ثبت شرکت در ایران

register a company in Iran

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ایران دارای یکی از جوانترین و پویا ترین جمعیت در خاورمیانه است. آنها به سرعت به عنوان یکی از جوامع پر رونق کسب و کار در جهان کسب می کنند. به عنوان آخرین کشور کسب و کار در حال ظهور در جهان، آنها به آرامی، اما مطمئنا وارد بازار جهانی می شوند.

انتظار می رود چارچوب اقتصادی فعلی ایران به بزرگترین اقتصاد در خاورمیانه تبدیل شود و در همان زمان یکی از بزرگترین کشورهای تجاری در جهان باشد. بازده سرمایه گذاری در ایران بسیار بالا است. نرخ عادی نرخ بازگشت در زمین، مخابرات، معدن و صنعت نفت ایران بیش از 44.9 درصد و نرخ رشد اقتصادی در سال 2015 کمتر از 14.0 درصد است.

به عنوان مشاور، ما سرمایه گذاران خارجی را چگونه می توانیم ثبت نام یک شرکت در ایران، شرکت  خصوصی، سرمایه گذاری مشترک و شعبه را به عنوان سیاست Fdi هدایت کنیم.

با رفتن به ایران، تعجبی ندارد که بقیه جهان متوجه این کشور بزرگ شود. در واقع، ثبات اقتصادی و پتانسیل بی حد و حصر یک معامله سودمند برای سرمایه گذاران خارجی از سراسر جهان ایجاد کرده است. همه آنها در حال برنامه ریزی برای ایجاد کسب و کار در ایران هستند و شرکت های خود را نیز در آنجا مستقر می کنند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت خارجی در ایران

شرکت های خارجی اکنون می توانند سازمان خود را با مسئولیت 100٪ برای ارائه و کنترل کسب و کار خود تنظیم کنند.

این می تواند تنظیماتی برای بخش هایی از سازمان هایی باشد که مایلند در بازار ایران بیشتر مورد نیاز باشند و به آنها به عنوان یک متخصص مالی از راه دور، امنیت و ثبات بیشتری کسب کنند.

دو نوع سازمان وجود دارد که می توانند برای شرکت های سرمایه گذاری راه دور، شرکت های سهامی محدود و شرکت سهامی شرکت کنند.

شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

شرکت سهامی محدود، شرکتی است که در بین دو یا چند نفر برای فعالیت های تجاری تشکیل می شود، هر یک از طرفین مسئولیت بدهی ها و تعهدات شرکت را تنها به میزان دارایی خود محسوب می کند، در حالی که کل دارایی به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده است ( ماده 94 قانون تجارت).

اصطلاح “مسئولیت محدود” باید با نام شرکت همراه باشد و نام شرکت نباید با نام هیچ یک از شرکا ثبت شود، در غیر این صورت شرکایی که نام خود را در نام شرکت ذکر شده است به عنوان ضمانت نامه علیه اشخاص ثالث در شرکت مشارکت شناخته شده است (ماده 95، بازرگانی aw)

 ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت سهامی محدود به عنوان یک سازمان با حداقل 2 نفر طراحی شده است تا مبادلات تجاری و تمرینات را انجام دهد. شرکت مسئولیت محدود وابسته به تعهدات فوری شرکت کنندگان به سازمان است و نه با ارائه عضویت.

تحولات مشارکت محدود با مشارکت محدود در زمانی اتفاق می افتد که سرمایه ای که در پول واقعی به طور کامل به دست آورده است و زمانی که مشارکتکنندگان غیر نقدی بررسی و منتقل شده اند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کل فرایند ادغام یا ثبت نام شرکت نیازمند نهایی کردن اشیاء شرکت است. این همچنین شامل ارسال اسناد مورد نیاز شرکت است که به عنوان یک شرکت سهامی یا شرکت محدود ثبت می شود. لیست الزامات شامل موارد زیر است.

نیازمند ارائه یک نوشتن رسمی درخواست ثبت نام شرکت خود است.
فتوکپی های تایید شده از مقررات انجمن و مقالات یادداشت را فراهم کنید. هر تغییری که در ثبت شرکت شرکت مادر انجام می شود نیز باید ارائه شود.

آخرین گزارش مالی حسابرسی شرکت

یک مطالعه امکان سنجی شرکت باید ارائه شود. این مطالعه باید شامل تمام اطلاعات مربوط به فعالیت های انجام شده توسط شرکت خارجی می شود.

توضیح دقیق در مورد این که چرا شرکت می خواهد در ایران شرکت کند، باید توضیح داده شود. توصیف نوع فعالیت هایی که توسط این شرکت خاص در ایران انجام می شود نیز باید همراه با آدرس دائمی عملیات ذکر شود.

در این مطالعه امکان سنجی نیز باید برآورد شود که تعداد نیروی کار محلی مورد نیاز و مهاجرین مورد نیاز نیز باید باشد. و در نهایت، مطالعه امکان سنجی باید شامل یک بخش مالی باشد.

