ثبت شرکت در اروپا  Company Registration Europe

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

اگر هدف شما ایجاد و ثبت یک شرکت جدید، شروع یا گسترش کسب و کار خود را در یک کشور خارجی یا در کشور دیگری در اروپا، اول از همه، شما باید با دقت برآورد کنید که چه مقدار مالی و زمان منابع همه مراحل را در اختیار دارید.

ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار کاملا فرایند طولانی است و معمولا به افرادی که قصد شروع کسب و کار جدید و یا گسترش سریع یک شرکت در کشور خارجی دارند زمان بر است .ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

بنابراین، اگر به دنبال مشاوره و خدمات قانونی زیر جهت ثبت شرکت خود هستید:

ثبت نام شرکت جدید در کشورهای عضو اتحادیه اروپا؛
خرید یک کسب و کار موجود در کشورهای عضو اتحادیه اروپا.
شرکت مشاوره کسب و کار و حقوقی ما با بیش از 10 سال تجربه، ممکن است به شما پیشنهاد دهدو خدمات ارئه می دهد:

ثبت شرکت صفر تاسیس شده با نام شرکت مورد علاقه خود و تمام بسته های مستندات داخلی لازم (به عنوان مثال ثبت شرکت جدید و مجوز کسب و کار در صورت نیاز)؛
یک شرکت که قبلا تاسیس شده است اما هیچ فعالیت تجاری انجام نشده است؛
یک شرکت که قبلا تاسیس شده و برای مدت زمان طولانی کار کرده است اما به دلایلی هیچ فعالیت تجاری در حال اجرا نیست.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کسب و کار در حال اجرا برای فروش است که در حال حاضر فعال است، turnoever، کارکنان، و غیره انتخاب این نوع شرکت می تواند شما را ثابت درآمد، یک مدل کسب و کار تایید شده، همچنین ساده برای گرفتن اجازه اقامت و تضمین می کند شما بدون محدودیت سفر از طریق تمام منطقه شنگن در اتحادیه اروپا.
همانطور که ما بر نیازهای مشتریانمان، استانداردهای کیفیت و استانداردهای خدمات ما متمرکز هستیم، شرکت هایی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم، هیچ بدهی یا بدهی به احزاب دیگر نداریم.

ثبت شرکت در اروپا
ثبت شرکت در اروپا

این شرکت ها به شدت رتبه بندی شده اند، دارای سطح بالایی از اعتماد و اعتبار هستند، که توسط اعتباردهندگان و طرفهای دیگر به خوبی شناخته شده است. همچنین لازم به ذکر است که یک شرکت که قبلا تاسیس شده است (یا کسب و کار را برای فروش انجام می دهد) و یا اگر شرکت جدید دارای سرمایه ای بزرگ است – همه این مزایا را با ثبات و اعتبار و ارزش به دیگر شرکت ها و اعتباردهندگان اضافه می کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

دفتر واقعی و محل فعالیت شما برای شرکت نیز یک مزیت است. بنابراین، اگر شما علاقه مند به مشاوره حرفه ای دیگری هستید و قبل از شروع فرآیند، قبل از شروع به کار، متخصص ما همیشه آماده است تا به شما کمک کند.

ثبت نام شرکت در سراسر جهان می تواند به شما در ثبت شرکت در اکثر حوزه های قضایی در اروپا کمک کند.

این پلت فرم فوق العاده در دسترس است برای شروع کسب و کار خود را با شرکت ثبت نام اروپا. بسیاری از مردم به دلیل فرصت های فراوانی که در اروپا وجود دارند، به سمت اروپا حرکت می کنند تا شرکت خود را شروع کنند. ثبت شرکت ثبت شده در اروپا فرآیند پیچیده ای نیست و می تواند به آسانی با راهنمایی مناسب انجام شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اهمیت قانونی سازی با تحقق تمام فرایندها در مورد یک کشور مانند اروپا بسیار خاص است. بنابراین به منظور ساده سازی روند ثبت شرکت، ما بهترین راه حل را با کمک شما در هر مرحله ای که باید انجام می شود، ارائه دهیم.

