مشاوره مراحل ثبت شرکت 1

در این مقاله ثبت سبز مشاوره مراحل ثبت شرکت را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اگر شما یک کارآفرین هستید و یک ایده کسب و کار و یک طرح جامع کسب و کار دارید، قبل از اینکه بتوانید کسب و کار را شروع کنید، باید بدانید که چگونه یک شرکت را ثبت کنید. مهم است که درک کنیم که کسب و کار شما باید به درستی ثبت شده و مطابق با مقررات مالیاتی باشد تا بتواند قانونی باشد.

انتخاب یک ساختار تجاری

انتخاب وکیل تجاری

با وکیل مشورت کنید شروع کسب و کار شامل تعدادی از گزینه هایی است که مالیات و مسئولیت شخصی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. این گزینه ها باید با کمک وکیل تجاری هر زمان که امکان پذیر باشد ساخته شود. برای یافتن یک وکیل واجد شرایط، از دوستان و خانواده خود برای ارجاع دعوت کنید. اگر نمی توانید یک ارجاع را از کسی که نزدیک شما است دریافت کنید، از وب سایت موسسه حقوقی پاد دیدن کنید و از خدمات ارجاع وکالت یا وکیل خود استفاده کنید. برای مثال، در موسسه ما می توانید با یک حرفه ای آزاد صحبت کنید که نیازهای شما را تجزیه و تحلیل کند و با وکلایی که می توانند کمک کنند با شما تماس بگیرند. [1]
قبل از اینکه یک وکیل را استخدام کنید، مطمئن شوید که از طریق یک مشاوره اولیه بروید. در طول این مشاوره، از وکیل خود در مورد تجربه خود در مورد ایجاد و ثبت شرکت ها، سطح موفقیت آنها و سابقه ی وکالت خود مطلع شوید.
هنگامی که یک وکیل را که دوست دارید پیدا می کنید، مطمئن شوید که هزینه ی پذیرفته شده ای را دریافت کرده اید و قرارداد را به صورت کتبی دریافت می کنید.

انتخاب شرکت و مالیات

مالیات را در نظر بگیرید. نحوه سازماندهی کسب و کارتان بر نوع مالیاتی که شما مدیون هستید و نحوه بازپرداخت خود را تأیید می کنید. به عنوان مثال، شرکت های خصوصی و شرکت ها پرونده مالیات بر درآمد را ثبت می کنند. در مقابل، اطلاعات مربوط به پرونده مشارکت بازمی گردد، که گزارش درآمد و هزینه است.
اگر یک شرکت ایجاد کنید، نهاد خود به مالیات بر درآمد شرکت در سطح دولت اعمال می شود. همچنین، تمام سود سهام شما توزیع شده است به نرخ مالیات فردی در اعلامیه مالیاتی شخصی  است. [2]مشاوره مراحل ثبت شرکت
اگر شما یک شرکت محدود با مسئولیت محدود (LLC) ایجاد کنید، اداره مالیات داخلی آن را به عنوان یک شرکت، مشارکت یا به عنوان یک موجودیت بی توجه مورد بررسی قرار می دهد. هر کدام از این تصمیمات بر نحوه پرداخت مالیات شما اثر می گذارد.
اگر یک غیر انتفاعی ایجاد کنید، شما ممکن است برای معافیت مالیاتی در سطح دولتی واجد شرایط باشید.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

مشاوره مراحل ثبت شرکت
مشاوره مراحل ثبت شرکت

تعیین چگونگی مسئولیت شخصی

تعیین چگونگی مسئولیت شخصی که می خواهید با آن مواجه شوید. برخی از سازه های تجاری از مسئولیت شخصی برای بدهی های کسب و کار حمایت می کنند. با این حال، این کسب و کارها اغلب پیچیده تر هستند و نیازمند گزارش بیشتر و بیشتر هستند. از سوی دیگر، اگر شما یک ساختار کسب و کار را انتخاب کنید که از مسئولیت شخصی شما را تسکین ندهد، ممکن است از پرداخت جریمه کسب و کار خود از جیب خود درخواست شود.
به طور کلی، LLCs و شرکت ها حفاظت از مسئولیت شخصی را ارائه می دهند، در حالی که شرکت های خصوصی و مشارکت معمولا انجام نمی دهند.

ساختار مالی شرکت

تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید پول جمع آوری کنید. ساختارهای مختلف کسب و کار برای افزایش سرمایه به روش های مختلف مورد نیاز است. قبل از ایجاد و ثبت نام یک شرکت، می خواهید در نظر بگیرید که چگونه با استفاده از ابزارهای مختلف، پول بیشتری را به دست آورید.

