اصول اولیه علامت تجاری

در این مقاله ثبت سبز اصول اولیه علامت تجاری را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا

اصول اولیه علامت تجاری
اصول اولیه علامت تجاری

چیزی که باید قبل از ثبت نام بدانید

روند استفاده از علامت تجاری یک روند قانونی است که توسط قانون ایالات متحده اداره می شود
شما می توانید یک برنامه کاربردی علامت تجاری خود را وارد کنید، اما اگر شما کسی را بخواهید که به شما کمک کند یا به شما مشاوره قانونی بدهد، باید یک وکیل تجاری با تجربه با حقوق قانونی بگیرید.
وکلای خارجی و غیر وکلایی که برای شرکت های ثبت نام علامت تجاری کار می کنند مجاز به ارائه مشاوره نیستند، به شما کمک می کنند فرم را پر کنید، اسناد را برای شما امضاء کرده یا اقدامات خود را برای درخواست شما انجام دهید.
استخدام شخصی که توسط قوانین USPTO مجاز به نمایندگی شما نیست، می تواند درخواست شما را تاخیر دهد و اعتبار آن را به خطر بیاندازد.
قبل از اینکه علامت تجاری خود را ثبت کنید، درخواست شما باید بسیاری از شرایط قانونی را برآورده سازد
آیا علامت تجاری شما به صورت دولتی قابل ثبت است؟ آیا می توانید کالاها یا خدمات خود را به درستی شناسایی کنید؟ آیا شما می توانید فرم ثبت مناسب برای درخواست خود را مشخص کنید؟ اگر مطمئن نیستید که چگونه به این و دیگر سوالات پاسخ دهید، این صفحه وب را مرور کنید تا از اشتباهاتی که به شما وقت، پول و به طور بالقوه حقوق قانونی شما را می پردازد، جلوگیری کنید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
فرایند ثبت نام علامت تجاری یک روند قانونی است که امکان دارد تا در مهلت کمی (براساس زمان شرقی) عمل کنید. برنامه کاربردی علامت تجاری و زمان بندی های پس از ثبت نام را ببینید.
اطلاعاتی که شما ارسال می کنید، ثبت می شود و به طور دائمی در پایگاه های داده آنلاین USPTO، موتورهای جستجو در اینترنت و سایر پایگاه های داده قابل جستجو خواهد بود. این شامل نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس خیابان شما می شود. برای اطلاعات بیشتر، سوالات متداول در مورد اطلاعات شخصی در سوابق علامت تجاری را ببینید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

فاکتورهای اصلی درباره علائم تجاری

اصول اولیه علامت تجاری برای هر کسی که علاقه مند به شروع یک کسب و کار برای فروش یک محصول یا ارائه خدمات است، باید باشد. این نشانگر نقش مهمی از علائم تجاری در این فرایند است، از جمله بحث در مورد اینکه چگونه علائم تجاری، اختراعات، حق تکثیر، نام دامنه و ثبت نام نام تجاری همه متفاوت است.

این دستورالعمل ها را در مورد چگونگی انتخاب علامت گذاری درست می دهد — یکی که هر دو قابل ثبت قانونی و قانونی قابل محافظت است. همچنین مزایای ثبت نام  را توضیح می دهد و منابع رایگان و کاهش قیمت را پیشنهاد می کند که می تواند به شما در استفاده از علامت تجاری خود کمک کند. در پایان  شما خواهید فهمید که داشتن یک علامت تجاری عناصر طرح کسب و کار شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

یک نشان بازرگانی به چه معنی است؟

طبق اصول اولیه علامت تجاری علامت تجاری برای شناسایی کالا یا خدمات یک شرکت استفاده می شود. نشانه هایی که برای تمایز کالا یا خدمات یک شرکت از آن ها از یک شرکت دیگر مناسب هستند می توانند به عنوان علامت های تجاری محافظت شوند. اینها می توانند، مثلا کلمات، حروف، اعداد، تصاویر، بلکه رنگ ها و صداها باشند.

