ثبت شرکت در آمریکا Company Registration Americas

در این مقاله ثبت شرکت در آمریکا Company Registration Americas را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا
ثبت شرکت در آمریکا

اگر هدف شما ایجاد و ثبت یک شرکت جدید، شروع یا گسترش کسب و کار خود را در یک کشور خارجی یا در کشور دیگری در اروپا، اول از همه، شما باید با دقت برآورد کنید که چه مقدار مالی و زمان منابع همه مراحل را در اختیار دارید.

ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار کاملا فرایند طولانی است و معمولا به افرادی که قصد شروع کسب و کار جدید و یا گسترش سریع یک شرکت در کشور خارجی دارند زمان بر است .ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبزبسپارید.

به عنوان یک ساکن غیر آمریکایی، ممکن است نیاز به حضور دفتر در یک محل مناسب داشته باشید. با توجه به بودجه و الزامات خود، به ما کمک کنید تا با تهیه دفتر مناسب برای شما، به دردسر بیفتید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای ثبت نام شرکت ایالات متحده آمریکا و پیدا کردن چگونگی کمک ما به باز کردن یک شرکت در ایالات متحده، لطفا با ما تماس بگیرید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت نام شرکت در ایالات متحده آمریکا، فرم یک شرکت LLC یا شرکت آنلاین

برای هر کسی که در امر تجارت در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند، شکل گیری یک نهاد تجاری قانونی مزایای زیادی را به همراه دارد که هزینه های زیادی را به همراه دارد.

اگر چه هر نوع نهاد دارای مزایای خاص خود و مناسب بودن آن بر فعالیت های خاص و اهداف خاص است، تشکیل یک شرکت، یک شرکت محدود با محدودیت، و یا یک مشارکت محدود، حمایت از مالکیت مالکیت صاحبان را با محدود کردن مسئولیت شخصی از صاحبان، اعضا، یا سهامداران.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کسانی که کسب و کار خارج از یک ساختار تجاری قانونی تعریف شده اند، بدون مسئولیت محدود، همه ملک شخصی خود را به دعاوی تجاری علیه کسب و کار و طلبکاران کسب و کار در صورتی که مشاغل مشکوک به حساب نمی آیند، افشا کنند.

دیگر مزایای اصلی مدیریت یک کسب و کار به عنوان یک نهاد مسئولیت محدود عبارتند از: مزایای قابل توجه مالیاتی و مزایای قابل پرداخت کارفرما، نامعلوم بودن برای صاحبان سود، اعضا و سهامداران، دسترسی بهتر به بودجه سرمایه، ماهیت پایدار ساختار شرکت، ساده و انتقال موثر مالکیت، و تمام مزایای مرتبط با اعتبار و اعتبار مربوط به چهره شرکتی برای فعالیت های تجاری است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای غیر ساکنین ایالات متحده آمریکا، این صلاحیت، هر چند به طور معمول به عنوان صلاحیت دریایی محسوب نمی شود، می تواند به عنوان یک مورد استفاده قرار گیرد و می تواند یک پیوند حیاتی در ساختار تجاری بین المللی فراهم کند.

ثبت شرکت در آمریکا
ثبت شرکت در آمریکا

واقعیت این است که ایالات متحده به جای اینکه به عنوان یک پناهگاه مالیاتی یا صلاحیت محرومیت در نظر گرفته شود، به عنوان یک مرکز کسب و کار به معنای تشکیل نهاد های تجاری است که هیچگونه سوء ظن به اهداف ناخوشایند ندارند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اگر به درستی ساختار یافته و واقع شده باشد، نهادهای طراحی شده برای استفاده در استراتژی کمینه کردن مالیات دریایی، می توانند از مالیات شرکت در حوزه قضایی آزاد باشند.

برای شرکت های بین المللی که مایل به رشد هستند، ایالات متحده آمریکا بازار 300 میلیون مصرف کننده را ارائه می دهد، یک ثروت از زیرساخت های تجاری و مواد اولیه، تعدادی از معاهدات دوگانه مالیاتی و مالیات نسبتا کم است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تشکیل شرکت در ایالات متحده

ما پیشنهادات متخصص در تشکیل شرکت ایالات متحده را ارائه می دهیم و به شما در دستیابی به قوانین و مقررات مربوط به پروسه های مربوط به باز کردن یک شرکت در ایالات متحده کمک می کنیم. شروع یک شرکت آمریکایی می داند که هر کسب و کار منحصر به فرد است و هر شرکت به طبقات خاصی نیاز دارد.

کار ما این است که به شما کمک کنیم بسته مناسب برای شرکت خود را بدست آورید تا بتوانید به صورت قانونی در حالت انتخاب خود شروع به تجارت کنید. ما می توانیم همه چیز را از حساب های بانکی به فضای اداری سازماندهی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تشکیل شرکت آمریکایی شما از همان ابتدا هماهنگ است.