اگر شرکتی ایجاد کنید، باید از طریق وام و سرمایه گذاری های شخصی (به عنوان مثال خرید سهام یا استفاده از شرکت های سرمایه داری خطرناک) پول جمع آوری کنید.
اگر یک موسسه غیر انتفاعی ایجاد کنید، پول را از طریق کمک های شخصی و کمک های مالی جمع آوری خواهید کرد.

فکر کنید در مورد کارهای کاغذی نوع ساختار کسب و کار شما انتخاب خواهد شد نوع ضبط و گزارش شما مورد نیاز است انجام دهد. به طور کلی، شرکت ها مستلزم ثبت بیشتر و گزارش دادن هستند، در حالی که مشارکت و مالکیت خصوصی تنها نیاز به حداقل است.
شرکت ها اغلب برای حفظ قراردادها، اجاره نامه ها و قراردادهای دیگر مورد نیاز هستند. مجوزها و مجوزها؛ و حقوق و دستمزد و پرونده پرسنل. [4] شرکت ها همچنین باید گزارش های سالانه ای را در بسیاری از ایالت ها تهیه کنند.

آیا در مورد مالکیت شخصی درست است؟

سرمایه گذاران تنها از طریق کمک های مالی پول می گیرند.

اطلاعات فردی مالکیت اطلاعات به دست می آید.

مستقل سازمانی نیاز به نگهداری و نگهداری اسناد و مدارک زیادی دارد.

مالکیت فردی محافظت شخصی نیست.

برنامه ریزی کسب و کار شما

طرح کسب و کار خود را بنویسید. یک طرح کسب و کار یک ابزار ضروری برای ایجاد یک کسب و کار موفق است. این به طور کلی یک نقشه راه پیش بینی های کسب و کار شما از سه تا پنج سال است. هر طرح تجاری باید دارای عناصر زیر باشد:
یک خلاصه اجرایی، یک عکس فوری از کسب و کار شما به عنوان یک کل.
توضیحات شرکت، که اطلاعاتی در مورد آنچه شما انجام می دهید و چگونگی شرکت شما متفاوت است، ارائه می دهد.
تجزیه و تحلیل بازار، که شامل بحث در مورد صنعت شما، بازار هدف و رقبا است.
شرح سازمان و مدیریت شما، که چگونگی سازماندهی کسب و کار خود را (به عنوان مثال، شرکت، غیر انتفاعی، مشارکت) شرح می دهد.
طرح بازاریابی و فروش، که به مردم می گوید که چگونه شما برنامه ریزی برای فروش و فروش محصول خود را.
پیش بینی های مالی، که به دیگران می گوید که چه نوع مالی نیاز دارید و چرا.
درخواست های مالی که پیشنهادات رسمی برای مردم برای تأمین مالی کسب و کار شما است.

انتخاب نام شرکت

یک نام را انتخاب کنید شما ملزم به داشتن نام برای کسب و کار خود در زمان ثبت نام در دولت هستید. شما همچنین ممکن است لازم باشد اطلاعات خاصی را در نام تجاری خود وارد کنید اگر شرکت یا LLC هستید. هنگامی که یک نام ایجاد می کنید، فکر کنید که چگونه نام شما به صورت آنلاین، در بیلبورد ها و در روزنامه ها نمایش داده خواهد شد. شما همچنین باید به این فکر کنید که چه نامی مردم را احساس خواهد کرد و اگر افراد را برای انجام کاری با شما جذب کند. [6]
اگر شما یک شرکت ایجاد می کنید، لازم است کلمه هایی مانند “شرکت”، “شرکت” یا “محدود” را شامل شود. [7]مشاوره مراحل ثبت شرکت
شما باید اسم خود را در اسرع وقت با دولت ثبت کنید. این فرآیند اغلب به عنوان ثبت نام “انجام کسب و کار ملزم شناخته شده است. برای مثال اگر یک شرکت، مشارکت یا مالکیت شخصی هستید، باید یک نام تجاری را به نام خودتان ثبت کنید، باید یک شرکت را ثبت کنید. نام و نام خانوادگی خود را با اداره شهرستان یا اداره شهرستان ثبت نام کنید. هنگامی که نام خود را ثبت نام می کنید، شما مجبورید آن را در یک روزنامه برای مدت مشخصی منتشر کنید. [8]

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ادامه پست بعد