راهنمای ثبت شرکت

در این مقاله ثبت سبز راهنمای ثبت شرکت را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کارشناسان شرکت ما در ایران خدمات ثبت نام شرکت را به کارآفرینان خارجی می دهند که می خواهند فعالیت های تجاری خود را در قلمرو ایران گسترش دهند. شرکت ما می تواند به شما برای ثبت نام انواع مختلف شرکت ها در ایران کمک کند. با دانش گسترده ای در مورد روند ادغام، متخصصان تشکیل دهنده شرکت ما می توانند ثبت نام کسب و کار در ایران را با توجه به رویه ها و مقررات قانون محلی آسان کند.

فرایند ادغام در ایران

فرایند ادغام شامل تصمیم گیری در مورد اهداف شرکت در کنار ارائه مدارک مورد نیاز است. این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی، شرکت سهامی یا سایر انواع موجود در ایران ثبت می شود.

متخصصان شرکت ما می توانند اطلاعات مربوط به ثبت نام شرکت در ایران را ارائه دهند، از قبیل حداقل تعداد همکاران، مدیران و دبیرخانه و سایر شرایط.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

هنگام ثبت نام یک شرکت در ایران، متخصصین شرکت ما با تکمیل فرم و پرداخت مالیات، یک نام شرکت خاص را درخواست خواهند کرد. این درخواست به اداره ثبت شرکتها در ایران ارسال می شود و در اینجا اسناد مورد نیاز است:

• دقیقه جلسه سهامدار، منعکس کننده انتخاب مدیران؛
• کارت شناسایی و کپی شناسنامه های تولد سهامداران؛
• اساسنامه، امضا شده توسط همه سهامداران؛
• دقیقه مجمع عمومی بنیانگذاران و هیئت مدیره؛
• اعلامیه ای مبنی بر اینکه همه سهام ها مشترک شده اند و غیره

پس از پذیرش کلیه اشکال، کسب و کار جدید کسب و کار گواهی ثبت نام را دریافت خواهید کرد. متخصصان تشکیل دهنده شرکت ما در ایران می توانند به شما در ارائه انواع خدمات دیگری نیز کمک کنند مانند:

• ثبت نام برای مالیات بر ارزش افزوده؛
• باز کردن یک حساب بانکی، ضروری برای شرکت شما در ایران؛
• مشاوره در مورد کاهش مالیات یا استثنائات شما ممکن است مجاز باشد؛
• خدمات حسابداری؛
• دفتر مجازی.

برای هرگونه اطلاعات دیگر در مورد خدمات ثبت نام شرکت در این کشور، لطفا با کارشناسان شرکت ما در ایران تماس بگیرید.

ایجاد شرکت
هنگام صحبت در مورد ایران، سرمایه گذاران خارجی باید بدانند که قوانین و مقرراتی دارد که به خوبی ساختار یافته اند. با این حال، اگر شما واقعا می خواهید یک شرکت را در ایران باز کنید، توصیه می کنیم حداقل با این دو مقررات آشنا شوید: قانون ثبت شرکت های خارجی و قانون حمایت از سرمایه گذاری خارجی.

در بیشتر موارد، مقامات در ایران از سرمایه گذاران خارجی و شرکت هایشان محافظت می کنند همانطور که برای امور محلی انجام می شود. بنابراین، راه اندازی یک شرکت در ایران چیزی کاملا آسان برای رسیدن به آن خواهد بود. اگر یک معاهده برای جلوگیری از مالیات دوجانبه بین کشور و ایران وجود داشته باشد، یک روش مناسب تر ارائه می شود و شرکت ها در واقع تشویق می شوند که با این مقررات آشنا شوند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

راهنمای ثبت شرکت 
راهنمای ثبت شرکت

چطور می توانیم با افتتاح یک شرکت به شما کمک کنیم:

اگر شما یک کارآفرین خارجی هستید و می خواهید فعالیت خود را در ایران گسترش دهید، کارشناسان شرکت ما می توانند به شما در راه اندازی یک شرکت در ایران کمک کنند، از جمله خدماتی برای انواع شرکت ها در سرزمین ایران. ما در مورد روند ادغام دانش گسترده ای داریم و می توانیم به راحتی با ثبت نام یک کسب و کار در ایران، با احترام به مقررات و مراحل قانونی، کمک کنیم.

