نحوه ثبت یک شرکت در امارات

در این مقاله راهنمای ثبت شرکت در امارات را جهت اطلاع شما همراهان همیشگی ارائه می دهیم.امارات متحده عربی یک مقصد مهم کسب و کار برای سرمایه گذاران خارجی است که می خواهند یک شرکت را در دبی، یک شهر که فرصت های زیادی از جمله مالیات پایین و بسیاری از مناطق آزاد با امکانات مختلف فراهم می کند، باز کند. تشکیل شرکت در امارات روند ساده ای است اگر با  مشاوران ثبت سبز که متخصص در ترکیب هر نوع شرکت هستند تماس بگیرید. آنها می توانند به شما در انتخاب نوع مناسب سازمانی که نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کنند و به شما خدمات اضافی دیگری مانند دفتر مجازی، شرکت های وابسته، حسابداری و غیره ارائه دهند.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به  ثبت سبز  بسپارید.

ثبت شرکت دریایی در امارات

روش باز کردن یک شرکت دریایی در امارات بسیار متفاوت از یک مورد لازم برای ترکیب یک شرکت ساحلی است. اگر در این مرحله مطمئن هستید که شما به ثبت شرکت دریایی در امارات نیاز دارید، لطفا موارد زیر را در نظر بگیرید:

1) یک شرکت دریایی (به عنوان مثال RAK Offshore) هیچ نیازی یا محدودیت خاصی در رابطه با صاحبان / سهامداران شرکت ندارد در حالی که

ب) یک شرکت دریایی اجازه مالکیت کامل خارجی را نمی دهد (این شرکت نیاز به یک “حامی مالی محلی”) دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد الزامات لطفا به انتهای صفحه مراجعه نمایید :

2)  ثبت یک شرکت خارج از امارات متحده عربی در حالی که

ب) یک شرکت دریایی دارای تعهدات مالیاتی و الزامات پر کردن در قوانین امارات متحده عربی است.

3)) یک شرکت دریایی نمی تواند در امارات متحده عربی فعال باشد؛مگر اینکه

ب) یک شرکت دریایی برای انجام تجارت در امارات طراحی شده است.

به طور خلاصه: اگر شما در بازار دبی علاقه مند نیستید (مشتریان شما در امارات واقع نمی شوند) و تنها با شروع از شرکت خود به استفاده از رژیم مالیاتی، حفظ حریم خصوصی و / یا بانکی دریایی، پس از آن است که توصیه به شروع ثبت شرکت دریایی داریم به جای یک درون ساحلی.

شروع کسب و کار در یک کشور دیگر نیازمند یک تحقیق جامع و اغلب برای خدمات حرفه ای ها جذاب است. روش ترکیب شرکت در امارات متداول ترین روش در اکثر کشورهای اروپایی است، به شرطی که سرمایه گذاران خارجی تمام اطلاعات مربوط به فعالیت تجاری را که مورد بررسی قرار می دهند و تمام شرایط لازم کسب و کار را بدانند، به دست آورده اند. اگر می خواهید یک شرکت را در امارات ثبت کنید، نمایندگان تشکیل دهنده شرکت ما در دبی می توانند با جزئیات بیشتر در مورد مراحل اصلی به شما کمک کنند.

راهنمای ثبت شرکت در امارات
راهنمای ثبت شرکت در امارات

مراحل ثبت یک شرکت در امارات

در اکثر موارد، قانون ثبت شرکت در دبی نیازمند یک سرمایه گذار خارجی است که یک شریک محلی داشته باشد که صاحب سهم اکثریت می شود. تنها مکان هایی که سرمایه گذاران ممکن است شرکت های کاملا متعلق به شرکت داشته باشند، مناطق آزاد تجاری دبی هستند. الزامات ثبت شرکت از هر مورد متفاوت خواهد بود به این دلیل که نوع شرکتی که در امارات انتخاب می کند، باز می شود. با توجه به قانون ثبت شرکت در امارات ، سرمایه گذاران ممکن است انواع مختلفی از شرکت ها را در دبی ایجاد کنند:

– شرکت های مسئولیت محدود
– شرکت های سهامی خصوصی و عمومی،
– شراکت،
– دفاتر شعب،
– شرکت های تابعه
– مناطق آزاد منطقه ای شرکت های محدود
– موسسات منطقه رایگان.
برای کسانی که به دنبال یک فرم ساده تر از کسب و کار در دبی هستند، مالکیت فردی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. بسته به نوع مورد انتخاب شرکت و الزامات صدور مجوز، تشکیل شرکت در روش امارات با دفتر ثبت شرکت ها چند روز طول خواهد کشید.

