ثبت حقوق مالکیت معنوی (آی پی)

در این مقاله ثبت سبز ثبت حقوق مالکیت معنوی (آی پی) را به صورت جامع ارائه می دهد.ثبت شرکت و انتخاب وایجاد صحیح آن بسیار حساس و اساسی است. ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

خدماتی که ثبت سبز به شما گرامیان ارائه می دهد عبارت است از:

ثبت شرکت در ایران

ثبت شرکت در اروپا

ثبت شرکت در آسیا

ثبت شرکت در آمریکا

ثبت شرکت در استرالیا 

ثبت اختراع

ثبت طراحی صنعتی

ثبت برند (علامت تجاری)

ایران تمرکز ویژه ای بر افزایش نرخ رشد اقتصادی دارد و از طریق کاهش وابستگی به درآمدهای نفت و همچنین تقویت یک اقتصاد مبتنی بر دانش که به نظر می رسد تاثیر مثبتی بر افزایش تولید داخلی دارد، هدف را دنبال می کند.

با این حال، محصولات مبتنی بر دانش کالاهای نامحدود و غیر محرمانه هستند که باعث ایجاد مشکل برای تولیدکنندگان آنها برای انتشار و استفاده از آنها می شود.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

ثبت حقوق مالکیت معنوی (آی پی)
ثبت حقوق مالکیت معنوی (آی پی)

این راه حل با مالکیت معنوی (آی پی) به دست می آید، یعنی اختصاص حقوق مالکیت از طریق اختراعات، حق تکثیر و علائم تجاری، که به عنوان مکانیسم اقتصادی برای تسهیل نوآوری در حال انجام است، با دادن مخترعان به انحصار موقت در برابر افشای دانش فنی.

حقوق آی پی اساسا مبتنی بر اختراعات اختراعات فنی و حق نسخه برداری برای آثار هنری است. اختراعات تنها در صورتی ارائه می شوند که اختراعات حداقل سطح سودمندی، نوآوری و عدم آگاهی فنی دانش فنی را نشان دهند. در مقابل، کپی رایت تنها از کارهای نهایی و مشتقات آنها محافظت می کند، اما حفاظت را برای دوره های طولانی تر تضمین می کند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

اگرچه ایران دارای پیشینه 100 ساله در تنظیم حقوق و مقررات آی.پی است، قوانین موجود به روز نمی شود و در حمایت از کسب و کارهای مدرن و مبتنی بر دانش و یا فن آوری های اطلاعاتی هستند که به معنای عمومی بودن هستند در بسیاری از نقاط در اقتصاد مفید است.

ایران شروع به ایجاد محتوا در سال های اخیر کرده است، بنابراین نیاز به به روز رسانی قوانین آی پاد و حق نسخه برداری برای محتوای تولید شده و یا نوآوری های جدید را دارد.

در حقیقت، عدم تأمین حقوق آی پی برای تولید کنندگان داخلی، همکاری میان آنها را کاهش داده و در نتیجه آنها را قادر به رقابت با رقبای خارجی نمی دانند. به عبارت بهتر، از آنجا که خلاقیت و داشتن ایده های پر ارزش در جهان امروز به شکل جدیدی از سرمایه تبدیل شده است، تنظیم و اجرای قوانین عملی IP می تواند شرکت های ایرانی را قادر به پیوستن به بازارهای سهام داخلی و توسعه برای رقابت با خارجی ها کند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

محمد جواد آذری جاهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ماه سپتامبر اعلام کرد، دولت برای ارائه مجدد قانون اساسی مجلس در مورد تغییر آیین نامه های موجود در کشور،

در سال های اخیر، دولت همچنین اقداماتی را برای بهبود وضع موجود در IP در ایران انجام داده است. سازمان ثبت احوال و اموال، مرکز مالکیت معنوی، حدود سه سال پیش تحت سازمان ثبت احوال ایران و نظام قضایی کشور تاسیس شد.

