عوامل داخلی و خارجی موثر در شکست یک شرکت

در این مقاله ثبت سبز عوامل داخلی و خارجی موثر در شکست یک شرکت را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

عوامل داخلی و خارجی که عوامل محیطی شرکت را تحت تاثیر قرار می دهند چیست؟

یک مفهوم تجاری که به نظر می رسد بر روی کاغذ در دنیای واقعی ناقص باشد. بعضی اوقات شکست یک شرکت به دلیل محیط داخلی – مالی، پرسنل یا تجهیزات شرکت است. گاهی اوقات این محیط اطراف این شرکت است. دانستن اینکه عوامل محیطی داخلی و خارجی بر روی شرکت تاثیر می گذارد می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

خارجی: اقتصاد

در یک اقتصاد بد، حتی یک کسب و کار خوب می تواند قادر به زنده ماندن نیست. اگر مشتریان کار خود را از دست می دهند یا کارهایی را می کنند که به سختی می توانند از آنها حمایت کنند، کمتر به ورزش، تفریح، هدیه، کالاهای لوکس و اتومبیل های جدید پرداخت خواهند کرد. نرخ بهره بالا در کارت های اعتباری می تواند مشتریان را از هزینه های خود منصرف کند. شما نمیتوانید اقتصاد را کنترل کنید، اما درک آن می تواند به تهدید و فرصت های شما کمک کند.

داخلی: کارمندان و مدیران

به استثنای اینکه شما یک نمایش شخصی هستید، کارمندان شما بخش مهمی از محیط داخلی شرکت شما هستند. کارکنان شما باید در کارهایشان خوب باشند، کد نویسی و یا فروش محصولات را به غریبه ها. مدیران باید در مدیریت کارکنان سطح پایین و نظارت بر سایر بخش های محیط داخلی کار کنند. حتی اگر همه توانمند و با استعداد باشند، سیاست داخلی و درگیری می تواند یک شرکت خوب را خراب کند.

عوامل داخلی و خارجی موثر در شکست یک شرکت
عوامل داخلی و خارجی موثر در شکست یک شرکت

خارجی: رقابت از سایر شرکت ها

مگر اینکه شرکت شما منحصر به فرد باشد، باید با رقابت برخورد کنید. هنگامی که شرکتتان را شروع می کنید، با شرکت های معتبر و با تجربه تر در همان صنعت مبارزه می کنید. پس از اینکه خودتان را معرفی کردید، در نهایت باید با شرکت های جدیدتر روبرو شوید که سعی دارند مشتریان خود را از بین ببرند. مسابقه می تواند شما را بکشد – به تعداد کتاب فروشی های آجر و ملات افتاده و در رقابت با آمازون سقوط کرد.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

داخلی: پول و منابع

حتی در یک اقتصاد بزرگ، فقدان پول می تواند تعیین کند که آیا شرکت شما زنده می ماند یا می میرد. هنگامی که منابع نقدی شما بیش از حد محدود است، آن را به تعداد افرادی که می توانید استخدام کنید، کیفیت تجهیزات خود و میزان تبلیغاتی که می توانید خرید بر روی آن تاثیر می گذارد. اگر پول نقد دارید، انعطاف بیشتری برای رشد و گسترش کسب و کارتان دارید یا رکود اقتصادی را تحمل میکنید.

خارجی: سیاست داخلی و سیاست دولتی

تغییرات در سیاست دولتی می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. صنعت دخانیات یک مثال کلاسیک است. از دهه 1950، شرکت های سیگنال مجبور بودند برچسب های هشدار دهنده ای را بر روی محصولات خود قرار دهند و حق تبلیغ در تلویزیون را از دست دادند. افراد سیگاری دارای مکان های کمتر و کمتری می توانند به صورت قانونی سیگار بکشند.

درصد آمریکایی هایی که سیگار می کشند بیش از نیمی کاهش یافته است و اثر متفاوتی بر درآمد صنعت دارد.

داخلی: شرکت با فرهنگ داخلی

فرهنگ داخلی شما شامل ارزش ها، نگرش ها و اولویت هایی است که کارکنان شما زندگی می کنند. فرهنگ کریسمس که هر کارمند با یکدیگر رقابت می کند یک محیط متفاوت از یک شرکت ایجاد می کند که بر همکاری و کار گروهی تأکید دارد. به طور معمول، فرهنگ شرکت از بالا به پایین حرکت می کند. کارکنان شما ارزش های خود را براساس نوع افرادی که شما استخدام، آتش و ترویج می دانید، برآورده می کنند. بگذارید آنها ارزش هایی را که میخواهید فرهنگ خود را به تصویر بکشید ببینید.

خارجی: مشتریان و تامین کنندگان

در کنار کارکنان خود، مشتریان و تامین کنندگان شما ممکن است مهمترین افرادی باشد که با آن برخورد می کنید. تامین کنندگان تأثیر زیادی بر هزینه های شما دارند. نفوذ هر تامین کننده خاص به کمبود بستگی دارد: اگر شما نمی توانید جای دیگری خریداری کنید، اتاق مذاکره محدود است. قدرت مشتریان شما بستگی دارد که رقابت برای دلارها چقدر شدید است، محصولاتتان چقدر خوب است و اینکه آیا تبلیغات شما مشتریان را از شما خریداری می کند یا خیر.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.