شرایط لازم برای باز کردن یک شرکت در امارات چیست؟

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی تصمیم به ثبت یک شرکت در امارات در یکی از مناطق آزاد می کنند زیرا این روش را آسان می کند و نیاز به چند اسناد دارد. در اینجا مراحل اصلی برای پیروی است:

نوعی از نهاد قانونی را انتخاب کنید – دو نوع وجود دارد: شرکت منطقه آزاد  یا شرکت منطقه آزاد و تاسیس در منطقه آزاد؛
نام شرکت را برای شرکت خود انتخاب کنید و اطمینان یابید که شرایطی که توسط مقامات منطقه آزاد اعمال شده است را بررسی کنید.
بسته به فعالیت اصلی کسب و کار شما، مجوز کسب و کار را با مقامات محلی درخواست کنید
یک فضا برای دفتر خود پیدا کنید (ما می توانیم با یک دفتر مجازی کمک کنیم)؛ شما می توانید آن را خرید یا اجاره کنید
شرکت خود را ثبت و مجوز دریافت کنید.
الزامات سرمایه ای متفاوت وجود دارد که از یک منطقه آزاد به دیگری متفاوت است. به عنوان مثال، شما نیاز به 150،000 AED برای باز کردن یک شرکت در KIZAD، AED 1000 برای LLC در منطقه آزاد فرودگاه امارات و 50،000 AED در DMCC خواهید داشت. هر منطقه آزاد دارای اقتدار است که فعالیت های تجاری را که در آنجا انجام می شود تنظیم می کند. توصیه می شود قبل از اینکه یک شرکت در امارات را برای باز کردن فعالیت های مجاز در هر منطقه آزاد و روش تشکیل شرکت، با مشاوران ثبت شرکت مربوطه تماس بگیرید. به طور کلی، شما می توانید کسب و کار در زمینه های مختلف در مناطق آزاد انجام دهید: مالی، آموزش، خرده فروشی، مهمانداری و غیره

قانون تجاری نیازی به شرکت های سهامی دبی ندارند تا قبل از ثبت نام، حداقل سرمایه خود را سپرده باشند، بنابراین سهامداران تصمیم می گیرند مبلغ مورد نیاز برای کمک به آنها در دستیابی به اهداف خود باشند.

برای شرکت های سهامی عام، نیازهای سرمایه های مختلف متفاوت با توجه به کسب و کار مورد نیاز آنها وجود دارد:

– شرکت های دولتی نیاز به حداقل سرمایه سهمیه ای از 10 میلیون AED،
– شرکت های بیمه و سرمایه گذاری نیاز به حداقل سرمایه ثابت 25 میلیون AED،
– موسسات مالی نیاز به حداقل سرمایه سهم 40 میلیون AED.
اتاق بازرگانی و صنایع دبی (DCCI) انواع مجوزهای کسب و کار را صادر می کند:

– مجوزهای تجاری یا بازرگانی
– مجوزهای صنعتی
– پروانه های حرفه ای
نمایندگان تشکیل دهنده شرکت ما در امارات به برنامه های کاربردی مجوز کسب و کار خارجی کمک می کنند.

راهنمای ثبت شرکت در امارات
راهنمای ثبت شرکت در امارات

آیا الزامات دیگری برای تشکیل شرکت در امارات وجود دارد؟
سایر شرایط برای ثبت شرکت در دبی عبارتند از:

– تهیه و تدوین رسمی و اساسنامه شرکت
– باز کردن یک حساب بانکی شرکت
– ثبت نام کارگران بومی با وزارت کار،
– ثبت نام کارگران بومی با مقامات امنیتی اجتماعی.
هر زمان که بخواهید یک شرکت را در دبی باز کنید، می توانید با نمایندگان تشکیل دهنده شرکت ما تماس بگیرید که همچنین می تواند به شما برای کمک به شرکت در سایر اهداف مهم تجاری مانند ثبت شرکت در سنگاپور کمک کند.

