ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس

در این مقاله ثبت سبز شما را به سمت ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس هدایت می نماید.با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

* با توجه به بحران اخیر بانکی در قبرس، بسیاری از کسب و کارها به دنبال تسهیلات بانکی جایگزین هستند.

ما می توانیم تعدادی از گزینه های برای شرکت های قبرس به دنبال حساب های بانکی ارائه دهیم. امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری بگیرید.

قبرس جزیره کشور در دریای مدیترانه، شرق یونان و جنوب ترکیه است. این بزرگترین جزیره در مدیترانه است و قبرس یک عضو کامل اتحادیه اروپا است.

جزیره قبرس به راحتی در قلب سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد و زبان انگلیسی به طور گسترده ای در این جزیره صحبت می شود.

جمعیت قبرس فقط بیش از 1،1 میلیون نفر است. قبرس دارای یک اقتصاد بازار است که تحت تأثیر بخش خدمات است که چهار پنجم تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد.

گردشگری، خدمات مالی و املاک و مستغلات بخش اصلی هستند.

قبرس در ماه مه سال 2005 به مکانیسم نرخ ارز اروپا (ERM2) پیوست و یورو را به عنوان پول ملی خود در تاریخ 1 ژانویه 2008 به تصویب رساند.

قبرس اعتبار خود را به عنوان قضایی قابل اعتماد، پایدار و قانونی با برخی از پایین ترین مالیات در اروپا به علاوه داشتن بیش از 45 معاهده مالیات دوگانه.

https://sabtsabz.com می تواند به شما در تنظیم یک شرکت در قبرس با حساب بانکی، ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده و خدمات حرفه ای دیگر کمک کند.

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس

ایجاد یک شرکت بازرگانی بین المللی (IBC) در قبرس – ویژگی ها و الزامات اصلی چیست؟

امکانات:

مالیات بر ارزش افزوده خالص IBC 10٪ است
بدون مالیات بر درآمد حاصل از سود سهام و یا دفع اوراق بهادار
قبرس دارای معاهدات مالیاتی با تعدادی از کشورها، از جمله کشورهای اصلی اروپای غربی و آمریکای شمالی و تقریبا تمام کشورهای اروپای شرقی است
دبیرخانه شرکت می تواند از هر ملیتی و اقامت برخوردار باشد و می تواند یک فرد فیزیکی یا شرکتی باشد
تشکیل شرکت قبرس اجازه می دهد تا مالکیت 100٪ خارجی با هیچ گونه محدودیتی برای ملیت نباشد.
تشکیل شرکت قبرس ایده آل برای سرمایه گذاری و نگهداری اهداف است.
الزامات:

هیچ الزامی حداقل سرمایه وجود ندارد
بازپرداخت مالیات سالانه باید ارائه شود
صورتهای مالی سالانه مورد نیاز است
حداقل یک کارگردان. می تواند از هر ملیتی و اقامت باشد و می تواند یک فرد فیزیکی یا یک نهاد شرکتی باشد.
نامه مرجع بانک برای هر مدیر یک شرکت قبرس مورد نیاز است.
حداقل یک سهامدار برای تشکیل شرکت قبرس مورد نیاز است.
به منظور بهره بردن از مزایای مالیات مطلوب قبرس، مدیر ساکن مورد نیاز است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

آیا می توانم یک شماره مالیات بر ارزش افزوده در قبرس دریافت کنم؟

sabtsabz.com می تواند با دریافت مالیات بر ارزش افزوده ثبت شرکت قبرس کمک کند. یک درخواست مالیات بر ارزش افزوده موفق معمولا یک هفته طول می کشد.

sabtsabz.com با قوانین مالی در لیماسول و نیکوزیا، قبرس کار می کند. ما می توانیم به شرکت شما در قبرس تبدیل به مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام در سریع ترین زمان ممکن می شود کمک کند.

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در قبرس

بانکداری در قبرس

بخش بانکی در قبرس در ماه های اخیر به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. با این حال، در sabtsabz.com ما راه حل های جایگزین برای شرکت های قبرس داریم. ما می توانیم حساب های بانکی برای شرکت های قبرس در بسیاری از حوزه های قضایی نظیر:

لتونی
سیشل
سوئیس
جزایر ویرجین بریتانیا
سنت وینسنت و گرنادین
امروز برای بحث در مورد گزینه های بسیاری که برای شرکت سایبری خود دارید، با ما تماس بگیرید.

حسابداری در قبرس حسابداری در قبرس:

به منظور نگهداری شرکت جدید قبرس تا تاریخ با مقامات، شما باید یک حسابدار را در قبرس تعیین کنید. بسیار مهم است که شرکت شما در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.sabtsabz.com می تواند به تعهدات و نیازهای حسابداری شما کمک کند. ما با حسابداران و متخصصان حسابداری در قبرس همکاری می کنیم.

sabtsabz.com می تواند با خدمات زیر در قبرس کمک کند:

تشکیل شرکت قبرس
خدمات مدیر نامزد
خدمات اداری ثبت شده / مجازی
معرفی و کاربرد حساب بانکی
ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده
خدمات حسابداری / حسابداری

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی یک شرکت در قبرس با شرکت  sabtsabz.com تماس بگیرید. sabtsabz.com می تواند به شما در ارائه خدمات کارآمد و حرفه ای در تمام جنبه های تشکیل شرکت در قبرس کمک کند.

تماس با ما : sabtsabz.com