دفاتر خدمات ما به طور کامل مجهز به تمام فن آوری های مورد نیاز شما و کارکنان شما نیاز دارند، بنابراین شما می توانید در ساختن کسب و کار خود متمرکز شوید، و از آنجا که ما مشاوران متخصص برای ساکنان غیر آمریکایی، اگر شما ترجیح می دهید مدیریت شرکت خود را از ساحل دور، ما نیز ارائه خدمات دفتر مجازی.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این سرویس به شما از طریق یک آدرس تجاری معتبر به شما ایمیل، فکس و تلفن را می دهد و به شما امکان مدیریت شرکت خود را از هر نقطه از جهان می دهد. امروز، با انتخاب یکی از بسته های معتبر ما، شکل گیری شرکت آمریکایی خود را با موفقیت انجام دهید.

ثبت شرکت در آمریکا
ثبت شرکت در آمریکا

مشارکت شرکت ایالات متحده

ادغام ایالات متحده می تواند مزایای زیادی برای کسانی که مایل به تجارت به عنوان یک شرکت هستند، داشته باشد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ادغام شرکت ایالات متحده مسئولیت افراد درون شرکت را محدود می کند و همچنین دارای مزایای مالیاتی زیادی برای شرکت تجاری است.

ما به شما کمک خواهیم کرد که کدام دسته از خدمات بیشتر به شرکت شما برسد و اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های فرآیند تشکیل شرکت آمریکایی، مقررات و سیاست هایی را که تجارت در ایالات متحده را کنترل می کنند، برآورده می کند.

شرکت آمریکایی شروع یک سال تجربه ارزشمندی دارد و ما قصد داریم دانش خود را با شما به اشتراک بگذاریم، بنابراین شما می دانید هر جنبه ای از تشکیل شرکت آمریکایی، از داشتن نام شرکت درست به تعداد صحیح سهام.

ما همچنین می توانیم درمورد اقدامات قانونی و سایر مسائل حقوقی مشاوره کنیم، درست درمورد تعداد مدیرانی که شرکت شما باید داشته باشد. در نهایت، ما قصد داریم یک بسته بندی مناسب برای برآورده ساختن نیازهای خاص خود ارائه دهیم.

بسته بندی برنز شما را با تمام کاغذهای مورد نیاز شما فراهم می کند، بسته بندی نقره ما تضمین می کند که نیازهای حسابداری شما مراقبت می شود و بسته طلای ما شامل خدمات اداری برای 12 ماه کامل می شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کالیفرنیا
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در BVI
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت درکانادا
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در مکزیک
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما

بقیه آمریكا – آمریکای جنوبی:

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در آرژانتین
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در برزیل
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در بلیز
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت دراروگوئه
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در شیلی
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در آنگویلا

ثبت شرکت ایالات متحده آمریکا

روند ثبت نام شرکت های ایالات متحده از ایالت به دولت متفاوت است، همانطور که کارهای لازم برای تکمیل روند انجام می شود. تیم ما از کارشناسان حقوقی اطمینان حاصل خواهد کرد که ثبت نام شرکت شما در ایالات متحده، به قوانین مربوطه در ایالات متحده آمریکا پیوسته و به راحتی اجرا می شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اگر شما نیاز به یک کسب و کار برای شروع سریع دارید و زمان لازم برای تنظیم یک شرکت را از ابتدا نداشته باشید، ما می توانیم به شما در خرید و ثبت یک شرکت قفسه کمک کنیم. لیست جامع ما از شرکت های موجود و هزینه های مورد نیاز برای خرید برای هر کسی که مایل به استفاده از مزایای یک شرکت قبلا تشکیل شده یا شرکت محدود است در دسترس است.

ما می توانیم ثبت نام شرکت خدمات ایالات متحده برای بسیاری از انواع مختلف کسب و کار را از طرف شما، بنابراین شما می توانید پیشبرد کسب و کار خود را به موفقیت. وظیفه ما این است که شما را با تمام اطلاعات قانونی و مالی که نیاز دارید فراهم کنید.

ثبت شرکت در آمریکا
ثبت شرکت در آمریکا

کلیه مشتریان ما موافق هستند که خدمات ما در ایالات متحده به هیچ وجه متداول نیستند، و تجربه متقابل ما کاملا مناسب است تا شما را با همه ی نیازهای خود برای باز کردن یک شرکت در ایالات متحده فراهم کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

همانگونه که ما چنین دانش تخصصی دلاور داریم، ما قادر به ارائه یک پیوند سریع، که اغلب فقط یک هفته طول می کشد بدون نیاز به بازدید از ایالات متحده است. دلاور یکی از محبوب ترین ایالت ها برای تشکیلات شرکت است. دلایل زیادی برای این وجود دارد اما برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

تا زمانی که تجارت خود را در دلاور انجام ندهید، هیچ مالیات بر درآمد شرکت ها برای شرکت ها وجود ندارد. بنابراین شما می توانید به طور موثر کسب و کار خود را در دلاور، در یک ایالت یا کشور دیگر کار کنید و هیچ مالیات بر درآمد شرکت ها را پرداخت نکنید.
اگر شما در داخل کشور کار نمی کنید، مالیات بر فروش وجود ندارد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
شما باید یک مالیات حق بیمه سالانه را پرداخت کنید، اما این اغلب فقط یک مبلغ هزینه 75.00 دلار یا 250 دلار برای یک شرکت LLC است.
و مزایای مالیاتی در آنجا متوقف نمی شوند؛ سهام مالک سهام مالیات دولتی دالار در صورتی که مالک خارج از کشور زندگی کند، اعمال نمی شود. یک فرد ممکن است به عنوان رئیس جمهور، منشی، خزانه دار و مدیر تنها عمل کند.

