عوامل موثر در موفقیت یک شرکت تجاری

در این مقاله ثبت سبز عوامل موثر در موفقیت یک شرکت تجاری را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

فرهنگ سازمانی

فرهنگ کلی یک شرکت بر نحوه رفتار کارکنان با همکاران، مشتریان و تامین کنندگان تأثیر می گذارد. بیش از یک محیط کاری، فرهنگ سازمانی شامل نگرش مدیران نسبت به کارکنان، برنامه های رشد شرکت و استقلال / توانمندسازی به کارکنان است. “تن در بالای صفحه” اغلب برای توصیف فرهنگ سازمانی یک شرکت استفاده می شود. لحن مثبت می تواند کارکنان را بیشتر و شادتر کند. لحن منفی می تواند منجر به نارضایتی کارکنان، عدم حضور و حتی سرقت و خرابکاری شود.

اقتصاد محلی

دیدگاه کارمند در مورد کار او تحت تاثیر وضعیت اقتصاد محلی قرار دارد. اگر شغلی زیاد است و اقتصاد شادتر است، کارکنان شادترند و رفتار و عملکرد آنها آشکار می شود. از سوی دیگر، زمانی که زمان سختی است و بیکاری بالا است، کارکنان می توانند ترس و اضطراب خود را نسبت به انجام کار خود بگذرانند. این اضطراب منجر به پایین آمدن عملکرد و ناپایداری در قضاوت می شود. با این حال، در برخی از کارکنان، ترس از از دست رفتن شغل می تواند یک عامل انگیزشی برای انجام بهتر باشد.

اعتبار شرکت در جامعه

ادراک کارکنان از این که چگونه شرکت آنها توسط جامعه محلی مشاهده می شود، می تواند بر رفتار تاثیر گذارد. اگر یک کارمند آگاه است که شرکتش در نظر گرفته شده است که زیر دست و یا ارزان، اقدامات او نیز ممکن است در این راه است. این مورد زندگی است تا انتظارات. با این حال، اگر یک شرکت به عنوان یک ستون از جامعه با مقدار زیادی از حسن نیت دیده می شود، کارکنان بیشتر احتمال دارد رفتار مشابهی را نشان می دهند، زیرا مشتریان و تامین کنندگان از آنها انتظار دارند.

رقابت در صنعت

درجه رقابت در صنعت می تواند بر اخلاقیات مدیریت و کارکنان تأثیر بگذارد، به ویژه در شرایطی که درآمد بر مبنای جبران خسارت باشد. در یک محیط بسیار رقابتی، رفتار اخلاقی نسبت به مشتریان و تامین کنندگان ممکن است به سمت پایین حرکت کند، زیرا کارکنان برای کسب کار بیشتر تلاش می کنند. در یک صنعت پایدار که در آن جذب مشتریان جدید یک موضوع نیست، کارکنان انگیزه ای برای اخلال در اخلاق درونی خود ندارند تا به دنبال پول باشند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

متغیرهای جمعیت شناختی که بر یک کسب و کار تاثیر می گذارند

شما می توانید کسب و کار در سراسر کشور انجام دهید، یا فقط در شهر که در آن شما زندگی می کنند و بزرگ شده است. در هر صورت، کسب و کار شما به طرق مختلفی از طریق محیط محلی در هر کجا که کار می کنید شکل گرفته است. هر محیطی مجموعه ای از چالش ها و فرصت های خود را نشان می دهد.

عوامل موثر در موفقیت یک شرکت تجاری
عوامل موثر در موفقیت یک شرکت تجاری

پتانسیل فاجعه طبیعی

فاکتور زیست محیطی که شما با آن مواجه هستید پتانسیل بلایای طبیعی است. به همین دلیل ساختمان های کالیفرنیا برای مقاومت در برابر زمین لرزه ها ساخته شده اند، چرا ساکنان ساحل دیگر برای باد های طوفان ساخته می شوند و چرا شهرهای کم ارتفاع مانند سیل اوردن نیواورلئان دارای سیلاب و ظرفیت پمپاژ زیادی هستند. این عوامل می تواند بر روی کسب و کار شما در چند راه تاثیر بگذارد، حتی اگر هرگز در معرض فاجعه بزرگ خود در تماشا نشوید. برای یک چیز، ممکن است مجبور باشید برای بیمه خود بیشتر بپردازید یا صندوق اضطراری بزرگ را اختصاص دهید، اگر بیمه گر شما به طور خاص ریسک زیست محیطی شما را رد کند.

شما همچنین ممکن است نیاز به انجام آموزش های اضطراری با کارکنان خود داشته باشید و در ژنراتورها و یا سایر دارایی ها سرمایه گذاری کنید تا بتوانید فعالیت خود را در زمانی که مادر طبیعت عمل می کند را حفظ کنید.