هنگام شروع یک کسب و کار جدید، مالک باید نوع شرکت و شیء ارتباط را انتخاب کند و اسناد مورد نیاز را ارسال کند.

متخصصان ما در تشکیل شرکت در ایران می توانند تمام اطلاعات لازم را در هنگام ثبت نام شرکت در ایران ارائه دهند. برای مثال، تعداد مدیران، همکاران، منشی ها و هر چیز دیگری که ممکن است لازم باشد کارآفرین بداند.

با توجه به مشارکت شرکت، از کارفرما درخواست خواهد شد که یک نام خاص برای این شرکت (به صورت) و البته، پرداخت مالیات. پس از آن، فرم ها به همراه سایر اسناد درخواست شده به اداره ثبت شرکت ها به شرح زیر ارسال می شود:

• دقیقه جلسه سهامدار، منعکس کننده انتخاب مدیران،
• کارت شناسایی اصلی و نسخه های گواهی تولد سهامداران
• اساسنامه، امضا شده توسط همه سهامداران
• دقیقه جلسه عمومی بنیانگذاران و هیئت مدیره،
• اعلامیه ای مبنی بر اینکه همه سهام ها مشترک شده اند و غیره

گواهی ثبت نام برای کسب و کار جدید تنها پس از پذیرش تمامی فرمها به دست می آید. به علاوه، علاوه بر این سرویس، متخصصین ما در راه اندازی یک شرکت در ایران می توانند با انواع دیگر خدمات همکاری کنند:

• ثبت نام برای مالیات بر ارزش افزوده؛
• کمک برای باز کردن یک حساب بانکی، لازم برای شرکت شما در ایران؛
• مشاوره در مورد کاهش مالیات یا استثنائات شما ممکن است مجاز باشد؛
• خدمات حسابداری؛
• دفتر مجازی.

انواع شرکت هایی که می توانید ثبت کنید :

شرکت محدود با یک مدیر، که می تواند از هر ملیتی و دو سهامدار باشد، می تواند شروع شود. علاوه بر این، حداقل مقدار سرمایه مورد نیاز فقط 1 یورو است. شرکت سهامی خصوصی عمدتا توسط کارآفرینانی است که می خواهند در ایران شروع به کار کنند. حداقل دو مدیر و سه سهامدار مورد نیاز هستند. آنها می توانند از هر ملیتی باشند و حداقل سرمایه مورد نیاز سرمایه 40 یورو باشد.

شرکت سهامی عام پیشنهاد می شود اگر مشتری مایل به افزایش سرمایه عمومی باشد. در این مورد، دو مدیر و حداقل پنج سهامدار (از هر ملیتی) برای ثبت نام موفق لازم هستند. این شرکت باید در بورس اوراق بهادار ملی ثبت نام کند و سالیانه این شرکت بایستی صورتحساب های مالی را به دولت ارسال نماید.

نوع دیگر شرکت شعبه است. اساسا، این یک شرکت توسعه دهنده است، ثبت نام ایرانی – با همان مدیران و سهامداران به عنوان شرکت مادر. به همین ترتیب، صاحب کسب و کار باید بداند که برای پذیرفتن سرویس هر گونه ارتباط قانونی رسمی و هرگونه اقدام قانونی، او به نماینده قانونی نیاز دارد که در ایران منصوب شود.

به عنوان یک نتیجه گیری، کارشناسان ما می توانند با تمام کارهای مورد نیاز کاغذ، پرونده های قانونی و هر چیز دیگری که مشتریان ما ممکن است در پی ادامه شرکت در ایران کمک کنند، کمک کند. تشکیل شرکت در ایران بسیار راحت است، در صورتی که شما افراد مناسب را با شما داشته باشید، اگر نیاز به مشاوره دارید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.راهنمای ثبت شرکت

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.