در اینجا باید به وضوح با توجه به اینکه چقدر پول در این شرکت و در چه ارزشی سرمایه گذاری می شود، ذکر شده است. باید یک جریان دقیق ارز که در عملیات روزانه شرکت استفاده می شود باشد.
معرفی نامه ای از یک حکومت در مورد احتمال اینکه شعبه برای استفاده از درک بین سازمان های راه دور و عنصر دولت تنظیم شده باشد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
هنگامی که تمام مراحل فوق تکمیل شده و اسناد خدمت می شود، شرکت خارجی باید فرم ثبت نام فرم ثبت نام را تکمیل نماید.
فرم ثبت نام فرم ثبت نام با پر کردن گواهی ثبت نام می باشد. این فرمها نیاز به امضای رسمی صاحب شرکت خارجی یا امضا هیئت اعضاء دارند.
ثبت شرکت ها در تهران پس از آن مجوز نامه نیز نیاز دارد. این اساسا نامه ای است که شرکت خارجی به نمایندگان خود در ایران داده است. ارسال این نامه ضروری است و نباید نادیده گرفته شود.
انتظار میرود نامه ای از Undertaking نیز ارائه شود. این نامه مسئولیت شرکت خارجی است که اظهار داشت که آنها باید دفاتر خود را در ایران در صورت نقض قوانین دولت خاتمه دهند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این نشان می دهد که دولت در صورت عدم اجرای قوانین و مقررات اعمال شده توسط دولت، حق تمام شدن مجوز کسب و کار خود را دارد.
آخرین مرحله که شامل الزامات ثبت نام یک شرکت خارجی در ایران است اطمینان از این است که تمام اسناد ارائه شده از سوی شرکت خارجی گفته شده توسط همه مقامات مناسب تایید شده است.

این شامل ثبت احوال محلی است و همچنین توسط وزارت امور خارجه کشور تایید شده است که سرمایه گذار خارجی از آن و در نهایت سفارت ایران در آن کشور است.

هنگامی که همه اینها تضمین شده است، اسناد ذکر شده در بالا باید یک مترجم رسمی به زبان فارسی ترجمه شوند.

مترجم باید توسط قوه قضاییه گواهی شود. پس از اتمام ترجمه، تمام اسناد اصلی پس از آن به ثبت شرکت رجوع می شود تا اطمینان حاصل شود ثبت نام مناسب شرکت.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تفاوت ها و شباهت های بین یک شرکت محدود و یک شرکت خصوصی خصوصی:

3-1 حداقل شرکای شرکت محدود با دو نفر است و حداقل سهامداران در سهام مشترک خصوصی سه است.
3-2 حداقل دارایی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهام مشترک خصوصی 1،000،000 ريال است.
3-3 برای یک شرکت سهامی خصوصی، حداقل 35٪ از دارایی باید به صورت نقدی در یک بانک سپرده شود و رسید باید ارسال شود.
و 65٪ دیگر در مورد تعهدات ذینفعان است و برای یک شرکت با مسئولیت محدود، کل دارایی باید به مدیر کل و به
او می بایست رسیدگی را تأیید کند، صدور گواهینامه بانکی برای اثبات شواهد کار اجباری نیست.
3-4 انتخاب بازرس اصلی یا جایگزین در شرکت سهامی خصوصی اجباری است و در شرکت سهامی محدود اختیاری است.
3-5 حداکثر مدیریت در طول زمان در یک شرکت سهامی خصوصی دو سال است و می تواند گسترش یابد؛ و برای مسئولیت محدود
شرکت، نامحدود است و آنها می توانند زمان پایان دادن به مدیران را براساس قانون تعیین کنند.
3-6 انتخاب مجله ترافیک توزیع برای انتشار دعوتنامه در یک شرکت سهامی خصوصی، اجباری و اختیاری در محدود است
مسئولیت شرکت
3-7 شرایط مطلوب در جلسات مجمع عمومی شرکت سهامی عام ساده تر است و در مسئولیت محدود مشکل تر است در این شرکت به دلیل این نوع نهاد.

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

3-8 جلسات مجمع عمومی در شرکت سهامی خصوصی توسط “هیئت مدیره” اداره می شود از جمله یک سر، دو ناظر و یک وزیر امور خارجه که بین سهامداران انتخاب شده است. جلسات مجمع عمومی در شرکت های مسئولیت محدود توسط “هیئت ناظر “در صورتی که تعداد شرکا بیش از 12 باشد.
3-9 افزایش دارایی در شرکت های سهامی خصوصی و شرکت های سهامی خاص خودسرانه است.
3-10 دارایی به سهام یا سهام سهام در شرکت سهامی محدود نمی شود و شرکای تنها به اندازه خودشان مسئولیت دارند سرمایه گذاری در برابر بدهی های شرکت و تعهدات.
3-11- مدیران شرکت سهامی خصوصی باید سهامدار باشند یا تعدادی از سهام وام های مورد نیاز در قانون را ارائه کنند برای تأمین مالی در شرکت با مسئولیت محدود، مدیران، در میان شرکا و یا از خارج انتخاب شده، وظایف خود را با حقوق و دستمزد انجام خواهند داد.

3-12 سود در شرکت سهامی خصوصی بر اساس نسبت تعداد سهام در میان سهامداران و نسبت دارایی در میان سهامداران به اشتراک گذاشته می شود
در شرکت سهامی محدود. سود شرکت با مسئولیت محدود ممکن است به شیوه ای دیگر که در قانون تعریف شده است به اشتراک گذاشته شود.

3-13 حق رای دادن در شرکت سهامی خصوصی بر اساس “تعداد سهام” و “نسبت دارایی” در شرکت سهامی محدود است.

3-14 سهام غیر کالایی شرکت سهامی محدود توسط شرکای ارزیابی می شود و مسئولیت آنها را بر عهده دارد.

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.