اصول اولیه ثبت علامت تجاری

در این مقاله ثبت سبز اصول اولیه ثبت علامت تجاری را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا 

ثبت اختراع

ثبت طراحی صنعتی

ثبت برند (علامت تجاری)

چیزی که باید قبل از ثبت نام بدانید

علامت تجاری یا برند تجاری چیست و چگونه از اختراعات و حق انحصارات متفاوت است؟
علامت تجاری نام تجاری است. علامت تجاری یا علامت خدمات شامل هر کلمه، نام، نماد، دستگاه یا هر ترکیبی است که برای شناسایی و تشخیص کالا / خدمات یک فروشنده یا ارائه دهنده از دیگران استفاده می شود یا مورد استفاده قرار می گیرد و برای نشان دادن منبع کالا / خدمات.

روند استفاده از علامت تجاری یک روند قانونی است که توسط قانون اداره می شود
شما می توانید یک برنامه کاربردی علامت تجاری خود را وارد کنید، اما اگر شما کسی را بخواهید که به شما کمک کند یا به شما مشاوره قانونی بدهد، باید یک وکیل تجاری با تجربه با حقوق قانونی بگیرید. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.اصول اولیه ثبت علامت تجاری

اصول اولیه ثبت علامت تجاری
اصول اولیه ثبت علامت تجاری

وکلای خارجی و غیر وکلایی که برای شرکت های ثبت نام علامت تجاری کار می کنند مجاز به ارائه مشاوره نیستند، به شما کمک می کنند فرم را پر کنید، اسناد را برای شما امضاء کرده یا اقدامات خود را برای درخواست شما انجام دهید.
استخدام شخصی که توسط قوانین  مجاز به نمایندگی شما نیست، می تواند درخواست شما را تاخیر دهد و اعتبار آن را به خطر بیاندازد.
قبل از اینکه علامت تجاری خود را ثبت کنید، درخواست شما باید بسیاری از شرایط قانونی را برآورده سازد
آیا علامت تجاری شما به صورت قابل ثبت است؟ آیا می توانید کالاها یا خدمات خود را به درستی شناسایی کنید؟

آیا شما می توانید فرم ثبت مناسب برای درخواست خود را مشخص کنید؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه به این و دیگر سوالات پاسخ دهید، این صفحه وب را مرور کنید تا از اشتباهاتی که به شما وقت، پول و به طور بالقوه حقوق قانونی شما را می پردازد، جلوگیری کنید.
آموزش جدید نرم افزار شما را از طریق مراحل لازم قبل از شما از طریق پر کردن فرم درخواست آنلاین خود را.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.اصول اولیه ثبت علامت تجاری
فرایند ثبت نام علامت تجاری یک روند قانونی است که به شما نیاز دارد تا در مهلت سختی عمل کنید. برنامه کاربردی علامت تجاری و زمان بندی های پس از ثبت نام را ببینید.
اطلاعاتی که شما ارسال می کنید، ثبت می شود و به طور دائمی در پایگاه های داده آنلاین  موتورهای جستجو در اینترنت و سایر پایگاه های داده قابل جستجو خواهد بود. این شامل نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس خیابان شما می شود. برای اطلاعات بیشتر، سوالات متداول در مورد اطلاعات شخصی در سوابق علامت تجاری را ببینید.
فاکتورهای اصلی درباره علائم تجاری: آنچه هر کسب و کار کوچک باید بدانید، و نه بعدا
برای هر کسی که علاقه مند به شروع یک کسب و کار برای فروش یک محصول یا ارائه خدمات است، باید باشد. این نشانگر نقش مهمی از علائم تجاری در این فرایند است، از جمله بحث در مورد اینکه چگونه علائم تجاری، اختراعات، حق تکثیر، نام دامنه و ثبت نام نام تجاری همه متفاوت است.اصول اولیه ثبت علامت تجاری

این دستورالعمل ها را در مورد چگونگی انتخاب علامت گذاری درست می دهد — یکی که هر دو قابل ثبت قانونی و قانونی قابل محافظت است. همچنین مزایای ثبت نام  را توضیح می دهد و منابع رایگان و کاهش قیمت را پیشنهاد می کند که می تواند به شما در استفاده از علامت تجاری خود کمک کند. در پایان شما خواهید فهمید که داشتن یک علامت تجاری عناصر طرح کسب و کار شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.اصول اولیه ثبت علامت تجاری

