ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آسیا تخصص ماست .ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آسیا
ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آسیا و خاورمیانه

ثبت نام شرکت در سراسر جهان می تواند به شما در ثبت نام یک شرکت در تمامی حوزه های محبوب آسیا و خاورمیانه کمک کند. اقتصادهای رو به رشد کشورهای مانند چین، هند و امارات متحده عربی (دبی) تبدیل به سرزمین های فرصت برای سرمایه گذاران و کارآفرینان شده اند.

کشورهای آسیایی که ثبت سبز در آنها فعالیت ثبت شرکت انجام می دهد عبارتند از:

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در چين

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در سیشل

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هندوستان

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در قطر

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در ژاپن

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در موریس

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در اندونزی

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت درکره جنوبی

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در تایلند

ثبت شرکت در آسیا
ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در کشورهای آسیایی با هزینه های مشخص و در رتبه های مختلفی امکان پذیر می باشد. شرکت ثبت سبز در تمامی کشورهای آسیایی با افتخار و اقتدار با بهره گبری از وکلای برجسته بین المللی کار را بسیار آسان نموده است و در کوتاهترین زمان این کار را انجام می دهد.

ثبت سبز با سالها سابقه آماده ارائه خدمات ثبت شرکت در آسیا و اروپا ،ثبت برند،ثبت اختراع …و کلیه امور ثبتی و شرکتی شما گرامیان در زمینه استارتاپ ها و ارائه بیزنس پلن در زمینه مشاغل شما می باشد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

چگونه شروع کنیم؟

– با هدف ثبت نام یک شرکت جدید در لیتوانی یا هر کشور دیگر انتخاب شده از سوی اتحادیه اروپا از لیست، حضور شما در دفتر ما اجباری نیست. برای شروع روند، چه کاری باید انجام شود؟

برای ثبت نام کسب و کار، فقط باید به ایمیل ما اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس (از جمله کپی گذرنامه خود، آدرس محل اقامت فعلی، شماره تلفن و آدرس ایمیل) برای ما ارسال کنید، و سپس نماینده شرکت ما با شما تماس خواهد گرفت و آنچه را شما باید زیر را انجام دهید.

این یک راه بسیار ساده برای ثبت نام شرکت های آنلاین است. برای راحتی شما، ما همچنین می توانیم مستقیما به آدرس خانه شما در هر جای دنیا ارسال کنیم.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

چقدر وقت آن رسیده که یک شرکت جدید ثبت نام کنیم؟

پس از ثبت نام در فرایند ثبت نام، تمام اسناد شرکت لازم، از جمله اسناد، مجوز کسب و کار و تمبر، حداکثر ظرف یک ماه در دست شما خواهد بود. این عمل نشان می دهد که تمام مراحل به طور معمول ۲-۳ هفته طول می کشد.

ممکن است زمان اضافی (تا یک هفته) در صورت ترجیح دادن ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار با نام شرکت مورد نظر خود، مورد نیاز باشد. مدت زمان فرآیند ممکن است کوتاه تر شود اگر شما توانایی انتخاب اسناد شرکت در دفتر خود را در همان روز داشته باشید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

میزان هزینه موردنیاز جهت ثبت شرکت ؟

قیمت مجوز کسب و کار بستگی به این شرایط دارد:

اگر شما ثبت نام یک شرکت از صفر و یا خرید یک کسب و کار موجود است.

همچنین اگر بخواهید یک کسب و کار موجود را خریداری کنید، قیمت بستگی به اندازه، نوع (به عنوان مثال شرکت تجاری با مالیات بر ارزش افزوده، اگر شما مایل به تجارت در اتحادیه اروپا) و وضعیت (به عنوان مثال شرکت با بسته کامل اسناد و یا اسناد و مدارک جزئی) .

اگر می خواهید مدارک را به خارج از کشور ارسال کنید، ممکن است هزینه اضافی در این مورد گنجانده شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

چگونه با ما تماس بگیرید؟

اگر توانایی دارید، همیشه می توانید به دفتر ما در تهران_ نیاوران بپیوندید و یا می توانید با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید و ما سعی خواهیم کرد تا بهترین کار خود را برای کمک به شما برای شروع کسب و کار در کشور انتخابی در اروپا انجام دهیم اگر شما در خارج از کشور هستید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اگر هنوز احساس می کنید که هیچ چیز در مورد راه اندازی یک کسب و کار نمی دانید و یا راهنمایی های بالا در حال حاضر کاملا روشن است، هنوز هم ممکن است برخی از سوالات در مورد آنچه که باید انجام دهید، چگونگی شروع روند و یا آنچه شما باید قبل از شروع روند می دانید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تمام سوالات و مراحل مربوط به نحوه ثبت نام یک کسب و کار “توسط متخصصان ما پاسخ داده می شود که همیشه آماده است تا راهنمایی های خوبی در مورد نحوه شروع کسب و کار از صفر در کشور انتخاب شده در اروپا به شما ارائه دهد.کشور آسیایی مورد نظر خود را انتخاب نموده و با ما تماس بگیرید. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تماس با ما: 02126116691