ثبت شرکت در آفریقا

Company Registration Africa

در این مقاله ثبت سبز شما را به چگونگی ثبت شرکت در آفریقا هدایت می نماید. با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آفریقا

ثبت شرکت در آفریقا
ثبت شرکت در آفریقا

آفریقا یک قاره زیبا است، اما همانطور که همه ما می دانیم، مشکلات آن بسیار است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

با این حال فرصت در برخی از مراکز برای کارآفرین باهوش در برخی از این اقتصادهای نوظهور وجود دارد. 5 حوزه قضایی در آفریقا برای ثبت نام شرکت ها به شرح زیر است:

ثبت شرکت در آفریقا : ثبت شرکت در مراکش

ثبت شرکت در آفریقا : ثبت شرکت در آفریقای جنوبی

ثبت شرکت در آفریقا : ثبت شرکت در مصر

ثبت شرکت در آفریقا : ثبت شرکت در نیجریه

ثبت شرکت در آفریقا : ثبت شرکت در تونس

اگر هدف شما ایجاد و ثبت یک شرکت جدید، شروع یا گسترش کسب و کار خود را در یک کشور خارجی یا در کشور دیگری درآفریقا، اول از همه، شما باید با دقت برآورد کنید که چه مقدار مالی و زمان منابع همه مراحل را در اختیار دارید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آفریقا
ثبت شرکت در آفریقا

ثبت نام یک شرکت و شروع کسب و کار کاملا فرایند طولانی است و معمولا به افرادی که قصد شروع کسب و کار جدید و یا گسترش سریع یک شرکت در کشور خارجی دارند زمان بر است .ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبزبسپارید.

بنابراین، اگر به دنبال مشاوره و خدمات قانونی زیر جهت ثبت شرکت خود هستید:

ثبت نام شرکت جدید در کشورهای آفریقایی؛
خرید یک کسب و کار موجود در کشورهای آفریقایی.
شرکت مشاوره کسب و کار و حقوقی ما با بیش از ۱۰ سال تجربه، ممکن است به شما پیشنهاد دهدو خدمات ارئه می دهد:

ثبت شرکت صفر تاسیس شده با نام شرکت مورد علاقه خود و تمام بسته های مستندات داخلی لازم (به عنوان مثال ثبت شرکت جدید و مجوز کسب و کار در صورت نیاز)؛
یک شرکت که قبلا تاسیس شده است اما هیچ فعالیت تجاری انجام نشده است؛
یک شرکت که قبلا تاسیس شده و برای مدت زمان طولانی کار کرده است اما به دلایلی هیچ فعالیت تجاری در حال اجرا نیست.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کسب و کار در حال اجرا برای فروش است که در حال حاضر فعال است، turnoever، کارکنان، و غیره انتخاب این نوع شرکت می تواند شما را ثابت درآمد، یک مدل کسب و کار تایید شده، همچنین ساده برای گرفتن اجازه اقامت و تضمین می کند شما بدون محدودیت سفر از طریق تمام منطقه شنگن در اتحادیه اروپا.

ثبت شرکت در آفریقا
ثبت شرکت در آفریقا

آفریقا، دومین قاره (پس از آسیا)، حدود یک پنجم از کل سطح زمین را پوشش می دهد. قاره در غرب توسط اقیانوس اطلس، در شمال توسط دریای مدیترانه، در شرق توسط دریای سرخ و اقیانوس هند، و در جنوب توسط آب های مجاور اقیانوس اطلس و اقیانوس هند محدود شده است.