لطفا یکی از کشورهای زیر را  جهت ثبت شرکت در اروپا  انتخاب کنید:

ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در ایرلند

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لندن United Kingdom

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در هلند The Netherlands Company Registration

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در اتریش Company registration in Austria

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلژیک Company registration in Belgium

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلغارستان Company Registration Bulgaria

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در کرواسی Company Registration Croatia

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در دانمارک Company Registration Denmark

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در فنلاند Company Registration Finland

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در فرانسه Company Registration France

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جبل الطارق Company Registration Gibraltar

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در مجارستان Company Registration Hungary

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در ایتالیا Company Registration Italy

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جرسی Company Registration Jersey

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در مالت Company Registration Malta

 ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در نروژ

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در  لهستان

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در کشور پرتغال

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در  رومانی

 ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در روسیه

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در اسلواکی

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در سوئیس

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در ترکیه

همانطور که می توان از محبوبیت کشورهای مختلف در این قاره شکل گرفت، ثبت شرکت در اروپا  به اندازه ی آن که ممکن است نگاه نکنند.

ثبت شرکت در اروپا
ثبت شرکت در اروپا

به همین دلیل است که هر سرمایه گذار توصیه می شود که از خدمات ثبت نام شرکت استفاده کند تا ۱۰۰٪ موفق به راه اندازی یک شرکت شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

حوزه های قضایی محبوب و سایر کشورهای اروپایی که در بالا ذکر شده اند، نه تنها به دلیل فرصت کسب و کار در حال افزایش است، بلکه یک پلت فرم پایدار برای کسب و کار تجاری نیز ارائه می دهند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

در این مرحله، ثبت نام شرکت اروپا به سرمایه گذار کمک می کند تا اطلاعات مناسب در مورد سناریو بازار فعلی را بدست آورد و همچنین به آنها در تکمیل روند ثبت نام شرکت کمک می کند.

شما هیچ چیز در مورد چگونگی ثبت نام یک شرکت و مراحل آن  نمی دانید، اما شما بسیار علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار در یکی از کشورهای فوق هستید؟

شما نیاز به مشاوره ای خوب از جایی که باید شروع کنید و قبل از شروع روند چه باید بکنید؟

ما ممکن است به شما کمک کنیم و مشاوره خوبی در مورد ثبت نام یک شرکت جدید در لیتوانی یا هر کشور دیگری در اروپا (مانند لتونی، لهستان، استونی، دانمارک، سوئد، جمهوری چک، اسلواکی، اسپانیا، آلمان)، حتی اگر شما در حال حاضر در خارج از کشور اقامت دارد این به شما این امکان را می دهد که زمان و پول با ارزش خود را صرفه جویی کنید.

حتی اگر شما در حال حاضر در هر کشور خارجی اقامت دارید، متخصصان مشاوره کسب و کار و حقوقی ما در حال آماده سازی تمام اسناد لازم برای ثبت نام شرکت جدید در کشور ما بلافاصله پس از سفارش خدمات ما، آماده می شوند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

چیزی که شما باید بدانید علاوه بر آن این است که اگر قصد دارید در تجارت در لیتوانی یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا شرکت کنید، شرکت شما باید یک مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) (VAT acr.exe) داشته باشد که توسط اداره مالیات بر درآمد دولت لیتوانی صادر شده است.