حفاظت از علامت تجاری به علت ثبت اختراع و علامت تجاری آلمان (DPMA) صورت می گیرد. قبل از ثبت نام، یک برنامه باید ثبت شود. حفاظت از علامت تجاری ممکن است از سطح شناختی که از طریق استفاده بدست آید، بدین معنی است که با استفاده از علامت در تجارت و یا شهرت عمومی آن.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

حق انحصاری استفاده از علامت تجاری

مهمترین پیوندهایی که به نرم افزار مارک تجاری ارائه شده است
جستجو در پایگاه داده های علامت تجاری
اسناد: فرم ها و جزوات اطلاعاتی
هزینه ها: همه چیز در مورد هزینه ها
درخواست: درخواست تجاری مارک آنلاین
پس از ثبت علامت تجاری، مالک حق مالکیت حق استفاده از علامت تجاری را برای کالاهای و خدمات محافظت می کند. علامت های تجاری ممکن است در هر زمان توسط مالک علامت تجاری به فروش و رها شود. صاحب یک علامت تجاری ممکن است به شخص دیگری نیز حق استفاده از علامت تجاری خود را بدهد، که به عنوان مجوز علامت تجاری اشاره شده است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

طبق اصول اولیه علامت تجاری بررسی نمی کند که آیا علامت تجاری دیگری وجود دارد که یکسان یا مشابه با علامت تجاری شما باشد. به همین دلیل است که قبل از درخواست نرم افزار تجاری باید یک جستجو انجام دهید تا مطمئن شوید که علامت تجاری انتخاب شده شما حقوق شخص ثالث را نقض نمی کند. در غیر این صورت، مخالفت ممکن است در DPMA در برابر علامت تجاری شما قرار داده شود و ممکن است لازم باشد لغو شود. علامت تجاری شما همچنین ممکن است به موجب یک حکم بازداشت و محکومیت یا اقداماتی که در دادگاه های مدنی مطرح می شود، به چالش بکشد.

علامت تجاری ممکن است به طور نامحدود تمدید شود. بنابراین ممکن است زندگی ابدی داشته باشد. با این وجود، علامت تجاری لغو خواهد شد در صورتی که پس از یک دوره 10 ساله مرتبط، هزینه تجدید نظر پرداخت نمی شود.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

زمینه مطلق برای امتناع

همه علائم نمی توانند به عنوان علائم تجاری محافظت شوند. به طور خاص، این علائم از ثبت نام خارج می شود که به سادگی کالا و یا خدمات را توصیف می کند. به عنوان مثال، کلمه “سیب” را نمی توان برای کالا “میوه ها” یا “تورهای اتوبوس” برای سرویس “حمل و نقل مردم” ثبت نام کرد. در طول فرایند ثبت نام، DPMA بررسی نمی کند که آیا علامت تجاری دیگری وجود دارد که مشابه با علامت تجاری شماست یا مشابه آن است. دلیل آن که صاحبان مارک های تجاری قبلی می توانند پس از ثبت نام مخالفت کنند. به همین دلیل است که قبل از ارسال یک درخواست، یک جستجوی را انجام دهید تا مشخص شود آیا علامت تجاری مورد نظر شما ممکن است حقوق قبلی را نقض کند.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

DPMA درخواست درخواست علامت تجاری را برای دلایل مطلق برای امتناع بررسی می کند. اگر معیار مطلق برای امتناع وجود نداشته باشد، علامت تجاری می تواند ثبت شود. به عنوان مثال، مطلق ذاتی برای امتناع است:
عدم تمایز
اصطلاحات توصیفی که باید برای استفاده عمومی آزادانه در دسترس باشند
خطر آشكار گمراه كردن عموم
نماد دولتی که در علامت تجاری قرار دارد
جرم علیه سیاست عمومی یا اصول پذیرفته شده اخلاقی است
علائم ثبت نمی شود، اگر آنها نمی توانند به صورت گرافیکی نمایش داده شوند، اگر آنها هیچ تمایزی نداشته باشند و یا فقط محصولات و خدمات مربوطه را توصیف کنند.

ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.