منطقه کل زمین آفریقا حدود 11،724،000 مایل مربع (30،365،000 کیلومتر مربع) است و قاره حدود 5،000 مایل (8،000 کیلومتر) از شمال به جنوب و حدود 4،600 مایل (7،400 کیلومتر) از شرق به غرب اندازه گرفته است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

انتهای شمالی آن نقطه الغرآن است، در نزدیکی نقطه العبدی (کیپ بلان)، تونس؛ اندام جنوبی آن کیپ Agulhas، آفریقای جنوبی است؛

نقطه دورترین نقطه آن، نقطه خاسفون (Hafun)، در نزدیکی کیپ گوردوفوئی (گواردفوئی)، سومالی است؛ و اندام غربی آن Almadi Point (Pointe des Almadies)، در کیپ ورد (Cap Vert)، سنگال است.

در شمال شرقی، آفریقا تا زمان ساخت کانال سوئز به شبه جزیره سینا به آسیا پیوست. به طور متناقض، خط ساحلی آفریقا -18950 مایل (30،500 کیلومتر) طول- کوتاهتر از اروپا است، زیرا ورودی های کم و چندین خلیج یا خلیج وجود دارد.

خارج از سواحل آفریقا تعدادی از جزایر با قاره مرتبط هستند. از این ماداگاسکار، یکی از بزرگترین جزایر در جهان، مهمترین آن است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

دیگر جزایر کوچکتر شامل سیشل، سكوترا و جزایر دیگر به شرق هستند. کورو، موریس، رونون و جزایر دیگر به جنوب شرقی؛ اسکندر، سنت هلن، و تریستان دا کنه به جنوب غربی؛ کیپ ورد، جزایر Bijagós، Bioko، و سانتا و پرینسیپ به غرب؛ و جزیره های جزیره و جزایر مادیرا و قناری به شمال غربی.

این قاره تقریبا به طور مساوی در دو طرف توسط اکواتور تقسیم شده است، به طوری که اکثر آفریقا در داخل منطقه گرمسیری قرار دارد که در شمال توسط تروپیک سرطان و در جنوب توسط Tropic of Capricorn محدود شده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

از آنجا که باقیمانده از غرب آفریقا تشکیل شده است، بخش عمده ای از قلمرو آفریقا در شمال اکواتور قرار دارد. آفریقا از شمال به جنوب از طریق نخستین مرز (0 ° طول) عبور می کند که از فاصله کوتاه تا شرق آکرا، غنا عبور می کند.

گفته می شود که در دوره های قدیم، یونانی ها قاره لیبی و رومیان را نامگذاری کرده اند که آن را آفریقا، شاید از aprica لاتین (“آفتابی”) و یا “آپریک یونانی” (“بدون سرما”) نامیده اند. با این حال، نام افریقا عمدتا به ساحل شمالی این قاره اعمال شده است، که در واقع، به عنوان گسترش جنوبی اروپا شناخته شده است.

رومی ها، که برای مدتی سواحل شمال آفریقا را نیز اداره می کردند، گفته اند که منطقه ای را در جنوب شهر Afriga یا سرزمین افریگز نامی از جامعه بربر در جنوب کارتاژ نامگذاری کرده اند.

کل آفریقا را می توان به عنوان یک فلات وسیع در نظر گرفت که از نوارهای ساحلی باریک و از سنگ های بلورین باستانی تشکیل شده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

سطح فلات در جنوب شرقی بالاتر است و به سمت شمال شرقی حرکت می کند. به طور کلی، فلات ممکن است به قسمت جنوب شرقی و بخش شمال غربی تقسیم شود.

ثبت شرکت در آفریقا
ثبت شرکت در آفریقا

قسمت شمال غربی، که شامل صحرا (کویر) و آن بخشی از شمال آفریقا به نام مغرب است، دارای دو کوهستانی است – کوه های اطلس در شمال غربی آفریقا که به نظر می رسد بخشی از یک سیستم است که به جنوب اروپا گسترش می یابد و کوه های Ahaggar (Hoggar) در صحرا.

