ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ

Company Registration Hong Kong

در این مقاله ثبت سبز شما را به چگونگی ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ هدایت می نماید. با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ
ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ

ثبت شرکت در هنگ کنگ

تشکیل شرکت در هنگ کنگ : هنگ کنگ با دسترسی سریع و آسان به تمامی بازارهای عمده در منطقه آسیا اقیانوس آرام، با داشتن شهرت یکی از فضاهای کسب و کار در جهان است.

اقتصاد بازار آزاد آن، سیستم حقوقی صحیح، سیستم حمل و نقل کارآمد، ستون فقرات ارتباطات پیشرفته و استفاده گسترده از زبان انگلیسی در کسب و کار به جذابیت آن به عنوان مکانی برای راه اندازی کسب و کار کمک کرده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

هنگ کنگ یکی از اقتصادهای بدون فساد در جهان است. قانون اساسی انگلیس و قوانین عدالت ادعا می کنند و با سرانه تولید ناخالص داخلی 49،300 دلار (برآورد 2011) و نیروی کار ماهرانه هنگ کنگ، یک مجلس ایده آل برای ثبت نام یک شرکت است.

هنگامی که صحبت از ثبت نام شرکت هنگ کنگ می شود بسیار روشن است که شفاف تر شما در رابطه با کسب و کار ساده تر تبدیل شدن به شانس برای موفقیت ایجاد شرکت شما.

به منظور تنظیم سطح شفافیت، پیشنهاد تنها این است که به کمک مدیران با تجربه و به روز رسانده شود که بهترین نتایج را نیز ارائه می دهند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

sabtsabz.com می تواند به شما در تمام جنبه های راه اندازی یک شرکت در هنگ کنگ کمک کند. شرکت ثبت نام هنگ کنگ در افزایش تجارت هر دو هنگ کنگ و صاحب کسب و کار بسیار موثر است.

اکثر شرکت های هنگ کنگ شرکت های خصوصی هستند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ
ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ

ایجاد یک شرکت خصوصی محدود – ویژگی ها و الزامات اصلی چیست؟

امکانات

هنگ کنگ یک اصل منبع مالیاتی را تصویب می کند. فقط سود هایی که منبع در هنگ کنگ دارند، مالیاتی هستند. فعالیت های تجاری در خارج از کشور 100٪ مالیات آزاد است.
نرخ مالیات پایین است، فقط در 16.5٪ از سود خالص، بدون هیچ سیستم مالیاتی دیگر مانند مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر کسب و کار یا مالیات بر سود سرمایه.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
هیچ الزام قانونی وجود ندارد که سهامداران یا مدیران ساکنان هنگ کنگ باشند.
یک شرکت هنگ کنگ می تواند یک ابزار عالی برای وارد شدن به بازار چین باشد و در هنگام تجارت با چین می تواند به عنوان واسطه ای مورد استفاده قرار گیرد.

 الزامات

یک شخص خارج از کشور می تواند به عنوان سهامدار و مدیر شرکت هنگ کنگ منصوب شود.
باید حداقل یک مدیر و یک سهامدار داشته باشد. یک نفر می تواند مدیر و سهامدار باشد.
حداقل سرمایه مورد نیاز سرمایه: HK $ 10،000. (باید پرداخت شود).ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
ادغام شرکت هنگ کنگ نیاز به یک دفتر ثبت نام در هنگ کنگ و یک شخص ساکن هنگ کنگ یا شرکت هنگ کنگ به عنوان وزیر امور خارجه دارد
نام ثبت شده یک شرکت باید با کلمه “Limited” یا “Ltd.” به معنای مسئولیت محدود باشد.

بانکداری در هنگ کنگ:

افتتاح حساب بانکی برای شرکت هنگ کنگ یک روند نسبتا ساده است که sabtsabz.com می تواند به شما کمک کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

به منظور باز کردن یک حساب بانکی شرکتی برای شرکت هنگ کنگ، ممکن است به صورت ملاقات با بانک مورد نیاز باشد، با این حال با توجه به شبکه وسیع ما از روابط ویژه در بخش بانکی، ممکن است نیازی به حضور محل. ما با بانک های بزرگ از جمله HSBC کار می کنیم.

برخی از ویژگی های حساب شرکت عبارتند از:

بانکداری اینترنتی / دسترسی از راه دور
حساب های چند ارزه
کارت های اعتباری / بدهی
هزینه های معامله پایین
امروز با ما صحبت کنید تا ببینیم چگونه می توانیم حساب بانکی خود را برای شرکت هنگ کنگ باز کنیم.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ
ثبت شرکت در آسیا:ثبت شرکت در هنگ کنگ

خدمات اضافی:

sabtsabz.com می تواند به شما از طیف وسیعی از خدمات حرفه ای اضافی در ارتباط با ثبت شرکت خود در هنگ کنگ کمک کند مانند:

خدمات ثبت شده و مجازی دفتر در هنگ کنگ.
خدمات حسابداری و حقوق و دستمزد در هنگ کنگ.
شرایط صدور مجوز در هنگ کنگ.
شرایط / انبار مورد نیاز در هنگ کنگ.
فرصت های تجاری در هنگ کنگ در لیست آرزوی بسیاری از بازرگانان قرار دارد. خدمات ثبت نام شرکت هنگ کنگ از بسیاری از افراد برای ایجاد شرکت خود در این منطقه اداری ویژه کمک کرده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

sabtsabz.com یک سرویس جامع و حرفه ای را فراهم می کند، شما را با تمام حمایت های لازم برای راه اندازی یک شرکت در هنگ کنگ فراهم می کند.

تماس با ما: 021-26116691ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.