ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در ایرلند

Company Registration Ireland

در این مقاله ثبت سبز شما را به سمت ثبت شرکت در ایرلند هدایت می نماید.با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

دوبلین

ایرلند در غرب اروپا واقع شده و عضو اتحادیه اروپا و ارز یورو است. ایرلند یکی از قابل دسترس ترین و جهان ترین کشورهای جهان است. موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به اروپا، ایالات متحده و خاورمیانه است؛ و عضویت در اتحادیه اروپا و یورو دسترسی به برخی از بزرگترین بازارهای موجود در این سیاره را فراهم می کند.

چرا ایرلند

ایرلند نرخ مالیات پایین شرکت را 12.5٪ دارد که بسیاری از شرکت های بین المللی مانند فیس بوک، گوگل، آمازون و اپل را برای راه اندازی فروشگاه ها تشویق می کند. Forbes 2011 نام ایرلند را به عنوان بهترین کشور در اروپا که در آن تجارت است. رتبه بندی کسب و کار محیط زیست 2008-2012 از واحد اطلاعات اکونومیست، ایرلند را در رتبه یازدهم از 82 کشور قرار داد و آن را یکی از جذاب ترین مکان های تجاری در جهان نامید.

ایرلند یک پناهگاه مالیاتی محسوب نمی شود، اما زمانی که به طور صحیح ساختار یافته می تواند به شدت برای کسب و کار بالقوه و افرادی که مایل به ترکیب یک شرکت در ایرلند هستند، سودمند باشد. شرکت ثبت نام ایرلند آسان است زیرا ایرلند بوروکراسی کم، محیط مالی کم است و از سرمایه گذاری خارجی بسیار حمایت می کند. راه اندازی یک شرکت در ایرلند هرگز آسان تر نبوده است، با چرخش سریع و محل دفتر مرکزی ما در عرض پیاده روی از دفتر ثبت شرکت.

ثبت سبز می تواند شما را در راه اندازی یک شرکت در ایرلند، با استفاده از نیروی کار تحصیلکرده انگلیسی زبان، کمک کند.

ثبت شرکت در ایرلند
ثبت شرکت در ایرلند

راه اندازی یک شرکت در ایرلند

امکانات

حداقل سرمایه سهمگین برای تشکیل یک شرکت ایرلندی تنها 1 یورو است
تشکیل شرکت در ایرلند به دلیل مالیات شرکت ایرلند تنها 12.5٪ است.
https://sabtsabz.com می تواند با باز کردن یک حساب بانکی ایرلندی پس از ثبت نام شرکت شما کمک کند. ما با AIB (Allied Irish Bank)، BOI (بانک ایرلند) و NIB (بانک ملی ایرلندی) کار می کنیم.
ایرلند قراردادهای مالیاتی دوگانه با بیش از 60 کشور در سراسر جهان دارد.
ایرلند عضو منطقه یورو است که اجازه می دهد تجارت آسان خدمات و محصولات در سراسر اتحادیه اروپا باشد.

 الزامات

یک شرکت ایرلندی باید حداقل دو مدیر و یک وزیر داشته باشد. یکی از مدیران باید ساکن اتحادیه اروپا (EU) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) باشد.
یک شرکت ایرلندی باید یک دفتر ثبت نام در ایرلند داشته باشد. https://sabtsabz.com یک دفتر آدرس دفتر مرکزی را در مرکز شهر Dublin City، پایتخت ایرلند ارائه می دهد.
شرکت های ایرلندی مجبورند که سالانه به دفتر ثبت شرکت بپردازند. ثبت سبز می تواند از این تعهد قانونی به دنبال تشکیل شرکت شما کمک کند.

انواع شرکت های ایرلندی عبارتند از:

شرکت خصوصی محدود
شرکت تضمین شده بدون سرمایه گذاری
شرکت تضمین شده با سهام سرمايه
شرکت های سهامی عام
شرکت های عضو تنها
شرکت های نامحدود

آیا می توانم شماره مالیات بر ارزش افزوده ایرلند را دریافت کنم؟

https://sabtsabz.com می تواند به شما در دریافت مالیات بر ارزش افزوده ثبت شرکت جدید ایرلندی کمک کند. کار با مشاوران مالی مستقر در ایرلند را به ما بسپارید.

