هفت فاکتور خارجی در توسعه کسب و کار

در این مقاله ثبت سبز هفت فاکتور خارجی در توسعه کسب و کار را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

عوامل داخلی و خارجی که عوامل محیطی را تحت تاثیر قرار می دهند چیست؟

عوامل داخلی و خارجی که بر سازمان تاثیر دارند

پنج جزء محیط خارجی سازمان

چه عوامل خارجی می تواند بر برنامه عملیاتی تأثیر بگذارد؟

پس از تأمین مالی خود، محل مناسب، کارکنان استخدام و برنامه ریزی کسب و کار بالقوه موفقیت آمیز را بیابید، باید به عوامل خارجی به منظور پیش بینی آینده خود بپردازید. تعدادی از عوامل وجود دارد که باید در نظر گرفته شود که معمولا فراتر از کنترل شما هستند. در حالی که ممکن است برنامه های احتمالی برای مقابله با تأثیرات بیرونی که بر کسب و کار شما تأثیر می گذارند وجود داشته باشد، گاهی بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بدانید زمانی که رخ می دهد، بداهت داشته باشید.

اقتصاد و نوسانات بازار

اقتصاد جهانی یکی از بزرگترین عوامل خارجی است که در برخی مواقع بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد. نوسانات بازار بر اساس سیاست، حملات تروریستی، جنگ ها و کاهش ارزش پول در نهایت به اکثر شرکت های تجاری رسیده است.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

هفت فاکتور خارجی در توسعه کسب و کار
هفت فاکتور خارجی در توسعه کسب و کار

مالی و اعتباری

وال استریت و پرداختن به بانک های بزرگ و موسسات مالی ممکن است به نظر نمی رسد که شما با کسب و کار شما بسیار، اما در نهایت آنها ممکن است توانایی خود را برای ادامه کسب و کار را تحت تاثیر قرار. نرخ بهره، دسترسی به اعتبار و وام های مصرفی، عوامل خارجی هستند که به ندرت می توانید کنترل کنید.

تأثیرات آب و هوایی شدید

اگر انسان می تواند آب و هوا را کنترل کند، استراحتگاه تعطیلات می داند دقیقا زمانی که برای بارگیری بالاترین نرخ اتاق. طوفان، گردبادها، طوفان ها و آتش سوزی خارج از قلمرو شما از عوامل تجاری کنترل شده است. علاوه بر تأثیر مستقیم یک طوفان ممکن است بر روی توانایی شما برای باز کردن درب ها در هر زمان خاص باشد، رویدادهای گسترده آب و هوایی اغلب تاثیر قابل ملاحظه ای را برای طیف وسیعی از کسب و کارها به همراه دارند.

تغییرات زیرساخت محلی

قوانین زون، ساخت و ساز بزرگراه و توسعه مسکن به ویژه برای موسسات خرده فروشی، رستوران ها، تولید کنندگان و سایر شرکت های تجاری که در موقعیت مکانی برای موفقیت استفاده می کنند، بسیار مهم هستند. تغییرات زیرساخت های محلی ممکن است برای شرکت شما فاجعه آمیز یا غیرمنتظره باشد.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

تغییرات در قوانین

تغییرات ایالتی، محلی یا فدرال در قوانین می تواند تاثیر مستقیم بر کسب و کار شما داشته باشد اگر خدمات یا محصول به شدت تنظیم یا غیر قانونی شود. تولید کنندگان سیگار این درس را یاد گرفتند زمانی که سیگار کشیدن عمومی در بسیاری از مناطق غیرقانونی بود و در خارج از منزل سیگار کشیدن عملا وجود نداشت. مقررات دولتی مانند کسانی که بر محیط زیست یا ارتباطات تاثیر می گذارند فراتر از کنترل شما هستند و می توانند تاثیر مستقیمی روی کسب و کار شما داشته باشند.

تغییر روند و تکنولوژی

در حالی که شما ممکن است بخش خوبی از سود خود را در بازاریابی در امید به نفع بر روند، برخی از خارج از کنترل خود را صرف. افزایش استفاده از تکنولوژی توسط مشتریان شما ممکن است در برنامه ریزی استراتژیک شما ایجاد شود، اما ممکن است برای استفاده وسیع از رسانه های اجتماعی که می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد، برنامه ریزی نشده باشد. مشاهیر که طرفداران یک علت یا تصمیم به تحریم کردن یک کار تجاری خاص را می کنند، می توانند روند ایجاد کنند که می تواند به طور جدی بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد، اگر شما در سمت اشتباه این روند قرار دارید.

تغییر پایگاه مشتری

پایه مشتری هدف شما ممکن است به طور ناگهانی یا به آرامی در یک دوره زمانی تغییر کند. آرایش مجدد محله شما که مجرد تر و جوانتر می شود، می تواند بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارد، مثلا اگر شما به یک مشتری بالغ بر تلفن همراه و خانواده متمرکز شوید. پیامدهای فرهنگی یک محله تغییر می تواند بر کسب و کار منفی یا مثبت تاثیر بگذارد، بسته به توانایی شما برای برآوردن نیازهای تغییر جمعیت.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.