ثبت شرکت آزاد منطقه ای در دبی، امارات متحده عربی

ما در تشکیل شرکت های منطقه آزاد در دبی (امارات متحده عربی) مانند منطقه آزاد RAK تخصص داریم. علاوه بر باز شدن شرکت Free Zone در امارات، ما همچنین می توانیم شرکت های دریایی و شرکت های دریایی را برای کسانی که در بازار دبی علاقه مند هستند، راه اندازی کنیم.

امارات متحده عربی برای شرکت های منطقه آزاد معروف است (بیش از 40 منطقه آزاد در دسترس هستند) ارائه شرایط عالی برای انواع مختلف از راه اندازی: صنعتی، فن آوری، خودکار و غیره. هر منطقه آزاد در امارات متحده عربی برای یک فعالیت خاص طراحی شده است.

به عنوان مثال بهترین شناخته شده یک منطقه آزاد، رأس الخیمه (RAK) است که طیف وسیعی از امکانات را ارائه می دهد: مالیات شرکت 0٪، مالکیت 100٪ خارجی، بازپرداخت 100٪ سرمایه و غیره

انواع شرکت ها در امارات

همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، انواع مختلفی از شرکت های موجود برای تأسیس در دبی وجود دارد:

– شرکت دریایی – در بازار امارات متحده عربی عمل می کند
– شرکت دریایی – در امارات متحده عربی ثبت شده اما در خارج از کشور فعالیت می کند.
– شرکت منطقه آزاد – آن را در یکی از بسیاری از مناطق آزاد در امارات متحده عربی عمل می کند؛
– شعبه ها و شرکت های تابعه – در دسترس برای شرکت های خارجی فعال در امارات متحده عربی؛
– تنها معامله گر – این می تواند برای فعالیت های تکمیل شده توسط یک فرد طبیعی استفاده شود.
شرکت های تشکیل دهنده دبی ما می توانند الزامات مورد نیاز برای هر نوع فرم کسب و کار را توضیح دهند.

نحوه باز کردن یک شرکت در یک منطقه آزاد در دبی و دیگر امارات در امارات متحده عربی

سرمایه گذاران خارجی که می خواهند از باز کردن یک شرکت در دبی یا امارات دیگر در امارات متحده عربی بهره مند شوند، باید بدانند که در این کشور طیف وسیعی از مناطق آزاد وجود دارد که در آنها شرایط ویژه ای برای انجام کسب و کار ارائه می شود.

یکی از محبوب ترین مناطق آزاد در این کشور، رأس الخیمه (RAK) است که سرمایه گذاران می توانند از مالیات شرکت 0٪ و بازپرداخت سود آزاد استفاده کنند. این در موقعیت استراتژیک برای دسترسی آسان به بازارهای از آفریقا، آسیا و خاورمیانه قرار دارد.

در دبی، بیش از 20 منطقه آزاد اختصاص داده شده به طیف گسترده ای از فعالیت های اقتصادی، مانند رسانه شهر دبی، بهداشت شهر دبی،  دریای دبی، منطقه خارج از حوزه دبی و غیره.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع شرکت هایی که می توانید درامارات ثبت و ایجاد کنید، می توانید با نمایندگان شرکت ثبت سبز تماس بگیرید.

اگر شما نیاز به ثبت نام یک شرکت دریایی در دبی یا هر نوع دیگری از شرکت داشته باشید، می توانید با متخصصان ما در تشکیل شرکت تماس بگیرید که تمام مراحل شرکت را اداره می کند.

راهنمای ثبت شرکت در امارات
راهنمای ثبت شرکت در امارات

یک شرکت دریایی در دبی را باز کنید

این قانون که فعالیت های یک شرکت دریایی در دبی را اداره می کند، قانون فدرال است. 8 از 1984، اصلاح شده توسط قانون فدرال 13 از 1988 (قانون شرکت های تجاری).

مزایای اصلی باز کردن یک شرکت دریایی در دبی عبارتند از:

– هیچ شخصی، شرکتی، مالیات بر ارزش افزوده یا مالیات بر ارزش افزوده (به استثنای شاخه های بانکی خارجی و تولید کنندگان نفت) وجود ندارد.
– ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی توسط قانون شرکت در امارات تضمین شده است؛
– هیچ تعهدی برای سپرده یک سرمایه ثابت در یک بانک محلی وجود ندارد؛
– مالکیت کامل خارجی در مورد شرکت های خارج از کشور 100٪ مجاز است.
– حداقل حداقل سهم سرمایه مورد نیاز در مناطق آزاد وجود ندارد.
– لازم نیست که حساب شرکت را ارسال کنید این حساب ها فقط به سهامداران ارائه می شود.