سمت جنوب شرقی این فلات شامل Plateau اتیوپی، فلات شرقی آفریقا و در شرق آفریقای جنوبی است، جایی که لبه فلات در دامنه Drakensberg قرار دارد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

یکی از ویژگی های قابل توجه در ساختار زمین شناسی آفریقا، سیستم ریف آفریقای شرقی است که بین 30 و 40 درجه ی E قرار دارد. ریف خود را از شمال شرقی مرزهای قاره آغاز می کند و از جنوب ساحل دریای اتیوپی به زامبی حوضه رودخانه

آفریقا دارای ثروت فراوان از منابع معدنی، از جمله برخی از بزرگترین ذخایر سوخت فسیلی جهان، سنگ معدن فلزی و سنگهای قیمتی و فلزات گرانبها است.

این غنیمت با تنوع وسیعی از منابع بیولوژیکی همراه است که شامل جنگل های بارانی استواوری افریقای مرکزی و جمعیت های معروف جهان از حیات وحش بخش های شرقی و جنوبی قاره است. گرچه کشاورزی (عمدتا معیشت) هنوز هم در اقتصادهای بسیاری از کشورهای آفریقایی غلبه دارد، بهره برداری از این منابع مهمترین فعالیت اقتصادی در آفریقا در قرن بیستم بود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اقليم و عوامل ديگر تأثير قابل توجهي در الگوي انکشاف انسان در آفريقا اعمال کردند. در حالی که بعضی از مناطق به نظر می رسد از زمان سپیده دم از بشری ساکن تر بوده اند، اما مناطق فراوان – به ویژه مناطق بیابانی شمال و جنوب غربی آفریقا – در طول دوره های طولانی مدت عمدتا غیرقانونی بوده اند.

بنابراین، اگرچه آفریقا دومین قاره جهان است، اما تنها 10 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد و می توان گفت که جمعیت آن کم است.

بخش بزرگی از این قاره به مدت طولانی توسط مردم سیاه پوستان ساکن شده است، اما در دوره های تاریخی نیز مهاجرت های عمده ای از آسیا و اروپا صورت گرفته است.

از همه شهرک های خارجی در آفریقا، اعراب بیشترین تاثیر را داشته اند. دین اسلام که اعراب آن را حمل می کردند، از شمال آفریقا به مناطق بسیاری از مناطق جنوب صحرای غربی گسترش یافت، به طوری که بسیاری از مردم آفریقای غربی در حال حاضر عمدتا اسلام گرا هستند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این مقاله به جغرافیای فیزیکی و انسانی آفریقا، به دنبال بحث درباره ویژگی های جغرافیایی مورد علاقه خاص است.

برای بحث در مورد کشورهای مختلف قاره، مقالاتی مانند مصر، ماداگاسکار و سودان را ببینید. مناطق آفریقایی تحت عنوان افریقای مرکزی، شرق آفریقا، شمال آفریقا، جنوب آفریقا و غرب آفریقا تحت درمان قرار می گیرند؛ این مقالات همچنین شامل درمان اصلی رشد و توسعه تاریخی و فرهنگی آفریقا است.

برای بحث در مورد شهرهای بزرگ قاره، مقالاتی مانند اسکندریه، قاهره، کیپ تاون، ژوهانسبورگ و کینشاسا را ​​ببینید.

موضوعات مرتبط در ادبیات مقاله، آفریقایی؛ ادبیات، آفریقای جنوبی؛ معماری، آفریقایی؛ هنر، آفریقایی؛ رقص، آفریقایی؛ موسیقی، آفریقایی؛ تئاتر، آفریقایی؛ هنر و معماری، مصری؛ اسلام؛ هنر، اسلامی؛ و جهان اسلام.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

آموزش و پرورش: آفریقا
قبل از ورود قدرت های استعماری اروپایی، آموزش و پرورش در آفریقا برای آماده سازی کودکان برای مسئولیت در خانه، روستا و قبیله طراحی شده بود. این آموزش و پرورش دینی و حرفه ای و همچنین شروع کامل به جامعه را فراهم کرد. در کشورهای جنوب صحرای آفریقا …

تاریخ زمین شناسی
قاره آفریقا اساسا شامل پنج کرتون پیشکامبرین باستانی-کاپواال، زیمبابوه، تانزانیا، کنگو و غرب آفریقا است که بین 3.6 تا 2 میلیارد سال پیش تشکیل شده اند و از آن زمان تاکنون پایدار بوده اند.

