ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا

 Company Registration canada

در این مقاله ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است.

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

کانادا یک کشور وسیع در شمال شمال امریکا است. این مرز با اقیانوس اطلس شمالی در شرق، اقیانوس آرام شمالی در غرب و اقیانوس شمال قطبی در شمال است.

از لحاظ اقتصادی و تکنولوژیکی، این کشور به صورت موازی با ایالات متحده، همسایه خود به جنوب توسعه یافته است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کانادا به عنوان یک جامعۀ صنعتی پرجمعیت و پیشرفته در رده تریلیون دلاری، در نظام اقتصادی بازار گرا، الگوی تولید و استانداردهای زندگی پرجمعیت کانادا، شبیه ایالات متحده است.

بخش نفت عربستان به سرعت در حال تبدیل شدن به راننده اقتصادی حتی بزرگتر با ماسه نفت آلبرتا است که به طور قابل توجهی افزایش ذخایر نفت اثبات شده کانادا را افزایش می دهد. کانادا در واقع سومین جایزه جهان عربستان سعودی و ونزوئلا است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ایالات متحده حدود سه چهارم صادرات کانادا هر ساله جذب می کند. با توجه به منابع طبيعي و طبيعي آن، نيروي کار بسيار ماهر، کانادا از سال 1993 تا 2007 رشد اقتصادي کامالي را تجربه کرد.

sabtsabz.com مي تواند به شما در ايجاد يک شرکت در کانادا کمک کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

در کانادا دو نوع مشارکت وجود دارد: اداره استانی و فدرال

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا

ادغام استان – ویژگی های اصلی چیست؟

هنگامی که کسب و کار خود را در یک استان یا قلمرو خاص قرار می دهید، فقط می توانید کسب و کار خود را در این حوزه تحت مدیریت قرار دهید و در خارج از این استان یا قلمرو هیچ حفاظت از نام
اگر قصد دارید که عمدتا در داخل یک استان عمل کنید، ادغام ولایتی کافی است. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

Incorporation فدرال – ویژگی های اصلی چیست؟

اداره فدرال کسب و کار شما را افزایش می دهد حفاظت از نام کسب و کار و حقوق گسترده تر برای انجام کسب و کار
ادغام فدرال کسب و کار شما به این معنی است که شما قادر خواهید بود تا کسب و کار در سراسر کانادا تحت همان نام تجاری، حتی اگر برخی از شرکت های دیگر در حال استفاده از یک نام مشابه در برخی از استان و یا منطقه
اگر فدرال را انتخاب کنید، باید کسب و کار خود را در هر استان یا قلمروی که در آن کسب و کار دارید ثبت کنید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در کانادا

اداره فدرال سالانه تعداد بیشتری از پرونده ها را شامل می شود، زیرا شما نیاز دارید که از ادارات شرکتی مورد نیاز اداره فدرال شرکت های سهامی و تمام ادارات مورد نیاز استان هایی که شرکت شما ثبت شده
ادغام فدرال ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد.
ادغام فدرال می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد، اگر کسب و کار شما نیاز به حفاظت از نام تجاری کسب و کار در سراسر کشور فراهم می کند که اداره فدرال فراهم می کند، و یا اگر کسب و کار شما عمل می شود و یا خواهد شد عمل در سطح بین المللی. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی یک شرکت در کانادا، با شرکت sabtsabz.com تماس بگیرید.

تماس با ما :021-26116691  ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.