نحوه ثبت اختراعات در ایران

در این مقاله ثبت سبز نحوه ثبت اختراعات در ایران را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا 

ثبت اختراع

ثبت طراحی صنعتی

ثبت برند (علامت تجاری)

IPR ها دارایی های قابل معامله را از طریق محصولات عقل انسانی ایجاد می کنند و مجموعه وسیعی از ابزارهای IPR را ارائه می دهند که بر اساس آن کسب و کار می تواند به موفقیت در مدل های کسب و کار نوآورانه کمک کند. اختراعات، چه محصولات و چه فرآیندهای، برای حل مشکلات خاص تکنولوژی مفهومی هستند. هنگامی که آنها اختراع می شوند، اختراعات به افزایش شاخص شاخص رقابت جهانی کمک می کنند.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

با اعتقاد به توان بالقوه مخترعان محلی برای کمک به ثروت فکری و اقتصادی کشور، اداره ثبت اختراعات ایران، متعهد می شود خدمات خود را ارتقاء دهد که توانایی های نوآوری های ملی را نشان می دهد.

 

نحوه ثبت اختراعات در ایران
نحوه ثبت اختراعات در ایران

 

دفتر ثبت اختراعات ایران فعالیت خود را از سال 2004 به عنوان بخش مالکیت معنوی شورای ابتکاری فناوری نانو (INIC) آغاز کرد. در سال 2014، با تصویب معاون رئیس جمهور علم و فناوری، این اداره به عنوان یک دفتر مستقل فعالیت خود را در زمینه حقوق مالکیت معنوی آغاز کرد، بیشتر در زمینه حقوق ثبت اختراعات و در همه زمینه های علم و فناوری تمرکز داشت.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

دفتر ثبت اختراعات ایران با توجه به نیازهای کشور در زمینه های مالکیت معنوی، با تشکیل انجمن های مختلف و شرکت های مختلف در زمینه های مختلف IP به شکل یک مجموعه متمرکز ایجاد شده و با آنها کار کرده است.

مأموریت ها:

انگیزش توانایی های ملی برای ایجاد نوآوری و اختراع؛
ایجاد محیط نوآورانه در تحقیق و توسعه و SMEs؛
ترویج پیشرفت علم و فن آوری ملی؛
حفاظت از نوآوران فردی »حق مالکیت معنوی؛
ارائه امکانات برای تحقیق و توسعه، راه اندازی و SMEs برای محافظت از دارایی های فکری آنها و کسب درآمد از دارایی های IP خود؛
تحریک و ارائه آموزش اختراع و کارآفرینی، و همچنین حمایت از راه اندازی، اولین انکوباسیون و مشاوره از شرکت های مبتنی بر اختراع.
روشها:

ارائه برنامه های اختراع ملی در ادارات ثبت اختراع عمده در سراسر جهان مانند USPTO، EPO، PCT، JPO، KIPO و غیره؛
90 درصد حمایت مالی برای حفاظت از ثبت اختراعات بین المللی در EPO، USPTO، PCT و غیره؛ ؛
برنامه های ظرفیت سازی برای متخصصان حقوق مالکیت معنوی که در دانشگاه ها و تحقیق و توسعه کار می کنند؛
ارزیابی انطباق درخواستهای ثبت اختراع در اداره کل مالکیت صنعتی ایران.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
خدمات:

دفتر ثبت اختراعات ایران برای رسیدن به مأموریت خود، مشتریان را با فهرست تماسهای واجد شرایط که خدمات زیر را ارائه می دهند، فراهم می کند
مشاوره در اختراع بازاریابی و ایجاد ثروت از مالکیت معنوی
جستجو اطلاعات ثبت اختراع، آزادی عمل جستجو، جستجوی اعتبار، بازپرداخت بازنشستگی
مشاوره و تهیه استراتژی انتقال فناوری ثبت اختراع
پیش نویس قرارداد مجوز IP / مذاکره
پیش نویس پیش نویس و پرونده اختراع
مدیریت دادرسی
نقشه برداری ثبت اختراع و تجزیه و تحلیل در تمام زمینه های فنی مورد نظر
خدمات ارزیابی ثبت اختراع
جستجوی علامت تجاری و ثبت نام و ثبت نام علامت تجاری ملی و بین المللی
تهیه و تدوین ملی و بین المللی و تجدید نظر در طراحی صنعتی
سازماندهی سمینارها و کارگاه های آموزشی حقوق معنوی
آموزش و تحقیقات حقوقی IP

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

هزینه های ثبت اختراع

هزینه های مربوط به ثبت درخواست های ثبت اختراع در ایران، و همچنین سایر هزینه های حق ثبت اختراع، در ماشین حساب هزینه استفاده می شود.