ین cratons توسط کمربندهای کمربند بین 2 تا 300 میلیون سال پیش تشکیل شده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تمام این سنگ ها به طور گسترده ای پیچیده شده و دگرگون شده اند (یعنی آنها با ترکیب گرما و فشار ترکیب شده اند). پراکامبر های پیشکامبرین در حدود 57 درصد از سطح قاره ظاهر می شوند، در حالی که بقیه سطح شامل رسوبات و سنگ های آتشفشانی است که عمدتا غیرمتمرکز است.

قدیمی ترین سنگ های سن آرچائین (یعنی حدود 4.6 تا 2.5 میلیارد سال) است و در گرایش های گرانیت گنیس-سبز سنگ کانتین های کاپوال، زیمبابوه و کنگو یافت می شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

آنها شامل خاکستری، گنویس تله ای، گرانیتویدهای گوناگون و سنگهای آتشفشانی مناسب هستند که شواهدی از اکستروژن زیردریایی (به عنوان مثال انتشار مواد سنگی در شکل مذاب) و شکل گیری در دمای بالا نشان می دهد.

Komatiite نوع سنگ به ویژه تشخیص این توالی های آتشفشانی است و تقریبا به طور انحصاری به Eon Archean محدود شده است.

این مخازن به وسیله نفوذ گرانیت فراگیر به سمت انتهای آرچایان تکتونیک شده و سپس توسط رسوبات کلاسیک پوشیده شده اند که برخی از آنها دارای ذخایر طلای و اورانیوم مهم اقتصادی هستند (برای مثال سیستم Witwatersrand در آفریقای جنوبی).

Proterozoic Eon (2.5 میلیارد تا 541 میلیون سال پیش) با تشکیل چندین کمربند متحرک، که مناطق طولانی و باریک سنگهای شدید تغییر شکل داده شده و متامورفسفید شده ای است که بین کراتون ها رخ می دهد و احتمالا ناشی از برخورد بین کراتون ها به فرآیندهای تکتونیکی صفحه. قدیمی ترین تسمه های متحرک در سنگ های Archean، مانند کمربند Limpopo جدا از Kaapvaal از کاترون زیمبابوه است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کمربندهای جوان در طول یک رویداد حرارتی قبطی در قاره ای که به نام ابننیان (2.2 تا 1.8 میلیارد سال پیش) شناخته می شود تشکیل شده است که باعث گردآوری مجموعه های Birimian در غرب آفریقا، مجموعه ی Ubendian در شرق و مرکز آفریقا و حجم زیادی سنگ های آنگولا شد. کمربند های کمتری از رویداد حرارتی Kibaran (1.2 تا 950 میلیون سال پیش) در شرق و جنوب آفریقا یافت می شود.

همانطور که ما بر نیازهای مشتریان مان، استانداردهای کیفیت و استانداردهای خدمات ما متمرکز هستیم، شرکت هایی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم، هیچ بدهی یا بدهی به احزاب دیگر نداریم.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

لیستی از حوزه های قضایی در سراسر جهان را ما در مهیا ساخته ایم و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر جهان هستیم.
در شرکت ثبت نام در سراسر جهان ما به عنوان نام ما نشان می دهد! ما می توانیم به شما در ثبت نام شرکت در تقریبا تمام کشورهای جهان کمک کنیم!

لطفا برای حوزه های قضایی که ما می توانیم به شما کمک کنیم مراجعه کنید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت شرکت در آفریقا لطفا دریابید که با ما تماس بگیرید.

تماس با ما :021-26116691  ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.