برای به دست آوردن شماره مالیات بر ارزش افزوده ایرلند، ممکن است مجبور به فعالیت تجاری در ایرلند باشید یا منابع انسانی و فنی در ایرلند داشته باشید. کارگردان نامزد می تواند با این کار کمک کند. ما می توانیم به عنوان وزیر امور خارجه عمل کنیم و در صورت لزوم، مدیر نامزدی را ارائه دهیم.

امروز با ما تماس بگیرید تا ببینیم چگونه می توانیم کمک کنیم.

آیا امکان خرید یک شرکت آماده در ایرلند وجود دارد؟

https://sabtsabz.com  تعدادی از شرکت های آمادگی ایرلندی موجود است. شرکت های آماده ساخته شده در ایرلند اجازه می دهند که یک شرکت سریع ایجاد شود بدون اینکه گوشه های بریده شود. همه انتقال ها را می توان در 2-3 روز کاری انجام داد. برای نقل قول با ما تماس بگیرید.

بانکداری در ایرلند:

بانکداری در ایرلند نسبتا آسان و ساده است.

حساب بانکی شرکت ایرلندی برای باز کردن یک حساب بانکی شرکتی برای شرکت ایرلندی خود، ممکن است نیاز به دیدار با فردی از بانک داشته باشید. ما با بانک های اصلی ایرلند از جمله بانک ایرلند و بانک ملی ایرلندی (شرکت تابعه بانک Danske) کار می کنیم. برخی از ویژگی های حساب شرکت عبارتند از:

بانکداری اینترنتی / دسترسی از راه دور
کارت های اعتباری / کارت اعتباری
هزینه های معامله پایین
امروز با ما صحبت کنید تا ببینیم چگونه میتوانیم حساب بانکی ایرلندی را برای شرکت ایرلندی خود باز کنیم.

حسابداری در ایرلند:

حسابداری و حسابداری بخش مهمی از هر کسب و کار جدید است.  https://sabtsabz.com  می تواند به شما یک بسته حسابداری / حسابداری مناسب را ارائه دهد تا شرکت ایرلندی خود را با شرایط و با مقامات خوب حفظ کند. ما خوشحال خواهیم شد که با شما روبرو شوید و بهترین راه حل را برای شرکت ایرلندی خود بدست آورید. امروز برای برقراری جلسات با ما تماس بگیرید.

خدمات اضافی

https://sabtsabz.com می تواند شما را در راه اندازی یک شرکت در ایرلند و همچنین کل مجموعه ای از خدمات حرفه ای که شامل:

خدمات ثبت شده / مجازی دفتر در ایرلند
معرفی حساب بانکی ایرلندی
خدمات حسابداری / حقوق و دستمزد در ایرلند
شرایط صدور مجوز در ایرلند
شناسایی انبار / محل در ایرلند

 سوالات متداول در رابطه با تشکیل شرکت ایرلندی:

آیا باید از ایرلند بازدید کنم تا حساب بانکی ایرلندی را باز کنم؟
آیا ایرلند عضو اتحادیه اروپا است؟
حداقل سرمایه مورد نیاز برای تشکیل شرکت ایرلندی چیست؟
نرخ مالیات شرکت در ایرلند چیست؟
چگونه می توانم فرآیند تشکیل یک شرکت ایرلندی را آغاز کنم؟

روند ثبت نام شرکت ایرلند بسیار سودمند است، زیرا به شما اجازه می دهد حقوق مختلفی از انجام یک کسب و کار درست مثل یک شهروند محلی در آن محل داشته باشید. برای به دست آوردن منافع هر یک از نیازهای مهم، لازم است که یک شرکت قابل اعتماد را بکار گیریم و هر جنبه ای را که برای کسب و کار آسان در کشور ضروری است، انجام دهیم. با ما تماس بگیرید برای خدمات حرفه ای در مورد ثبت شرکت در ایرلند.

ایجاد یک شرکت مستلزم هر سرمایه گذارئی است که از طریق فرایند خاصی که نیاز به انجام آن ها را داشته باشد، به آن ها احتیاج داشته باشد. روند ثبت نام شرکت ایرلند در ورودی ساده ترین متقاضی کمک می کند تا موفقیت خود را در این کشور آغاز کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشکیل شرکت ایرلندی، ایجاد یک حساب بانکی ایرلندی، خدمات نامزدی، حسابداری یا دفتر خدمات ثبت شده ما، با ما تماس بگیرید.