استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند

Fukuoka Startup Café in Japan Attracts Foreign Entrepreneurs

ثبت سبز در این مقاله راجع به استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند! باشما گرامیان سخن می گوید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

شهر فوکوئوكا ژاپن نام خود را به عنوان بزرگترین شركت راه اندازی شده، جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی از سراسر جهان در جهت افزایش اقتصاد این کشور قرار داده است.

این شهر اصلاحات قانونی را اجرا می کند که ثبت نام شرکت را آسان تر می کند و همچنین نرخ های مالیات شرکت های تجاری را برای شرکت های راه اندازی شده پایین می آورد.

شهردار Soichiro Takashima این تغییرات را با هدف رشد فوکوئوکا به یک مرکز تکنولوژی و خدمات ابتکاری تحریک کرد.

این تغییرات بعد از اینکه شهر به عنوان یک منطقه ویژه انتخاب شد، در سال 2014 برای تست اقدامات استراتژیک ملی که بعدا در سراسر ژاپن می تواند مورد استفاده قرار گیرد، ممکن شد.

کافه Fukuoka Startup

استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند! مزایای استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن علاوه بر کاهش مالیات و اصلاحات قانونی، کارآفرینان از طریق  راه اندازی کافهفوکوئوکا ، یک مرکز منابع مالی فراهم می کند که برای برنامه ریزی و دریافت مشاوره کسب و کار، تشویق می شود. کافه Fukuoka Startup در یک مدرسه ابتدایی سابق در سالهای 1870 در منطقه Daimyo مرسوم واقع شده است.

این مرکز دارای تعدادی مشاور است که به زبانهای انگلیسی، چینی و دیگر زبان های خارجی به طور کلی برای پرسش ها و پشتیبانی ها صحبت می کنند.

استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند
استارتاپ کافه فوکوئوکا در ژاپن کارآفرینان خارجی را جذب می کند

ویزای ژاپنی

کارآفرینان خارجی و سرمایه گذاران نیز با اصلاحات نظارتی جذب می شوند که می تواند فرایند درخواست ویزا را افزایش دهد که متقاضیان بتوانند از الزامات تأمین بودجه 5 میلیون ین و حداقل دو کارمند تمام وقت بهره برداری کنند.

همانطور که بسیاری از کشورها، شهرها و شهر های ژاپن جمعیت کمتری را تجربه کرده اند، زیرا مردم به شهرهای بزرگ مانند توکیو حرکت می کنند.

از زمان راه اندازی این پروژه، جمعیت فوکوكا همچنان به رشد خود ادامه می دهد و جذابیت شهر را به عنوان جایگاهی برای شروع تجارت افزایش می دهد.

ثبت نام شرکت در ژاپن

ثبت نام شرکت ژاپن یک راه عالی برای نفوذ به بزرگترین اقتصاد جهان در زمینه تولید است. ژاپن به خاطر پیشرفته تکنولوژی پیشرفته و اقتصاد قوی آن، که شامل زیرساخت های ارتباطی مدرن و نیروی کار ماهر است مشهور است.

نیازمندیهای شرکت ژاپنی

کارآفرینان خارجی که مایل به تشکیل یک شرکت در ژاپن میباشند، باید دارای آدرس های محلی ثبت شده در ژاپن باشند. این نمی تواند یک جعبه PO اما یک آدرس فیزیکی باشد. تشکل های یورو می توانند یک آدرس ثبت شده در شهر انتخابی ژاپن خود را ارائه دهند.

شرکت های کارگزار تنها مجاز می باشند و هیچ محدودیتی بر سهامداران یا مدیران خارجی وجود ندارد. حداقل سرمایه متعلق به سپرده فقط یک یورو برای هر سهامدار است.

شرکت های ژاپنی موظف به پرداخت مالیات بر درآمد شرکت های بزرگ هستند، پرونده سالانه را به ثبت برسانند و جلسات عمومی سالیانه را برگزار کنند.

کارشناسان ثبت سبز جهت ثبت شرکت در سراسر جهان خوشحال خواهند شد که به شما در تامین نیازهای تشکیل شرکت ژاپنی و الزامات انطباق مستمر کمک کنند.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.021-26116691