ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلغارستان

Company Registration Bulgaria

در این مقاله ثبت سبز شما را به چگونگی ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلغارستان  هدایت می نماید. با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت بلغارستان

تشکیل شرکت در بلغارستان * شرکت های بلغاری می توانند از کمترین نرخ مالیات شرکت در اروپا تنها 10٪ بهره مند شوند *

بلغارستان دارای یک موقعیت استراتژیک است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا به کل اتحادیه اروپا و بازارهای اروپای مرکزی و شرقی دست یابند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

بلغارستان اقتصاد و حکومت قابل پیش بینی و پایدار دارد و دارای کمترین مالیات شرکت در اتحادیه اروپا در حدود 10٪ است و حتی در مناطق با نرخ بیکاری بالا 0٪ است.

sabtsabz.com می تواند به شما در راه اندازی یک شرکت در بلغارستان، با بهره گیری از هزینه های عملیاتی کم و یک نیروی کار چند زبانه ماهر، کمک کند.

ثبت نام شرکت بلغارستان به تمام افرادی که علاقه مند هستند برای شرکت در این شهر ثبت نام کرده اند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این کمترین هزینه عملیاتی در یک بازار اروپایی است و هزینه های کم هزینه را دارد. بلغارستان نرخ ارز ثابت یورو از سال 1997 داشته است و قراردادهای مالیاتی دوجانبه با 68 کشور دارد.

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلغارستان
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در بلغارستان

شایع ترین شکل ثبت نام شرکت بلغاری عبارتند از:

شرکت با مسئولیت محدود
شرکت سهامی

 شرکت با مسئولیت محدود در بلغارستان – ویژگی ها / الزامات:

امکانات:

بلغارستان دارای کمترین نرخ مالیات شرکت در اروپا است که تنها 10٪ است.
بنیانگذار یک شرکت محدود در بلغارستان می تواند به صورت محلی، افراد خارجی یا اشخاص حقوقی باشد.
الزام سرمایه گذاری بسیار کم – BGN 2 (تقریبی یورو 1)، که توسط سهام سهامداران تشکیل شده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

الزامات:

حداقل سرمایه مجاز، BGN 5000 است که حداقل BGN 1 باید قبل از ثبت نام پرداخت شود.
سفر به بلغارستان ممکن است وابسته به فعالیت شرکت جدید باشد و در صورتی که صاحبان سود حاصل از آن نهایی باشند.
آدرس دفتر ثبت نام در بلغارستان مورد نیاز است.
مالیات بر ارزش افزوده یک بار اجباری است که شرکت بلغاری بیش از 75000 بنیان است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

بانکداری در بلغارستان:

بانکداری در بلغارستان نسبتا آسان و ساده است.

برای باز کردن یک حساب بانکی شرکتی برای شرکت بلغاری خود، جلسه ای که با آن صورت می گیرد با بانک انجام نمی شود. برخی از ویژگی های حساب شرکت عبارتند از:

بانکداری اینترنتی / دسترسی از راه دور
حساب های چند ارزه
کارت های اعتباری / بدهی
هزینه های معامله پایین
امروز با ما صحبت کنید تا ببینیم چگونه می توانیم حساب بانکی بلغاری را برای شرکت بلغاری باز کنیم.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

حسابداری در بلغارستان:

حسابداری و حسابداری بخش مهمی از هر کسب و کار جدید است.

sabtsabz.com می تواند به شما یک بسته حسابداری / حسابداری مناسب را ارائه دهد تا شرکت بلغاری شما را با شرایط و با مقامات خوب حفظ کند.

ما خوشحال خواهیم شد که بهترین راه حل را برای شرکت بلغاری خود بیابیم. امروز با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان بسازید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدمات اضافی

sabtsabz.com می تواند به شما در تنظیم یک شرکت در بلغارستان کمک کند و همچنین تمام خدمات حرفه ای را شامل می شود که عبارتند از:

خدمات ثبت شده / مجازی دفتر در بلغارستان
معرفی حساب بانکی
خدمات حسابداری / حقوق و دستمزد در بلغارستان
شرایط صدور مجوز در بلغارستان
انبار / شناسایی محل در بلغارستان

این واقعیت شناخته شده است که ثبت نام شرکت بلغارستان به عنوان روش های تنظیم در کشورهای دیگر نیز اهمیت دارد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای ایجاد یک کسب و کار نباید هیچ شکی داشته باشید و هر گونه اختلاف در ثبت شرکت در بلغارستان را نداشته باشید.

برای موفقیت در ثبت نام شرکت بلغارستان واقعا مهم است که تمام دستورالعمل ها به درستی درک شده و از این رو برآورده شوند.

در صورتی که به خدمات ما مراجعه کنید، همچنین باید دانش کمی در مورد روند راه اندازی به حداقل یک شخص مجاز در پایان خود شناخته شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدمات منحصر به فرد ما در رابطه با شركت ما یورو شركت Formations.com انجام شده است كه شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به مسافرت در یك شركت در بلغارستان ثبت نام كنید.

خدمات ما شامل تمام هزینه های دفتر اسناد رسمی، هزینه های حقوقی و تأمین حساب بانکی می باشد تا سپرده گذاری 5000 یورو ضروری برای یک شرکت با مسئولیت محدود را بپردازد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای یک دادگستری که پایدار و ارزان قیمت است، امروز یک شرکت در بلغارستان تاسیس شده است. لطفا برای جزئیات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما sabtsabz.com

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.