مدت درخواست ثبت اختراع در ایران

مدت درخواست ثبت اختراع در ایران که اولویت دارد، 12 ماه از تاریخ اولویت است. ترمیم این اصطلاح قابل اجرا نیست

حداقل الزامات ثبت در ایران

برای به دست آوردن تاریخ ثبت نام، لازم است که یک وکیل قانونی به کنسولگری ایران ارسال شود، کپیها از مشخصات و ادعاها (به زبان فارسی و انگلیسی)، خلاصه ای از مشخصات فارسی (بیش از 1 صفحه) و چهار مجموعه ای از نقشه های رسمی، اگر وجود دارد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

زبان پرونده ثبت اختراع ایران

زبان رسمی پرونده ثبت اختراع ایرانی است.

سند اولویت

کپی گواهی شده از سند اولویتی باید به طور همزمان با درخواست یا ظرف دو ماه از تاریخ ثبت نام ثبت شود.

قدرت وکالت مورد نیاز

اصل وکالت باید قانونی شود و به طور همزمان با ضمیمه درخواست PCT در ایران یا ظرف 2 ماه دیگر از تاریخ ثبت نام ارائه شود. مهلت ارسال اسناد 60 روز پس از دریافت اطلاعیه از اداره ثبت اختراع است. فرمت برای دو ماه می تواند به دست آید.

گواهی ثبت نام

اگر متقاضی یک نهاد حقوقی است، یک کپی ساده از گواهی ادغام با ترجمه انگلیسی و فارسی (بدون حبس یا قانونی لازم است) باید ظرف 60 روز از تاریخ دریافت اطلاعیه از اداره ثبت اختراع ارائه شود.

درخواست معاینه اصلی

اداره ثبت اختراع ایران پرونده های ثبت اختراع را برای زمینه های حقیقی بررسی می کند، بررسی مجوز های مشابه / مشابه و قبلی را ثبت می کند. با این حال، تمام درخواست های ثبت اختراع در ایران، قبل از صدور مجوز، با یک موسسه تحقیقاتی یا دانشگاه برای اخلاق، کاربرد صنعتی و مرحله اختراع مورد بررسی قرار می گیرند. بررسی با یک موسسه تحقیقاتی یا یک دانشگاه به طور خودکار زمانی آغاز می شود که آزمون مورد نیاز رسمی تکمیل شود.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

مهلت

دوره فضولی نوآوری در ایران قابل اجرا نیست.

هزینه های اعطای و نگهداری

هزینه دریافت رسمی باید در مدت 60 روز از زمان اخذ هشدار کمک هزینه پرداخت شود. هزینه های تعمیر و نگهداری باید توسط متقاضی به اداره املاک صنعتی برای مدت باقیمانده اعتبار مجوز پرداخت شود. اولین قرعه کشی باید در زمان ثبت یک پرونده ثبت اختراع در ایران و سالیانی بعد از آن طی 2 ماه قبل از سالگرد تاریخ ثبت نام پرداخت شود. پس از ارسال تمام مدارک مورد نیاز، هزینه های آزمون باید حل شود. پرداخت پس ازمدت یک مهلت شش ماهه پس از تاریخ پرداخت با پرداخت مبلغی معادل آن امکان پذیر است.

نمایندگی توسط یک وکالت حق ثبت اختراع

برای خارجی ها لازم است که از طریق یک نماینده، وکالت ثبت شده ثبت شده ایران، پرونده بازپرسی پرونده را در ایران انجام دهید.

توجه داشته باشید به پایگاه داده آنلاین برای اختراعات ایران حتما مراجعه نمایید.

ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.