مشاوره مراحل ثبت شرکت 2

در این مقاله ثبت سبز مشاوره مراحل ثبت شرکت 2را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

درخواست علامت های تجاری

درخواست علامت های تجاری علائم تجاری از اسامی، علامت ها، و آرم هایی که کالا و خدمات را تشخیص می دهند محافظت می کند. از آنجا که نام شما یکی از مهمترین و ارزشمندترین بخشهای کسب و کار شماست، باید هر زمان که ممکن است از آن محافظت کنید. برای درخواست یک علامت تجاری، از خدمات آنلاین ارائه شده توسط اداره ثبت اختراعات و علامت تجاری استفاده کنید.

آدرس دفتر را پیدا کنید هنگامی که شما در کشور خود ثبت نام می کنید، احتمالا لازم است آدرس دفتر خود را در مجلات خود فهرست کنید. این آدرس لزوما نیازی به محل اصلی کسب و کار شما نیست، اما باید در یک استان که ثبت نام کرده اید، باید آدرس آن باشد. این آدرس مهم است؛ زیرا مکاتبات رسمی شما از سوی دولت ارسال می شود. [10]
برای مثال، در تهران، شما باید آدرس تهران را که همانند اداره تجاری ثبت شده ثبت کنید،و ارائه دهید. [11]

ثبت و اخذ نمایندگی

یک نماینده ثبت نام کنید یک نماینده ثبت شده، فرد یا سازمان است که برای دریافت هرگونه فرآیند، اطلاع یا تقاضای ارائه شده در شرکت شما تعیین شده است. [12] نمایندگی ثبت شده باید قبل از ثبت نام شرکت خود تعیین شود. شما باید آنها را در مقالات شرکت خود بنویسید.
با نامزد بالقوه تماس بگیرید و یک شخص یا نهادی را انتخاب کنید که تمام الزامات دولت شما را برآورده کند.

انتخاب مدیران

مدیران را انتخاب کنید در بسیاری از ایالت ها، اگر شما یک شرکت سودآور را ایجاد می کنید، لازم است که حداقل یک مدیر در مقالات خود را بنویسید. یک مدیر باید یک فرد فرد باشد و نیازی به اقامت در ایالت شما نیست که ثبت نام می کنید. [13]
تماس با نامزد بالقوه و انتخاب یک یا چند نامزد که فکر می کنید مناسب است.

ایجاد اساسنامه شرکت

ایجاد مقررات و یا توافقنامه های عملیاتی. قوانین و مقرراتی که قوانین مربوط به امور داخلی کسب و کار شما را اجرا می کنند، نوشته می شود. آنها معمولا اهداف شرکت شما، الزامات عضویت، اسناد و مسئولیت های افسران، نحوه برگزاری جلسات و نحوه برگزاری رأی گیری در جلسات را تعریف می کنند. [14] شما ممکن است نیاز به ایجاد پروانه ها بسته به اینکه چه کشور ثبت نام کرده اید و چه نوع کسب و کار شما ایجاد می کنید. حتی اگر شما نیازی به قانون نداشته باشید، آنها یک سند باور نکردنی برای ایجاد و دست داشتن بدون توجه به آنچه هستند.
برای ایجاد مقررات، به قوانین ایالتی خود در مورد هر مورد احتمالی نگاه کنید. دوم، نمونه هایی از مقررات آنلاین را پیدا کنید و از آنها به عنوان یک الگو استفاده کنید.

نقش نماینده ثبت شده در شرکت شما چیست؟

آنها به شما در تعیین پیش بینی های مالی شما کمک می کنند.

آنها برای دریافت هر اطلاعیه خدمت در شرکت تعیین شده اند.

آنها برای علائم تجاری درخواست می شوند.

آنها به ایجاد مقررات کمک می کنند.

مقالات خود را آماده کنید ایجاد و ثبت نام شرکت شما نسبتا آسان و سر راست است تا زمانیکه شما تمام کارهای مشغول انجام این کار را انجام داده اید. برای ثبت نام شرکت خود با ایالت، از وب سایت شرکت های دولتی خود که معمولا در دفتر وزیر امور خارجه یافت می شود، بازدید کنید. هنگامی که وب سایت صحیح را دنبال کرده اید، باید فرم صحیح را پیدا کنید. به عنوان مثال، در اورگان و تگزاس، اشکال مختلفی برای شرکت هایی که ثبت نام می کنند به عنوان سودآوری یا غیر انتفاعی وجود دارد. [15] [16] به طور کلی، مقررات ادغام به اطلاعات زیر نیاز دارد:
نام نهاد شما؛
نمایندگی ثبت شده شما و دفتر ثبت نام
نام مدیران (سودآور) یا مدیران (غیر انتفاعی)؛
اطلاعات در مورد سهام (اگر شما یک شرکت سودآور هستید)؛
هدف از شرکت شما؛ و
نام سازمان دهنده (شخصی که این کمپانی را دارد) [17]

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

پرونده های خود را از پرونده وارد کنید اکثر ایالت ها به شما اجازه می دهند مقالات خود را از طریق اینترنت مستقیما وارد کنید. به عنوان مثال شما می توانید پرونده های خود را با استفاده از خدمات ثبت نام آنلاین وزیر امور خارجه است، ثبت کنید.
اگر شما فایل آنلاین را وارد نکنید، باید مقالات خود را به دفتر وزیر امور خارجه ارسال کنید یا آنها را به شماره تعیین شده ارسال کنید.

مشاوره مراحل ثبت شرکت 2
مشاوره مراحل ثبت شرکت 2

پرداخت هزینه ثبت شرکت

پرداخت هزینه مورد نیاز مبلغی که با اسناد مدارک مورد نیاز شما همراه است هزینه خواهد شد. اگر شما نمیتوانید هزینه را بپردازید، ممکن است در بعضی استان ها واجد شرایط برای پرداخت هزینه باشید.

برای مالیات دولت ثبت نام کنید به عنوان یک شرکت شما به احتمال زیاد باید پرداخت مالیات خاص دولت را بسته به نوع کسب و کار شما انجام می دهند. برای تأیید اینکه شما برای مالیات مناسب دولتی ثبت نام کنید، با اداره مالیات ایالتی خود مشورت کنید. ممکن است برای هر یا چند نوع از مالیات زیر هر سال یک بار درخواست شود:
مالیات شرکت؛
مالیات بر اشتغال؛
مالیات بر درآمد شخصی؛ و
فروش، مالیات و استفاده از مالیات [26]

معافیت مالیاتی

برای معافیت مالیاتی ثبت نام کنید. اگر شما غیر انتفاعی هستید، ممکن است بتوانید معافیت مالیاتی را دریافت کنید. برای انجام این کار، به اسناد سازمانی خود نیاز خواهید داشت که شامل مقررات و اساسنامه شما می شود، شما باید هر گونه نیازهای دولتی را که ممکن است تعیین کنید باشد، و شما باید EIN خود را داشته باشید. [27]

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.