ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا

Company Registration Australia

در این مقاله ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا

استرالیا زمین های فرصت را در سال های 2013 و 2014 برای سرمایه گذاران خارجی و کارآفرینان معرفی می کند. اقتصاد قوی با تنها 5 درصد بیکاری و تولید ناخالص داخلی سرانه 40800 دلار استرالیا است که برای بسیاری از این دهه، بقیه جهان توسعه یافته را بهتر کرده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

منابع طبیعی غنی و متنوع استرالیا سطح بالایی از سرمایه گذاری خارجی را جذب می کنند و شامل ذخایر زغال سنگ، سنگ آهن، مس، طلا، گاز طبیعی، اورانیوم و منابع انرژی تجدید پذیر می شوند.

استرالیا در حال حاضر به عنوان 9th – ساده ترین محل کسب و کار در جهان رتبه. سیاست های جدید کسب و کار و تقاضای تقاضا برای کالاها، به ویژه از چین، پس از یک چهارم رشد منفی، به اقتصاد استرالیا رسیده است.

sabtsabz.com می تواند به شما در روند راه اندازی یک شرکت استرالیا کمک کند. برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا

ایجاد یک شرکت خصوصی استرالیا (Pty) – مزایای اصلی چیست؟

ثبت نام شرکت استرالیا آسان و مقرون به صرفه است. فقط یک مدیر مورد نیاز است و مالکیت خارجی مجاز است.
بدون الزام حداقل سرمایه.
جایگاه آسان برای انجام کسب و کار و همچنین به عنوان حداقل 8 کشور فاسد جهان در سال 2009 توسط شاخص درک فساد توسط Transparency بین المللی.
بانک های اصلی بین المللی در استرالیا واقع شده و حساب های بانکی بین المللی را آسان می کنند.
طیف گسترده ای از انگیزه های موجود برای کارآفرینانی که ثبت شرکت در استرالیا را دارند، از جمله مزایای مالیاتی و شبکه ای عالی از معاهدات مالیاتی
یک شبکه معاهدات مالی بزرگ، یک معافیت مالیاتی در مورد سود سهام دریافت شده توسط شرکت برگزاری استرالیا، معافیت مالیاتی برای سود حاصل از فروش سهام خارجی، هیچ مالیات منع درآمدی برای سود سهام پرداخت شده به یک والد خارجی.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این ویژگی ها استرالیا را به عنوان یک شرکت معتبر شرکت برگزاری انتخاب می کند. (معافیت های مالیاتی البته تحت شرایط)
این یک شرط برای یک شرکت استرالیایی است که یک مدیر را که در استرالیا ساکن است و همچنین آدرس اداری ثبت شده در استرالیا را تعیین کند، منصوب می کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا
ثبت شرکت در استرالیا : ثبت شرکت در استرالیا

استرالیا در حال حاضر ویزای سرمایه گذار به اصطلاح “ویزای 888” است.

این در دسترس همه ملیت ها است و به طور خلاصه بیان می کند که اگر 5،000،000 AUD به سرمایه گذاری های سرمایه گذاری سرمایه گذاری شود، اجازه اقامت دائم را می دهد.

5 دلار AUD تقریبا برابر با 5 میلیون دلار است. هیچ شرایطی برای سن بالا و توانایی زبان انگلیسی وجود ندارد.

sabtsabz.com می تواند به شما در مورد این الزامات کمک کند، همچنین به شما در ثبت نام مالیات، دفتر مجازی (در صورت نیاز)، ارائه حساب های بانکی، ویزا و خدمات حقوقی و حسابداری به شما کمک می کند. لطفا برای جزئیات بیشتر و بسته اطلاعاتی رایگان با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: 021-26116698  021-26116691

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.