یک شرکت دریایی در دبی می تواند توسط حداقل یک سهامدار تشکیل شده و حداکثر 50 عضو داشته باشد. این نوع از کمپانی باید حداقل دو مدیر و یک وزیر داشته باشد. اسامی آنها در ثبت نام مدیران دفتر ثبت نام دبی نگهداری می شود، اما جزئیات آنها برای عموم قابل دسترسی نیست. جلسات عمومی شرکت دریایی که در دبی برگزار می شود، اجباری نیست.

یک شرکت دریایی در دبی را راه اندازی کنید
در مقایسه با شرکت های دریایی که توسط سرمایه گذاران علاقه مند به خدمات مشتریان خارج از امارات متحده عربی مورد استفاده قرار می گیرند، شرکت ساحلی مورد استفاده برای مشتریان این کشور است. تفاوت دیگر بین دو نوع شرکت ها مربوط به شرایط صدور مجوز است: شرکت دریایی به مجوز کسب و کار نیاز دارد، در حالی که دریایی نمی تواند.

شما همچنین باید مالیات شرکت ها را پرداخت کنید، یک دفتر واقعی ایجاد کنید و یک سهامدار محلی (امارات متحده عربی) داشته باشید. روش برای ترکیب شرکت دریایی دشوارتر از یک دریایی است و هزینه ها بالاتر است. با این وجود، شرکت ساحلی مزایای متعددی را ارائه می دهد که شامل بازار بزرگ و ثروتمند و مشوق های مالیاتی مختلف می شود.

راهنمای ثبت شرکت در امارات
راهنمای ثبت شرکت در امارات

چند نوع از شرکت های دریایی وجود دارد و شایع ترین آنها عبارتند از:

– شرکت محدود با مسئولیت محدود، که می تواند خصوصی یا عمومی باشد و به چند مورد الزامی است،
– شرکت سهامی خصوصی که می تواند توسط سرمایه گذاران خارجی در مشارکت با یک شرکت محلی یا کارآفرین ایجاد شود،
– شرکت سهامی عمومی، همچنین به عنوان شرکت سهامی شناخته می شود؛
– تنها طرفدار

اسناد پس از تأییدیه وزارت توسعه اقتصادی دبی ثبت می شود؛
سپس باید با توجه به آخرین تغییرات قانونی، باید برای اهداف استخدامی ثبت نام کرده و شماره مالیات بر ارزش افزوده را بدست آورید؛
آخرین مرحله به اتمام رسیدن درخواست یکی از مجوزها است که این شرکت را قادر می سازد تا فعالیت خود را آغاز کند.
هزینه های ادغام شرکت در دبی
هزینه های زیر باید در هنگام باز کردن یک شرکت در دبی مورد توجه قرار گیرد:

هزینه ثبت نام شرکت با توسعه اقتصادی دبی تقریبا 300 یورو است، اما هزینه مجوز نیز باید شامل شود؛
هزینه های اداری مجازی در حدود 200 یورو در ماه شروع می شود، بر اساس ساختمان اداری که در آن نصب می شود؛
حداقل سرمایه سهمیه: حداقل حداقل سهم سرمایه برای باز کردن یک شرکت محدود در دبی وجود ندارد؛
هزینه تشکیل شرکت ما در حدود 2300 یورو شروع می شود و ما از شما دعوت می کنیم هر زمان برای تماس شخصی به ما پیشنهاد دهید.
خدمات حسابداری، اگر شما نیاز به چنین خدمات، شروع به حدود 130 EUR در هر ماه، با این حال، آنها را می توان به نیازهای شما متناسب.
سوالات در مورد چگونگی باز کردن یک شرکت در امارات

چرا باید یک شرکت را در دبی باز کنم؟
دبی امارات بزرگ ترین امارات متحده عربی است و مزایای مالیاتی زیادی را برای سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد. به غیر از این، دبی نیز یکی از مهمترین مراکز تجاری در منطقه است.