سایر ملاحظات اولیه

قبل از شروع فرآیند درخواست، مهم است که به وضوح در ذهن داشته باشید (1) علامت که می خواهید ثبت کنید؛ (2) کالاها و / یا خدماتی که در آن مایل هستید علامت را ثبت کنید؛ و (3) آیا شما درخواست برنامه را براساس استفاده واقعی از علامت یا تقاضای واقعی برای استفاده از علامت در آینده خواهید داشت. این باعث می شود که جستجوی شما از پایگاه داده مفید تر باشد و فرایند برنامه را ساده تر کند. اطلاعات بیشتر در مورد انواع مارک، کالاها و خدمات، فرم ثبت نام و جستجو در چهار بخش بعدی ارائه می شود.

شناسایی مارک شما: یکی از سه فرمت ممکن را انتخاب کنید
توجه مهم این است که تصویر علامت شما را نشان می دهد. هر برنامه باید نماد واضحی از علامت را که می خواهید ثبت کنید، قرار دهید. ما از این بازنمایی استفاده می کنیم تا علامت را در سوابق جستجو را ثبت کنیم و علامت را در گواهی ثبت نام چاپ کنیم. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

شناسایی کالاها و خدمات شما

هنگامی که علامت خود را انتخاب کرده اید، باید بتوانید کالا و / یا خدماتی را که علامت به آن واضح و دقیق اعمال می شود شناسایی کنید. شناسایی کالاها و / یا خدمات باید به اندازه کافی مشخص باشد تا ماهیت کالا و / یا خدمات را شناسایی کند. سطح خاصیت بستگی به نوع کالا و / یا خدمات دارد. برای نمونه هایی از شناسایی قابل قبول، لطفا با شناسه قابل قبول شناسه کالا و خدمات (راهنمای ID) مشورت کنید. نکته: طبق قانون تجارت علامت تجاری مقررات طبقه بندی شده از فهرست برنامه های طبقه بندی کالاها و خدمات توسط خودشان برای اهداف ثبت پذیر قابل قبول نیستند. اقلام خاص کالا و / یا خدمات باید ذکر شده باشد.

برنامه های کاربردی برای علائم تجاری که در محصولات کنترل شده (مانند شاهزاده خانم، لوازم جانبی دارو، عاشی، چوب خردل) و فعالیت های (مانند قمار و پخت، فروشگاه های خرده فروشی که دارای مواد کنترل شده هستند) مورد بررسی قرار می گیرند. برای اطلاعات بیشتر به قوانین و مقررات ما مراجعه کنید.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

جستجوی مارک ها در پایگاه داده

قبل از درخواست شما باید پایگاه داده را جستجو کنید تا تعیین کنید که آیا قبلا حقوق مالکیت علامت تجاری را در یک علامت خاص از طریق ثبت نام  اعلام کرده اید. عدم انجام یک جستجوی مناسب ممکن است منجر به ارزیابی مناسب شما در مورد اینکه آیا یک برنامه حتی باید ثبت شود.

شناسایی پایه مناسب برای ارائه یک نرم افزار تجاری
یک برنامه کاربردی علامت تجاری باید “پایه” مناسب برای ثبت نام را مشخص کند، به احتمال زیاد یا استفاده فعلی از علامت در تجارت و یا قصد استفاده از علامت در تجارت در آینده است. درک تمایز بین این پایگاه های ثبت نام و پیامدهای انتخاب آن، قبل از شروع فرایند برنامه، ملاحظات مهم هستند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

دستورالعمل علامت تجاری

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات مختلف، شما همچنین ممکن است مایل به مشورت با یکی دیگر از منابع الکترونیکی دفترچه راهنمای علامت تجاری معامله باشید. علامت تجاری را برای بررسی وکالت  ، متقاضیان علامت تجاری و وکالت و نمایندگان برای متقاضیان علامت تجاری با مرجع در مورد قوانین فعلی، شیوه ها و رویه های مربوط به درخواست علامت تجاری  و روند ثبت نام، ارائه می دهد.  حاوی اطلاعات و دستورالعمل های طراحی شده برای کمک به بررسی وکالت در بررسی نرم افزار علامت تجاری. این اطلاعات همچنین ممکن است برای یک متقاضی مفید باشد تا بتواند فرایند درخواست علامت تجاری را بهتر درک کند.  شامل یک حروف الفبا بر اساس موضوع برای کمک به کاربران در پیدا کردن اطلاعات مربوطه است.

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.