ثبت شرکت در آمریکا: تشکیل سریع شرکت ایالات متحده در 24 ساعت از £ 175.00 از طریق نماینده ثبت شده

تشکیل شرکت در ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده آمریکا سومین کشور جهان است، هر دو منطقه و جمعیت، و از لحاظ فرهنگی و اقتصادی بسیار تاثیر گذار است. به عنوان یک قضیه قانون مدنی، بسیاری از انواع موجودی در ایالات متحده آمریکا به طور قابل توجهی از قوانین قانونی مشترک مانند انگلستان متفاوت هستند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

سه نوع اصلی موجود در ایالات متحده عبارتند از:

شرکت ها، شرکت های مسئولیت محدود و مشارکت های محدود. این انواع نهاد ها برای هر دو ساکن ایالات متحده آمریکا که مایل به انجام تجارت محلی و ملی و سرمایه گذاران بین المللی هستند که به دنبال گسترش حضور تجاری در ایالات متحده آمریکا هستند یا برای استفاده از صلاحیت خود به عنوان بخشی از دریایی بین المللی جذاب هستند
ارائه خدمات تشکیل برای شرکت ها، شرکت های مسئولیت محدود و مشارکت های محدود در تمام کشورهای بزرگ است. ما همچنین طیف گسترده ای از سرویس های مرتبط و پس از شکل گیری طراحی شده برای پشتیبانی از کارایی کارآمد کسب و کار شما ارائه می دهیم.

شرکت های مسئولیت محدود
شرکت بازرگانی در امریکا

یک شرکت با مسئولیت محدود یک فرم قانونی در ایالات متحده و برخی از حوزه های قانونی در خارج از کشور است که مسئولیت صاحبان و اعضای آن را محدود می کند. این شکل از نهاد تجاری تقریبا معادل یک ترکیبی بین یک شرکت محدود شده در بریتانیا و یک مشارکت است، هرچند که تحت قانون مدنی عمل می کند و از بسیاری جهات متفاوت است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

یک شرکت محدود بابت جمع آوری وجوه صدق نمی کند. در عوض، اعضای آن سرمایه گذاران خود هستند و گواهی های بهره ای صادر می کنند که میزان سرمایه گذاری خود را در شرکت نشان می دهد. اعضای شرکت را اداره می کنند و مالک آن هستند، میزان درآمدی که کسب می کنند، و میزان قدرت آنها وابسته به درصد مالکیت آنها است.

یک شرکت با مسئولیت محدود با سایر نوع اصلی از نهاد تجاری در ایالات متحده آمریکا، شرکتی مشابه است، زیرا هر دو از مسئولیت محدود برخوردار هستند، اما اغلب گزینه جذاب تر است، مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک با تعداد کمی از صاحبان به عنوان یک فرم انعطاف پذیر تر مالکیت است.

بر خلاف یک شرکت، یک شرکت محدود با یک عضو، به عنوان یک شرکت خصوصی اداره می شود؛ شرکت محدود با چند عضو معمولا به عنوان یک مشارکت برای اهداف مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین اجتناب از مالیات دوگانه. یک شرکت محدودیت محدود، در واقع، نوع مالیات سودمند ترین شرکت برای غیر ساکنان ایالات متحده است.

مزایای اصلی یک شرکت محدود به شرح زیر است:

 

امکان از دست دادن قدرت برای هیئت مدیره وجود ندارد
الزامات رکورد و بار اداری کمتر از سایر انواع موجودیت است
اعضا از مسئولیت محدود برخوردار هستند
سود مستقیم به طور مستقیم مالیات نمی گیرد، بلکه می تواند به اعضای توزیع شود که پس از آن درآمد شخصی درآمد دارند
این امکان وجود دارد که شرکتی با مسئولیت محدود را به عنوان یک شرکت واحد، مشارکت، یک S-شرکت یا به عنوان یک شرکت تأمین مالی نماید؛ این انعطاف پذیری برای برنامه ریزی مالیاتی را فراهم می کند
منافع عضویت می تواند اختصاص یابد و مزایای اقتصادی این منافع را می توان از هم جدا کرد و اختصاص داد. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

با این حال، معایب خاصی برای یک شرکت محدود وجود دارد:

شاید سرمایه داری که سرمایه گذاران را در شرکت ها ترجیح می دهند، جذب سرمایه بیشتر شود
این شکل، حکومتداری و ساختار آن، به طور کلی کمتر شناخته شده و درک شده است
مدیران مسئولیت محدود می توانند از انواع عناوین حرفه ای استفاده کنند، که می تواند تعیین کند که چه کسی دارای اختیار قانونی برای وارد کردن قرارداد از طرف شرکت است

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.