همچنین اگر میخواهید یک شرکت را با یک فعالیت خاص (مانند داروخانه، نفت و گاز و غیره) ثبت کنید، مجوز کسب و کار خاصی برای آن لازم است. ما از هر دو چیز برای ثبت نام کسب و کار خود مراقبت می کنیم: دریافت مالیات بر ارزش افزوده و مجوز کسب و کار شما برای شرکت شما.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در اروپا
ثبت شرکت در اروپا

چگونه شروع کنیم؟

– با هدف ثبت نام یک شرکت جدید در لیتوانی یا هر کشور دیگر انتخاب شده از سوی اتحادیه اروپا از لیست، حضور شما در دفتر ما اجباری نیست. برای شروع روند، چه کاری باید انجام شود؟ برای ثبت نام کسب و کار، فقط باید به ایمیل ما اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس (از جمله کپی گذرنامه خود، آدرس محل اقامت فعلی، شماره تلفن و آدرس ایمیل) برای ما ارسال کنید، و سپس نماینده شرکت ما با شما تماس خواهد گرفت و آنچه را شما باید زیر را انجام دهید.

این یک راه بسیار ساده برای ثبت نام شرکت های آنلاین است. برای راحتی شما، ما همچنین می توانیم مستقیما به آدرس خانه شما در هر جای دنیا ارسال کنیم.

چقدر وقت آن رسیده که یک شرکت جدید ثبت نام کنیم؟ پس از ثبت نام در فرایند ثبت نام، تمام اسناد شرکت لازم، از جمله اسناد، مجوز کسب و کار و تمبر، حداکثر ظرف یک ماه در دست شما خواهد بود. این عمل نشان می دهد که تمام مراحل به طور معمول 2-3 هفته طول می کشد.

ممکن است زمان اضافی (تا یک هفته) در صورت ترجیح دادن ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار با نام شرکت مورد نظر خود، مورد نیاز باشد. مدت زمان فرآیند ممکن است کوتاه تر شود اگر شما توانایی انتخاب اسناد شرکت در دفتر خود را در همان روز داشته باشید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

میزان هزینه موردنیاز جهت ثبت شرکت ؟

قیمت مجوز کسب و کار بستگی به این شرایط دارد:

اگر شما ثبت نام یک شرکت از صفر و یا خرید یک کسب و کار موجود است. همچنین اگر بخواهید یک کسب و کار موجود را خریداری کنید، قیمت بستگی به اندازه، نوع (به عنوان مثال شرکت تجاری با مالیات بر ارزش افزوده، اگر شما مایل به تجارت در اتحادیه اروپا) و وضعیت (به عنوان مثال شرکت با بسته کامل اسناد و یا اسناد و مدارک جزئی) . اگر می خواهید مدارک را به خارج از کشور ارسال کنید، ممکن است هزینه اضافی در این مورد گنجانده شود.

چگونه با ما تماس بگیرید؟

اگر توانایی دارید، همیشه می توانید به دفتر ما در تهران_ نیاوران بپیوندید و یا می توانید با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید و ما سعی خواهیم کرد تا بهترین کار خود را برای کمک به شما برای شروع کسب و کار در کشور انتخابی در اروپا انجام دهیم اگر شما در خارج از کشور هستید.

اگر هنوز احساس می کنید که هیچ چیز در مورد راه اندازی یک کسب و کار نمی دانید و یا راهنمایی های بالا در حال حاضر کاملا روشن است، هنوز هم ممکن است برخی از سوالات در مورد آنچه که باید انجام دهید، چگونگی شروع روند و یا آنچه شما باید قبل از شروع روند می دانید.

تمام سوالات و مراحل مربوط به نحوه ثبت نام یک کسب و کار “توسط متخصصان ما پاسخ داده می شود که همیشه آماده است تا راهنمایی های خوبی در مورد نحوه شروع کسب و کار از صفر در کشور انتخاب شده در اروپا به شما ارائه دهد. شما همیشه با استقبال از ارسال یک پیام یا ایمیل به تیم ما در مورد هر گونه سوال که شما علاقه مند است.

جهت ثبت شرکت در اروپا با ثبت سبز تماس بگیرید.۰۲۱-۲۶۱۱۶۶۹۱