ثبت شرکت در استرالیا

Company Registration Australasia

در این مقاله ثبت شرکت در استرالیا Company Registration Australasia  را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا 
ثبت شرکت در استرالیا

ثبت نام شرکت در سراسر جهان می تواند به شما کمک کند که یک شرکت را در محبوب ترین کشور در استرالیا بیابید. پنج حوزه قضایی در این منطقه شامل استرالیا و اندونزی، کشور ساحلی ساموآ و جزایر مارشال و یکی از مراکز برجسته اعتماد در جهان، نیوزیلند است.

ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در نیوزلند
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در ساموآ
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در  جزایر مارشال

ثبت شرکت در استرالیا را سریع از طریق شرکت ما ثبت نام کنید. ما کمک می کنیم که یک شرکت را در استرالیا در چند مرحله ساده ثبت کنید. ما سال ها شرکتهای استرالیایی را ثبت کرده ایم. علاوه بر ثبت نام یک شرکت استاندارد خصوصی  sabtsabz.com می تواند طیف گسترده ای از انواع شرکت های استرالیا را با توجه به نیازهای شما ثبت نماید.

ثبت شرکت در استرالیا 
ثبت شرکت در استرالیا

همه شرکت ها با  کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) ثبت می شوند و ما گواهینامه ثبت شرکت را به شما ارائه می دهیم و یک ثبت شرکت سازنده که شامل قانون اساسی است که توسط متخصصین حقوق قانونی شرکت می شود.

پیوند مستقیم ما می تواند به طور معمول یک شرکت را برای شما به مدت 10 دقیقه ثبت کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

زیر لیستی از انواع شرکت هایی است که می توانیم برای شما ارائه دهیم:

استاندارد PTY LTD شرکت
از جانب
653 دلار
شرکت های خصوصی خصوصی استاندارد بهتر از شرکت های Pty (Proprietary) Ltd (Limited) شناخته می شوند. Patricia Holdings می تواند یک شرکت استاندارد Pty Ltd را برای شما در عرض 10 دقیقه ثبت کند.

شرکت SMSF TRUSTEE
653 دلار
این نوع شرکت اختصاصی از طریق ASIC به عنوان یک شرکت ثبت شده است که هدف آن تنها به عنوان وکیل صندوق بازنشستگی (SMSF) عمل می کند و مجاز به تجارت در هیچ فرم نیست.

مسیولیت محدود توسط شرکت گارانتی
859.50 دلار
این نوع ساختار کسب و کار مانع توزیع سود شرکت ها به اعضای آن می شود و به همین علت برای سازمان های غیر انتفاعی یا سازمان های خیریه مناسب است. شرکت های دولتی محدود گارانتی معمولا می توانند برای امتیازات مالیاتی از طریق اداره مالیات استرالیا (ATO)، مانند تایید هدیه هدایای تخفیف (DGR)، اگر مایل باشند به عنوان خیریه عمل کنند، اعمال می شود.

ثبت شرکت در استرالیا 
ثبت شرکت در استرالیا

درباره استرالیا

این کشور بزرگ، بزرگترین جزیره جهان و ششمین کشور بزرگ است. اکثر بازدیدکنندگان بین المللی دست کم گرفتن آن را چقدر بزرگ می دانند و چقدر فاصله بین شهرهای بزرگ ما است. محدوده آب و هوا از مناطق گرمسیری مرطوب تا خلیج خشک با تقریبا همه چیز در میان است. به همان اندازه معروف به چشم انداز آن از سواحل بی نظیر، جزایر گرمسیری و بیرونی ناهموار به عنوان آن را برای آن شهرستانها، هر کدام با شخصیت و فرهنگ منحصر به فرد است. کشف استرالیا باید بر روی لیست علاقه مندی های مسافرتی باشد.

برای شروع، کشف یک ایالت یا قلمرو یا یک تجربه یا مقصد محبوب را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از نقشه ها برای تمرین کردن به جایی که می خواهید بازدید کنید استفاده کنید.

کوئینزلند آب و هوای گرمسیری شگفت انگیز را با سواحل ساحلی شگفت انگیز و جنگل های بارانی سیلاب ارائه می دهد. اگر شما به دنبال آب و هوای گرم یا جزایر گرمسیری هستید در Queensland Great Barrier Reef در بالای لیست قرار دارد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

نیو ساوت ولز دارای مقاصد تعطیلات شگفت انگیز ساحلی و برخی از شهرهای معروف دور افتاده است که به خوبی به ارزش بازدید. البته سیدنی محل زندگی شبانه شهر زیبای و خرید عالی است.

ویکتوریا سرمایه داری فرهنگی با (مشمول) بهترین غذا و شراب است. ملبورن یک شهر چند فرهنگی فوق العاده است و مقصد های منظره ویکتوریا نیز منحصر به فرد است.

ثبت شرکت در استرالیا 
ثبت شرکت در استرالیا

جنوب استرالیا معروف است برای مناطق تولید شراب خود و سبک زندگی کشور آرام با میراث غنی است. آدلاید اغلب به عنوان جشنواره شهر نامیده می شود و دارای ترکیب فرهنگی متنوعی است که غذا را حیرت انگیز می کند.

تاسمانی یک جایگزین فوق العاده برای زندگی شهر با یک میراث غنی و بعضی از مناطق بی نظیر کشور است. سرد و آرام “Tassie” یک مقصد فرار عالی است.

غربی استرالیا یک جشن بصری با سواحل بی نظیر چشمگیر و مقصدهای ناهموار است. شناخته شده برای آن گل ها و مناطق شراب مارگارت رودخانه شراب WA باید در هر مهاجران برای انجام لیست.

قلمرو شمالی برای یک تجربه واقعی خارج از منزل و یک سرزمین عجایب مناسبی است، از دست ندهید فرصت برای کشف “بالا پایان” که در آن شما می توانید مناظر شگفت انگیز مانند کاترین گوره، Kakadu، Olgas و البته فوق العاده Uluru (آیرس سنگ).

سرزمین پایتخت استرالیا و کانبرا خانه های مجلس و بسیاری از گنجینه های ملی ما را از طریق گالری ها، موزه ها و جاذبه های فرهنگی خانه می برند. غذاهای خوشمزه در بسیاری از بازارهای و رستورانهای شهر انتظار می رود.

اگر برای یک شماره کسب و کار استرالیا (ABN) درخواست می کنید، می توانید برای یک نام تجاری نیز درخواست دادید و برای تایید هویت آنلاین و مالیات، مانند GST و PAYG، همزمان ثبت نام کنید.

همانطور که هر کسی حق ندارد به یک لینک ABNExternal لینک بفرستد، شما از یک سری سوال در هنگام درخواست برای یکی برای تعیین حق خود درخواست خواهد شد.

اگر شما کسب و کار را به عنوان یک فرد (یک معامله گر منفرد) تنظیم می کنید، اگر پرونده شماره مالیاتی خود را (TFN) در هنگام درخواست اعمال کنید، کارها را سریع تر می کند. شرکت ها باید شماره شرکت استرالیا خود را (ACN) ارائه دهند.

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.