راه اندازی کسب و کار شما در اینترنت

در این مقاله ثبت سبز راه اندازی کسب و کار شما در اینترنت را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

شروع یک کسب و کار جدید

نام تجاری شما نام کسب و کار شما است. نام یک کسب و کار یکی از مهم ترین دارایی های آن است.

این همان طوری که شما به تلفن پاسخ می دهید. این به این معنی است که مردم شما و محصولات و خدمات شما را به یاد می آورند. این چیزی است که آنها در تبلیغات شما، جزوات، کارت های کسب و کار و لوازم التحریر شما مشاهده می کنند. این چگونه کسب و کار خود را به دیگران توصیه می شود. این واقعا – کسب و کار شما است.انتخاب نام برای کسب و کار شما یکی از مهمترین تصمیمات شما است.

راه اندازی کسب و کار شما در اینترنت
راه اندازی کسب و کار شما در اینترنت

کسب و کار شما در اینترنت

اینترنت یک شبکه جهانی از پایگاه داده های کامپیوتری است که به نام وب سایت های اطلاعات کسب و کار، اخبار، دیدگاه ها، زرق و برق، بحث و اطلاعات اجتماعی و تعاملی قابل دسترسی با لمس یک دکمه نامیده می شود. همه چیزهایی که باید به آن متصل شوید یک رایانه، یک مودم و یک خط تلفن است. یک ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP)، شما را با نرم افزار خود به شما اجازه می دهد تا آزادانه از “شبکه” یا “وب” استفاده کنید. اکثر رایانه های این نرم افزار بر روی آنها بارگذاری شده اند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

برای تنظیم وب سایت خود (تبلیغ یا پایگاه داده) برای مشتریان برای مشاهده محصولات خود، شما باید این مراحل ساده را دنبال کنید:

اولا شما باید یک نام دامنه را ثبت کنید. این یک آدرس وب برای افرادی است که به شما می آیند، درست مانند آدرس پستی یا شماره تلفن، مثلا: آدرس دامنه ما sabtsabz.com است.

اگر فقط می خواهید از نام دامنه خود محافظت کنید و دیگران را از استفاده از آن متوقف کنید، می توانید این مرحله را تکمیل کنید و هیچ وقت ادامه ندهید. ما یک صفحه برگزاری استاتیک را به صورت رایگان نمایش خواهیم داد که نشان می دهد کسانی که دامنه شما را می بینند، اطلاعات مربوط به تماس شما را نشان می دهند.

ثانیا، شما باید یک وب سایت طراحی کنید که توسط مشتریان شما مشاهده می شود وقتی که آدرس وب خود را به مرورگر اینترنت خود وارد کنید. این می تواند بسیار ساده و مقرون به صرفه و یا پیچیده است به عنوان شما نیاز دارید، و بستگی به آنچه شما مایل به استفاده از اینترنت برای.

در نهایت شما باید وب سایت خود را میزبانی کنید. این بدان معنی است که شما در حال خرید فضای کامپیوتری هستید که وبسایت شما در آنجا قرار دارد. فعال کردن افراد برای دیدن سایت شما از هر نقطه از جهان. مقدار فضای مورد نیاز شما بستگی به اندازه و پیچیدگی طراحی وب سایت شما دارد.
ما می توانیم یک وب سایت رایگان با این امکانات همراه با دیگران ارائه دهیم تا به شما یک شروع عالی را بدهیم. فقط بر روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چگونه نام تجاری خود را با ثبت نام تجاری ملی ثبت کنید

1. نام برای کسب و کار خود را انتخاب کنید
مهم است که نام مناسب برای کسب و کارتان را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که آن غیرقانونی نیست و شامل کلمات و توضیحات معینی است که محدود شده است. کلمات و عبارات مختلفی وجود دارد که به این طریق تحت تاثیر قرار می گیرند. ثبت نام به شما توصیه خواهد کرد اگر نام شما حاوی هر گونه محدودیت است و یا از طرف وزیر امور خارجه یا جاهای دیگر از طرف شما به دست شما خواهد رسید یا به شما در انتخاب یک نام جایگزین بدون هزینه اضافی کمک خواهد کرد. مشاهده جزئیات کلمات و اصطلاحات محدود شده را مشاهده کنید.

2. ثبت نام عضویت توسط ثبت نام ملی
پس از دریافت درخواست شما، ما بررسی خواهیم کرد که نام شما قانونی است (مشاوره در مورد اینکه تغییرات لازم است) و همه پایگاههای اطلاعاتی شرکت ها و کسب و کار (به همراه مارک تجاری در صورت درخواست). هنگامی که ما راضی هستیم که نام شما را می توان مورد استفاده قرار داد و با نام موجود موجودیت نداشته باشد، ما آن را به پایگاه داده ثبت نام ملی ثبت می کنیم و گواهینامه شما را آماده می کنیم. این تاییدیه نامی است که ما در برابر «عبور» محافظت می کنیم و زمانی که نمایش داده می شود، تمام الزامات صفحه نمایش شرکت ها را برآورده می کند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.