ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ

Company Registration Luxembourg

ثبت شرکت لوکزامبورگ

در این مقاله ثبت سبز شما را به چگونگی ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ

هدایت می نماید. با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

تشکیل در لوکزامبورگ: لوکزامبورگ یک کشور واقع در اروپای غربی، بین فرانسه و آلمان است. لوکزامبورگ یک اقتصاد کوچک و پایدار با درآمد بالا است که از موقعیت مکانی خود به فرانسه، بلژیک و آلمان بهره مند است.

از لحاظ تاریخی، لوکزامبورگ رشد جامد، تورم پایین و بیکاری کم است. لوکزامبورگ یکی از شش کشورهای تشکیل دهنده انجمن اقتصادی اروپا (در حال حاضر اتحادیه اروپا) است و بخشی از منطقه ارز یورو است.

این کشور دارای یک سطح بالایی از زندگی است و تولید ناخالص داخلی آن در سرتاسر جهان یکی از بالاترین سطح جهان است و در واقع بالاترین میزان در منطقه یورو است.

بخش صنعت در لوکزامبورگ در ابتدا توسط فولاد تحت سلطه قرار گرفت، اما به تنهایی در حال تبدیل شدن به مواد شیمیایی، لاستیک و سایر محصولات بود. بخش مالی اکنون حدود 28 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد.

sabtsabz.com می تواند به شما در ثبت شرکت لوکزامبورگ کمک کند.

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ

ایجاد یک شرکت با مسئولیت محدود (لوکزامبورگ Societee A Responsabilite Limitee – SARL) – ویژگی های اصلی چیست؟

محبوب ترین شکل ساختار تجاری در لوکزامبورگ هنگامی که به سرمایه گذاری خارجی می آید
نه بیش از 40 سهامدار میتوانند کمک کنند
حداقل سرمایه سهمیه حداقل 12،400 یورو است
مسئولیت بنیانگذاران محدود به میزان سهم آنها است.

ایجاد یک شرکت سهامی خاص (Luxembourg Societe Anonyme – SA) – ویژگی های اصلی چیست؟

شرکت های بزرگ تر در ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ :
نیاز به حداقل دو سهامدار دارد
حداقل سهم سرمایه 31،000 یورو
لوکزامبورگ SA یا SARL که به عنوان یک شرکت بازرگانی واجد شرایط می تواند برای مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا ثبت نام و ممکن است به معاهدات مالی دوگانه با بیش از 40 کشور دسترسی داشته باشد. این کشورها عبارتند از چین، فرانسه، آلمان، سنگاپور، ایالات متحده و انگلستان. علاوه بر این، شرکت بازرگانی لوکزامبورگ آزاد است که فعالیت تجاری خود را در لوکزامبورگ و در سطح بین المللی انجام دهد. این امر یک نهاد مردمی برای کارآفرینانی است که فعالیت تجاری و تجاری در مرکز اروپا را انجام می دهند.

آیا می توانم یک شماره مالیات بر ارزش افزوده لوکزامبورگ کنم؟

sabtsabz.com می تواند به شما در دریافت مالیات جدید ثبت نام خود در لوکزامبورگ کمک کند.

sabtsabz.com کار با مشاوران مالی مستقر در لوکزامبورگ. برای به دست آوردن یک شماره VAT VAT، شما ممکن است مجبور به فعالیت تجاری در لوکزامبورگ یا منابع انسانی و فنی در لوکزامبورگ باشید. مدیر نامزد می تواند با این کمک کند. ما می توانیم به عنوان وزیر امور خارجه عمل کنیم و در صورت لزوم، مدیر نامزد را عرضه کنیم.

امروز با ما تماس بگیرید تا ببینیم چگونه میتوانیم کمک کنیم.

بانکداری در لوکزامبورگ:

بانکداری در لوکزامبورگ نسبتا آسان و ساده است.

برای باز کردن یک حساب بانکی شرکتی برای شرکت لوکزامبورگ، ممکن است با فردی که ممکن است با بانک مواجه شود، ممکن است مورد نیاز باشد. ما با بانک های بزرگ لوکزامبورگ کار می کنیم و می توانیم با نیازهای بانکی خود سازگار باشیم. برخی از ویژگی های حساب شرکت عبارتند از:

بانکداری اینترنتی / دسترسی از راه دور
حساب های چند ارزه
کارت های اعتباری / بدهی
هزینه های معامله پایین
امروز با ما صحبت کنید تا ببینید که چگونه می توانیم حساب بانکی لوکزامبورگ را برای شرکت لوکزامبورگ باز کنیم.

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ

خدمات اضافی برای ثبت نام شرکت در لوکزامبورگ

sabtsabz.com می تواند به شما در شرکت ثبت نام Luxembourg کمک کند، به عنوان یک کل مجموعه ای از خدمات حرفه ای که شامل:

خدمات ثبت شده / مجازی دفتر در لوکزامبورگ
معرفی حساب بانکی لوکزامبورگ
خدمات حسابداری / حقوق و دستمزد در لوکزامبورگ
الزامات مجوز در لوکزامبورگ
شناسایی انبار / محل در لوکزامبورگ
بهترین راه برای ثبت شرکت ثبت نام فرایند لوکزامبورگ با دریافت کمک مناسب از ما است. این روش که در شکل گیری شرکت ها در نظر گرفته می شود، ساده اما بدون دانش مناسب می تواند کمی برای یک فرد گیج کننده باشد.

معیارهای زیادی در ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در لوکزامبورگ  وجود دارد که باید با توجه به روند ثبت نام شرکت Luxembourg، رضایتبخش باشد. واقعا مهم است که یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد را انتخاب کنید تا هیچ مشکلی برای راه اندازی موفقیت آمیز شرکت وجود نداشته باشد.

این به خاطر خدماتی است که برای ثبت نام شرکت لوکزامبورگ در دسترس قرار می گیرد، مردم اکنون می توانند به راحتی بخشی از همکاران خود را تبدیل کنند و از این رو به طور مؤثری برای خود درآمدی کسب کنند و همچنین بازگشت خوبی به این کشور پر رونق پیدا کنند.

sabtsabz.com می تواند به شما در ارائه خدمات حرفه ای در تمام جنبه های شرکت در لوکزامبورگ کمک کند تا این روند را به صورت ساده و کارآمد انجام دهد.

تماس با ما: 021-26116691