ثبت شرکت خصوصی در ایران

در این مقاله ثبت سبز ثبت شرکت خصوصی در ایران را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا 

ثبت اختراع

ثبت طراحی صنعتی

ثبت برند (علامت تجاری)

ثبت شرکت خصوصی در ایران
ثبت شرکت خصوصی در ایران

چگونه یک شرکت خصوصی در ایران ثبت کنید؟

مرحله 1: اسناد، که شامل دو نسخه اعلامیه، دو جلد این اساسنامه، دو نسخه از پرونده مجمع عمومی بنیانگذار، دو نسخه از دقیقه هیئت مدیره، گواهی بانک پرداخت حداقل 35٪ از سرمایه اولیه، یک کپی از اسناد هویت سهامداران و بازرسان، باید به دفتر عمومی ثبت شرکت ارسال شود. کسی که اسناد را تحویل می دهد، یک رسید ارائه می شود و تاریخ دریافتی را دریافت می کند و پاسخ را دریافت می کند.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

مرحله 2: اگر اسناد معتبر و صحیح باشند، اداره پیش نویس آگهی را در یک روزنامه رسمی منتشر خواهد کرد. پیش نویس باید توسط مقامات اداری تأیید شود و سپس آماده ارائه شود. قبل از دریافت پیش نویس، باید هزینه ثبت نام را در یک بانک پرداخت کنید. هزینه ثبت نام در اعلامیه اعلام شده است.

مرحله 3: پس از پرداخت هزینه ثبت نام، باید به دفتر حسابداری اداره مراجعه کنید تا اعلامیه تان را تایید کنید.

مرحله 4: اسناد باید به اداره ثبت نام اداره ارسال شوند، در آنجا کارکنان شرکت شما را در کتاب ها ثبت نام می کنند و شما را با کد ثبت نامی که در اعلامیه شما نوشته شده است، ارائه می دهد. سپس شما، به عنوان یک سهامدار یا یک وکیل شرکتی، باید در کتاب ها وارد شوید و آگهی تایپ شده را در نامه ای که توسط رئیس دفتر امضا شده تایپ کنید. یک کپی از تمام اسناد شما در دفتر ذخیره خواهد شد و یک نسخه دیگر از اعلامیه، اساسنامه، دقیقه مجمع عمومی بنیانگذاران، و دقیقه هیئت مدیره به متقاضی داده می شود. تمام اسناد باید توسط اداره مهر تأیید شود. متقاضی باید اسناد را به دبیرخانه منتقل کند تا آگهی خود را در کتاب ها ثبت نام کنند و رسید دریافت کنند.

مرحله 5: متقاضی رسید به اداره روابط عمومی دفتر می گیرد تا آگهی را در یک روزنامه رسمی منتشر کند. متقاضی همچنین باید یک نسخه از آگهی تایپ شده را به دفتر روزنامه جمهوری اسلامی واقع در خیابان بهشتی بفرستد و هزینه نشر را پرداخت کند.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در ایران

برای انجام فعالیت تجاری در ایران، طیف گسترده ای از روش های قانونی مورد استفاده قرار می گیرد. بعضی از ترتیبات معمول استفاده شده عبارتند از شرکت ها، مشارکت های محدود، مشارکت، مالکیت مشترک، شرکت سهامی و شرکت های مسئولیت محدود.

انتخاب فرم مناسب سازمان تجارت در هر مورد بر اساس شرایط سرمایه گذار، ماهیت فعالیت انجام شده، روش تأمین مالی، تأثیرات مالیات بر درآمد و احتمالات بالقوه مرتبط با فعالیت بستگی دارد.

به طور کلی، یکی از نخستین مسائلی که با یک موجود خارجی در نظر گرفته شده برای انجام تجارت در ایران مواجه است، این است که آیا کسب و کار به طور مستقیم در ایران به عنوان یک شعبه ایران از فعالیت اصلی آن انجام شود یا برای ایجاد یک نهاد جداگانه ایرانی برای انجام این تجارت. ما به شما اطلاعات لازم را برای ایجاد مناسبترین نوع کسب و کار در ایران ارائه خواهیم داد. ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اطلاعات زیر را برای ایجاد یک شرکت ایران در نظر بگیرید:

100٪ مالکیت شرکت شما؛
انگیزه مناطق آزاد ایران؛
قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی؛
100٪ مالکیت
سرمایه گذاران خارجی اکنون می توانند شرکت خود را با 100٪ مالکیت سهام و کنترل کسب و کار خود تاسیس کنند. این می تواند مزایایی را برای برخی از شرکت هایی که تمایل دارند در بازار ایران بیشتر درگیر شوند و امنیت و ثبات بیشتری را به عنوان سرمایه گذاران خارجی به ارمغان بیاورند. دو نوع شرکت وجود دارد که می تواند برای فرصت های سرمایه گذاری خارجی ثبت شود:

شرکت با مسئولیت محدود

یک شرکت با مسئولیت محدود (sherkat ba massouliat mahdoud) به عنوان یک شرکت تشکیل شده توسط دو یا چند نفر به منظور تجارت تعریف شده است. مسئولیت براساس سهم مستقیم شرکا در مشارکت و نه اشتراک مشترک است. شکل گیری یک مشارکت محدود با توجه به زمانی که سرمایه به صورت نقدی به طور کامل مشارکت داشته و زمانی که کمک های غیر نقدی ارزیابی و تحویل داده می شود، انجام می شود. نام شرکت همیشه باید شامل عبارت “مسئولیت محدود” باشد در غیر این صورت تحت قانون شرکت به عنوان مشارکت عمومی در نظر گرفته می شود.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

شرکت سهامی

شرکت سهامی توسط قانون به عنوان شرکتی تعریف می شود که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت سهامداران آن به ارزش نسبی سهام آنها محدود است. همانطور که در پیشگفتار ذکر شد، شرکت سهامی ممکن است یا یک شرکت عمومی (Sherkat Sahami Am) یا یک شرکت خصوصی (Sherkat Sahami Khass) باشد. تفاوت اصلی بین این دو این است که شرکت سهامی میتواند سهام و اوراق بهادار بدهی خود را به عموم مردم ارائه دهد در غیر این صورت شرکت خصوصی ممکن است. برای موارد اضافی بین شرکت های دولتی و خصوصی، پیوست A را ببینید. سهامداران یک شرکت سهامی در مالکیت، سود و زیان و توزیع دارایی های انحلال شرکت می کنند، نسبت به سهام مورد نظر شرکت کنند. همانطور که در بالا ذکر شد، مسئولیت هر سهامدار محدود به ارزش اسمی سهام او و در غیاب تقلب یا سایر اقدامات فریبنده است؛ هیچ مشکلی برای سهامداران برای بدهی های شرکت وجود ندارد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

دفتر شعبه

شرکت های خارجی می توانند شاخه ای از شرکت خود را برای انجام کسب و کار خود در ایران تاسیس کنند. این شعبه یک شرکت خارجی خواهد بود و به عنوان شعبه تحت شرکت مادر عمل خواهد کرد و ممکن است در زمینه های زیر فعالیت کند:

1) ارائه خدمات پس از فروش برای کالاها یا خدمات شرکت خارجی.

2) اجرای عملیات اجرایی قراردادهای بین ایرانیان و شرکت های خارجی را به تصویب رساند.

3) مطالعه و تهیه شرایط لازم برای سرمایه گذاری شرکت خارجی در ایران.

4) همکاری با شرکت های فنی و مهندسی ایران برای فعالیت در کشورهای سوم.

5) مشارکت در صادرات غيرنفتي جمهوري اسلامي ايران.

6) ارائه خدمات فنی و مهندسی و انتقال دانش و تکنولوژی.

7) مشارکت در فعالیت های مجاز توسط سازمان های دولتی که مجاز به صدور مجوز هستند، در زمینه هایی مانند ارائه خدمات در زمینه های حمل و نقل، بیمه، بازرسی کالا، بانکی و غیره

یک شعبه محلی یک شرکت خارجی متعلق به شرکت مادر است که اهداف و معامله تجاری را برای شرکت مادر انجام می دهد. عملیات شعبه تحت نام و مسئولیت شرکت مادر انجام خواهد شد. این شعبه به قوانین ایران در زمینه هایی نظیر کار، امنیت اجتماعی، مالیات و غیره بستگی دارد. دولت از حقوق قانونی یک شعبه ثبت شده به عنوان مادر و شرکت های داخلی محافظت می کند.

اگر به دنبال موارد زیر هستید، با ما تماس بگیرید: وکیل ایران، وکیل در ایران، دفتر حقوق بین الملل در ایران، وکیل بین المللی در ایران، وکیل بین المللی در ایران، شرکت حقوقی بین المللی ایران، مدافع ایران، چگونگی راه اندازی یک شرکت در ایران، دفتر حقوقی در ایران، شرکت حقوقی ایران…

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.