تاثیر آب و هوا بر کسب و کار

آب و هوا شما می تواند بر کسب و کار شما اثر می گذارد که به مراتب بالاتر از آن که ترموستات دفتر را تنظیم می کنید. بدیهی است، گرمایش و خنک کننده دارای هزینه های متصل، اما شدت گرما و یا سرد می تواند به طور مستقیم بر عملیات شما تاثیر می گذارد. در 40 صبح روز بعد، یک وسیله نقلیه ممکن است شروع به کار نکنند و کارکنانی که در خارج کار می کنند، نیاز به لباس های محافظ و پارازیت های مکرر خواهند داشت. هنگامی که گرما و رطوبت به سطح کافی بالا می رسد، خدمه شما با حرارت دادن به طور بالقوه مرگبار مواجه می شود مگر اینکه شما خنک کننده و فرصت های زیادی برای هیدراتیت را فراهم کنید.

نانوایی ها و دکوراسیون کیک در سرتاسر جنوب هر روز با گرما و رطوبت مبارزه می کنند، که باعث خسارات ناشی از یخ زدگی و دکوراسیون می شود. آب و هوای گرم باعث تخريب همه چیز از اقلام فاسد شده به خانه های چوبی می شود، در حالی که چرخه هاي انجماد و انجماد بیشتر از مناطق شمالي، بتن ریزی و ترک خوردگی را بتن ریزی می کند. این ها اغلب ناراحتی های جزئی هستند، اما همه چیزهایی هستند که باید برنامه ریزی کنید و اجازه دهید.

تهیه مواد خام

یکی دیگر از روش های آشکار محیط زیست بر کسب و کار شما با ارائه مواد اولیه است. اگر شما قصد دارید که یک معدن را کار کنید، به مقادیر مناسب سنگ دسترسی خواهید داشت. صنایع معدنکاری و استخراجی معمولا در نزدیکی مواد اولیه مورد نیاز برای معدن یا حفاری قرار می گیرند.

کارخانه های چوب بری خود را در مناطق جنگلی قرار می دهند و قوطی ها راه اندازی می شوند تا جایی که عملیات ماهیانه یا کشاورزی برای پر کردن قوطی ها صورت گیرد. اگر شما از مواد خامتان دورتر از رقبای خود قرار دارید، اغلب شما را در معرض خطر قرار می دهد.

دسترسی به راه آب

محل سکونت آبریز همیشه برای دیدگاه ها و برف های سرد جذاب است، اما برای اهداف کسب و کار، محل نزدیک آب و هوایی می تواند واقعا حیاتی باشد. این یک روش اضافی برای آوردن مواد خام شما و ارسال محصول کامل خود را فراهم می کند، و کشتی ها و یا بارگیرها می توانند در یک زمان بیشتر از کامیون حمل کنند. برای شرکت هایی که مجموعه های واقعا بزرگ مانند توربین ها را برای تولید ایستگاه ها تولید می کنند، حمل و نقل آب می تواند تنها راه موثر برای انتقال چنین محصول بزرگ باشد. مطمئنا معضل نزدیک شدن به آبراه ها این است که شما در معرض سیل و طوفان های سنگین از آب قرار می گیرید.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

مسائل مربوط به کیفیت هوا

اگر کسب و کار شما در یک دره یا یک کوه بالا قرار گرفته باشد، ممکن است متوجه شوید که با مسائل مربوط به کیفیت هوا روبرو هستید که برای شرکت های واقع در دشت باز اهمیت ندارد. گاهی اوقات این مناطق از طریق آنچه «معکوس شدن» نامیده می شوند، رنج می برند، بدین معنی که تعداد زیادی از هوا در شهر شما گشت زده و همه چیز را از اگزوز ماشین به دام انداختن گازها از همه شرکت های محلی. اگر در ناحیه ای هستید که مستعد مشکلات کیفیت هوا هستید، ممکن است لازم باشد در سیستم تصفیه هوا برای دفاتر و تأسیسات تولیدی خود سرمایه گذاری کنید و انتظار داشته باشید بعضی از کارکنان خود را در روزهای بسیار بد در معرض بیماری قرار گیرند. اگر شما یک تولید کننده هستید، ممکن است با آزمایش های انتشار آلودگی بیشتر و تنظیم مجدد توسط مقامات محلی مواجه شوید.

عوامل موثر بر محیط زیست

یک عامل اضافی که می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد، از مقامات نظارتی است، نه به طور مستقیم از محیط زیست. اگر در ناحیه ای هستید که نگرانی های زیست محیطی قابل توجهی دارد، قوانین مربوط به این نگرانی ها ممکن است هر روز بر تجارت شما تأثیر بگذارد. این ممکن است شامل محدودیت یا محدودیت در سوخت هایی است که شما سوزانده اید و یا انتشار آنها از سوئیچ های خود، مقررات سختگیرانه ای را که می توانید در آبراه های محلی یا حوضچه های حاوی زمین نصب کنید، یا حتی مالیات های ویژه یا عوارض جانبی که به نظارت و حفاظت از محیط زیست برسد. در یک سناریوی بدترین حالت، اگر معلوم شود که شما استانداردهای محیط زیست محلی را رعایت نکرده اید، ممکن است جریمه بگیرید یا مجبور باشید که برای اصلاح هزینه ای هزینه کنید یا هر دو.

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.