ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جبل الطارق

Company Registration Gibraltar

در این مقاله ثبت سبز شما را به چگونگی ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جبل الطارق  هدایت می نماید. با ثبت سبز می توانید در تمام جهان صاحب شرکت شوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت جبل الطارق

تشکیل شرکت در جبل الطارق گریفلاتار برای شرکت هایی که مایل به استفاده از رژیم کم مالی و امکانات عالی مخابرات هستند، مورد علاقه بوده است.

بخش خدمات مالی و فن آوری به سرعت در حال رشد است. در نتیجه، اقتصاد با رشد قوی برای آینده بسیار پایدار است. جبل الطارق قضیه بسیار مناسب ساحلی است، اما با تمام مزایای استفاده از آن در اروپا.

رویه های انطباق در Gibraltar دقیق است، اما این به افزایش رو به رشد است که جبل الطارق به عنوان یک صلاحیت دریایی امن و مطمئن در حال توسعه است.

چرا جبل الطارق؟ – صلاحیت کیفیت بین المللی:

انجام کسب و کار خود را در صلاحیت با کیفیت پایین مالیاتی که شامل سطح پایین مالیات شرکت. یک ارز پایدار با محدودیت های محدودی در حرکت سرمایه و یا بازپرداخت سود سهام.
یک سیستم حقوقی که بر اساس ساختار انگلیسی طراحی شده است، باعث می شود تا جیبتالارتر به درستی تنظیم شود و صلاحیت آن در سطح جهان امروز محسوب می شود.
انگیزه های شروع، از جمله میزان شروع تا 10٪ برای هر کسب و کار جدیدی که در جبل الطارق بعد از 1 ژوئیه 2009 ایجاد شده است.

مزایای عضویت در اتحادیه اروپا.

نیروی کار متخصص با مهارت و مهارت متخصص با مهارت های آموزشی برای به روز رسانی مهارت ها در صورت نیاز.
قانون برای جلب اعتماد افراد با درآمد بالا (HNWIs) و مدیران ارشد با مهارت های متخصص (HEPSS) برای ایجاد اقامت مالیاتی در جبل الطار در نظر گرفته شده است که به آنها اجازه می دهد که مالیات قابل پرداخت را از درآمد خود محدود به مقدار محدود کنند.
جبل الطارق از تابستان های گرم و زمستان های خفیف – حدود 300 روز از نور خورشید – و کیفیت زندگی با طیف گسترده ای از امکانات ورزشی، فرهنگی و تفریحی، در داخل و اطراف جبل الطارخورده می شود (شیوه زندگی غم انگیز با حرفه ای و ظرافت یک موقعیت مدرن در عین حال بالغ).

ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جبل الطارق Company Registration Gibraltar
ثبت شرکت در اروپا:ثبت شرکت در جبل الطارق
Company Registration Gibraltar

تشکیل یک شرکت جبل الطارق:

الزامات

این شرکت باید یک دفتر ثبت نام داشته باشد.
این شرکت باید دارای یک دبیر محرمانه برای ارسال اسناد رسمی به دولت باشد.
نیاز به اطلاعات در مورد فعالیت های شرکت. بعضی از اطلاعات باید به دبیرخانه (نمایندگی ثبت شده) نسخه های بیانیه های بانکی به نام شرکت، قرارداد وارد شده و غیره ارائه شود.
حداقل سرمایه 100 پوند.

 اتحادیه اروپا الزامات مورد نیاز برای مبارزه با پولشویی برای تشکیل شرکتی جبل الطارق.

یک کپی گواهی پاسپورت از همه مدیران، امضاکنندگان بانک و صاحبان سودمند نهایی (گواهی شده توسط وکیل، حسابدار، مقام بانک یا شخص دیگری که به طور رسمی ثبت شده است)
تأیید آدرس فعلی با استفاده از یک نسخه اصل یا تاییدیه از یک قبض لوازم جانبی کمتر از 3 ماه (تایید شده در بالا)
یک نامه اصلی از یک حرفه ای ثبت شده (مانند: وکیل، حسابدار یا بانک)
CV (در صورت موجود بودن)

بانکداری در جبل الطارق:

sabtsabz.com دارای دفتر وابسته در جبل الطارق است. ما با بسیاری از بانک های برتر از جمله JYSKE BANK و STANDARD BANK کار می کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که برای باز کردن و حساب در Jyske Bank، بانک نیاز به سپرده ای از 25،000 پوند که 10،000 پوند از این مبلغ باید در حساب همیشه باقی بماند.

آنها همچنین هزینه سالیانه ای از 500 پوند و یک هزینه خالص از 500 پوند دارند. حساب های بانکی در جبل الطارق

بانک استاندارد هیچ هزینه ای برای باز کردن حساب ندارد و نیازی به سپرده یا مبلغ ثابت در حساب شما در همه زمان ها وجود ندارد.

لطفا توجه داشته باشید که مستندات مورد نیاز هر دو بانک ممکن است بسته به فعالیت شرکت گیبلارتر شما متفاوت باشد. ما از هرگونه اسناد بیشتر که مورد نیاز بانک است، به شما اطلاع خواهیم داد.

برخی از ویژگی های حساب شرکت عبارتند از:

بانکداری اینترنتی / دسترسی از راه دور
حساب های چند ارزه
کارت های اعتباری / بدهی
هزینه های معامله پایین

امروز با ما صحبت کنید تا ببینیم چگونه می توانیم حساب بانکی خود را برای شرکت گیبلارتر باز کنیم.

حسابداری در جبل الطارق:

حسابداری و حسابداری بخش مهمی از هر کسب و کار جدید است. sabtsabz.com می تواند به شما یک بسته حسابداری / حسابداری خیاطی ارائه دهد تا شرکت سازمانی جبل الطارق خود را با مسئولین حفظ کند.

ما خوشحال خواهیم شد که بهترین راه حل برای شرکت گیبلارتر شما را بیاموزیم. امروز با ما تماس بگیرید تا مشورت کنید.

خدمات اضافی

sabtsabz.com می تواند به شما در تنظیم یک شرکت در جبل الطارق، و همچنین طیف وسیعی از خدمات حرفه ای که شامل:

خدمات ثبت شده / مجازی دفتر در جبل الطارق
معرفی حساب بانکی
خدمات حسابداری / حقوق و دستمزد در جبل الطارق
شرایط صدور مجوز در جبل الطارق
شناسایی انبار / محل در جبل الطارق

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تشکیل شرکت جبل الطارق، ایجاد حساب بانکی، خدمات نامزدی، حسابداری یا دفتر خدمات ثبت شده ما، با ما تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید.

تماس با ما sabtsabz.com