آیا من می توانم تنها سهامدار شرکت دبی باشم اگر من یک خارجی هستم؟
این امکان در تمام مناطق آزاد دبی وجود دارد، اما اگر شما در راه اندازی یک کسب و کار در امارات دبی قرار دهید، به یک شریک محلی نیاز خواهید داشت که باید 51 درصد از این شرکت را داشته باشد.

مالیات های اعمال شده به شرکت ها در دبی چیست؟
با این حال، مقامات امارات متحده عربی مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) را با شروع سال 2018 معرفی می کنند.

آیا می توانم یک شرکت را از راه دور در دبی ثبت کنم؟
بله، شما می توانید شرکت را بدون نیاز به سفر به دبی از طریق نمایندگی های محلی ثبت نام کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که به ما قدرت وکالت بدهید تا نماینده ما شوید.

 

اگر شما نیاز به ثبت نام یک شرکت دریایی در دبی یا هر نوع دیگری از شرکت داشته باشید، می توانید با متخصصان ما در تشکیل شرکت تماس بگیرید که تمام مراحل شرکت را اداره می کند.

علاوه بر این، در صورت نیاز به خدمات دیگر در این شهر مانند اجاره اتومبیل، ما توصیه می کنیم با ما تماس بگیرید که به شما کمک می کند فراری دیدنی و جذاب در دبی را اجاره کنید.

– شرکت سهامی عمومی، همچنین به عنوان شرکت سهامی شناخته می شود؛
– تنها شرکتی است که می تواند توسط حسابداران، وکلا و سایر گروه های حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

کارآفرینان خارجی که می خواهند یک شرکت محدود را ایجاد کنند باید بدانند که آنها ملزم به داشتن حداقل یک شریک امارات هستند که حداقل 51 درصد از سرمایه های پرداخت شده را نگه دارند.

به طور مثال، مانند سوئیس، بسیاری از قضات اروپایی، دبی امکان شرکت های خارجی را برای باز کردن شعبه یا شرکت های تابعه فراهم می کند.

برای شرکت های دریایی در دبی، بر اساس نوع فعالیت انجام شده، مجوز دریافت مجوز وجود دارد.

کارآفرینانی که تصمیم به باز کردن یک شرکت دریایی در دبی خواهند داشت، امکان خرید املاک و مستغلات را خواهند داشت، از نیروی کار ماهر و غیره بهره خواهند برد.

مراحل تشکیل شرکت در دبی

در هنگام ثبت نام شرکت در دبی، باید از روش زیر پیروی کنید:

انتخاب فرم کسب و کار مناسب با توجه به نیازها و نیازهای شما – مشاوران محلی ما می توانند به شما کمک کنند؛
رزرو یک نام تجاری برای این شرکت اولین نیاز قبل از شروع روند ثبت نام است.
پیش نویس و ضمانت نامه یادداشت شرکت و مقررات انجمن باید بعدا تکمیل شود؛
اسناد پس از تأییدیه وزارت توسعه اقتصادی دبی ثبت می شود؛
سپس باید با توجه به آخرین تغییرات قانونی، باید برای اهداف استخدامی ثبت نام کرده و شماره مالیات بر ارزش افزوده را بدست آورید؛
آخرین مرحله به اتمام رسیدن درخواست یکی از مجوزها است که این شرکت را قادر می سازد تا فعالیت خود را آغاز کند.
هزینه های ادغام شرکت در دبی
هزینه های زیر باید در هنگام باز کردن یک شرکت در دبی مورد توجه قرار گیرد:

هزینه ثبت نام شرکت با توسعه اقتصادی دبی تقریبا 300 یورو است، اما هزینه مجوز نیز باید شامل شود؛
هزینه های اداری مجازی در حدود 200 یورو در ماه شروع می شود، بر اساس ساختمان اداری که در آن نصب می شود؛
حداقل سرمایه سهمیه: حداقل حداقل سهم سرمایه برای باز کردن یک شرکت محدود در دبی وجود ندارد؛
هزینه تشکیل شرکت ما در حدود 2300 یورو شروع می شود و ما از شما دعوت می کنیم هر زمان برای تماس شخصی به ما پیشنهاد دهید.
خدمات حسابداری، اگر شما نیاز به چنین خدمات، شروع به حدود 130 EUR در هر ماه، با این حال، آنها را می توان به نیازهای شما متناسب.