ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما

 Company Registration Panama

در این مقاله ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است.

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما

ثبت شرکت در پاناما

پاناما در آمریکای مرکزی واقع شده است، بین کلمبیا و کاستاریکا و مرز دو دریای کارائیب و اقیانوس آرام شمالی است. پاناما دارای یک اقتصاد مبتنی بر دلار است که عمدتا بر یک بخش خدمات به خوبی توسعه یافته است.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

این بخش بیش از سه چهارم تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد. خدمات شامل عملیات کانال پاناما، تدارکات، بانکداری، منطقه آزاد کولون، بیمه، پورت های کانتینری، ثبت رکود و گردشگری است.

توسعه اقتصادی بیشتر از طریق طرح توسعه کانال پاناما که در سال 2007 آغاز شد، تقویت خواهد شد. قرار است تا سال 2014 به مبلغ 5.3 میلیارد دلار تکمیل شود.

این پروژه توسعه ظرفیت کانال را بیش از دو برابر می کند، و این امکان را برای انعقاد کشتی هایی که برای مذاکره با کانال موجود بیش از حد بزرگ است، می پذیرد.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ایالات متحده و چین از کاربران برتر کانال هستند. پاناما اخیرا چندین معاهده مالیات دوجانبه با کشورهای دیگر امضا کرده است. sabtsabz.com به شما در شرکت ثبت نام پاناما کمک خواهد کرد.

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما

ایجاد یک شرکت در پاناما – ویژگی های اصلی چیست؟

شرکت هایی که می توانند در پاناما راه اندازی شوند عبارتند از: شرکت سهامی عام، عمومی مشارکت، مشارکت محدود (مانند شرکت محدود با مسئولیت محدود یا LLC)، شرکت سهامی صدور سهام، تعاونی ها، مالکیت واحد، مالکیت محدود
شرکت ها ممکن است توسط دو یا بیشتر از افراد سالم (که می توانند پاناما یا خارجی ها) و همچنین اشخاص حقوقیثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
سرمایه مجاز شرکت پاناما نباید به طور کامل مشترک یا پرداخت شود
حداقل سه نفر از مدیران مورد نیاز است
نام و آدرس این مدیران بخشی از پرونده عمومی است
شرکت های دریایی پاناما نیازمند افسران به جای رئیس جمهور، خزانه دار و وزیر امور خارجه و ممکن است افراد طبیعی، پاناما یا شرکت های خارجی یا سایر ادارات
افسر ممکن است بیش از یک موقعیت داشته باشد، اما رئیس جمهور و وزیر نباید همان فرد باشد
سهامداران و / یا جلسات مدیران ممکن است در هر جای دنیا برگزار شوندثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما
ثبت شرکت در آمریکا : ثبت شرکت در پاناما

سرمایه استاندارد برای شرکت پاناما 10،000 دلار آمریکا است
هیچ محدودیتی برای کنترل حرکت ارز یا ارز خارجی وجود ندارد
شرکت غیرقانونی پاناما 100٪ مالیات بر فعالیت های خود را در خارج از پاناما دارد
هیچ یک از کتابها یا پرونده ها نباید توسط یک شرکت دریایی پاناما نگهداری شود
هیچ نیازی به تهیه، نگهداری و یا ارسال گزارش مالی نیستثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.
در صورت ثبت نام شرکت در پاناما، هنگامی که شما موفق می شوید، هر فرصت کسب و کار بهترین دامنه رشد ایده خود برای جذب بازار می شود. بنابراین توصیه می شود هر نیاز مورد نیاز را تأیید کنید، که باید برای تنظیم شرکت خود در منطقه ارائه شود.

همانطور که واقعا لازم است برای خدماتی که در ایجاد یک راه حل کامل از شرکت کمک می کنند، جستجو کنید، بنابراین توصیه می شود که شرکت ثبت نام پاناما را برای شروع کسب و کار در این کشور انتخاب کنید.ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت نام شرکت در سراسر جهان می تواند ارائه خدمات کارآمد و حرفه ای در تمام جنبه های ثبت شرکت در پاناما. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما: 021-26116691 ثبت شرکت خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

sabtsabz.com