علاوه بر این، MOU های مختلف با سازمان های بین المللی امضا شده اند که در ایجاد حقوق آی پی و اخیرا آنها را به کار برده اند.

در روز 1 نوامبر، در دیدار احمدعلی محسن زاده، معاون وزیر خارجه ایران و سفیر سوئیس در ایران، مارکوس لایتنر، دو طرف در مورد تبادل تجربه در زمینه آی پی و همچنین گسترش سرمایه گذاری مشترک در این زمینه بحث و گفتگو کردند.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

در 9 اکتبر، احمدی طاهرینانی، رئیس جمهور سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) فرانسیس گوری و رئیس سازمان ثبت احوال ایران، در مورد همکاری در مرکز برنامه های فناوری و نوآوری WIPO (TISC)، که نوآوران را فراهم می کند، امضا شد. در کشورهای در حال توسعه با دسترسی به اطلاعات فن آوری با کیفیت بالا و خدمات مرتبط با آن، به آنها کمک می کند تا از پتانسیل نوآوری خود، و ایجاد، حفاظت و مدیریت حقوق آی پی خود استفاده کنند.

بر این اساس، WIPO همچنین قول داد که برگزاری کارگاه های آموزشی را در ایران برگزار کند. سازمان بین المللی از روزنامه نگاران ایرانی دعوت کرده است تا در زمینه مالکیت فکری شرکت کنند. بی بی سی: سمینار منطقه ای برای روزنامه نگاران در سنگاپور در 11 و 12 دسامبر.

فرانسه همچنین آمادگی خود را برای توسعه همکاری در مورد IP با ایران ابراز کرده است. مقامات فرانسوی در نشست بین تیررکانی و یکی از مقامات ارشد موسسه ملی املاک صنعتی فرانسه در ژنو در 8 اکتبر ابراز تمایل کردند تا روابط وابسته با ایران را تقویت کنند در حالی که طرف ایرانی بر روی اندازه گیری های انجام شده در ایران تاکید کرده است تا مدرنیزه کردن مراحل ثبت نام و تجدید حیات مبادله تجربه .ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

کره جنوبی به عنوان یکی از مهمترین شرکای اقتصادی ایران، همکاری خود را با کشور خاورمیانه در زمینه IP آغاز کرده است. در اواخر ماه جولای، مرکز مالکیت معنوی ایران، یک هیئت کره جنوبی را شامل می شد که شامل سرمایه گذاران و متخصصان است. در آن زمان یک سمینار برگزار شد تا سرمایه گذاران کره جنوبی با حقوق آی.پی در ایران آشنا شوند.

ایران گزارش داده است که توافقنامه های همکاری با کشورهای دیگر مانند دانمارک، چین، ترکیه و روسیه را امضا کرده است.ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.

در سال های اخیر، کشور همچنین موفق به پیوستن به پاریس کنوانسیون – که حفاظت از اموال صنعتی و پروتکل مادرید را که به صاحبان علامت تجاری اجازه می دهد ثبت نام در هر یک از کشورهایی که به پروتکل مادرید پیوستند، محافظت کند.

ایران همچنین به دنبال توافقنامه لیسبون است، که به موجب ماده 19 کنوانسیون پاریس برای حفاظت از اموال صنعتی و همچنین پیمان همکاری ثبت اختراع (PCT) یک توافق خاص است که یک روش واحد برای ثبت درخواست های ثبت اختراعات برای حفاظت از اختراعات در هر از کشورهای قراردادی آن. کنوانسیون برن برای حفاظت از آثار ادبی و هنری، کنوانسیون دیگری است که ایران در پی پیوستن به آن است.

ما با افتخار اعلام می داریم که ثبت شرکت شما را در اروپا و آسیا و… در اسرع وقت انجام می دهیم. ثبت شرکت و  ثبت برند (علامت تجاری) خود را در تمام جهان به ثبت سبز بسپارید.